• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic
    Derde topic

    edit2: Er komen 10 users in de kandidatenlijst, en vanaf morgen mogen jullie gaan stemmen.
    Dit is het laatste nieuws totdat de kandidatenlijst bekend word gemaakt. [:

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2012 - 21:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patholoog schreef:
    Spannend mensen!
    -waar komt die lijst?

    Er komt een nieuw topic in het nieuwsforum met die lijst. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ahh, spannend! Jammer genoeg moet ik eerst naar school. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Ahh, spannend! Jammer genoeg moet ik eerst naar school. ;p
    This.
    Maar ik vind het echt spannend, gek


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dan moet ik nu toch wel zeggen dat ik ook nerveus word.
    8D


    i put the fun in funeral

    Ik ben ook vooral benieuwd naar hoe laat het nieuwe topic online staan =)


    ' Nyctophilia '

    wat spannend gewoonweg dat morgen de uitlsag er eindelijk zal zijn.


    -

    Hoelang is er de tijd om te stemmen, of heb ik daar overheen gelezen? ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scandal schreef:
    (...)
    Er komt een nieuw topic in het nieuwsforum met die lijst. =)


    Laat maar, ik heb niets gezegd. Had update topic niet gelezen. =P

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:50 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aragog schreef:
    Hoelang is er de tijd om te stemmen, of heb ik daar overheen gelezen? ^^

    Dat kom je morgen wel te weten in het nieuwe topic. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat kom je morgen wel te weten in het nieuwe topic. ^^

    Oh, oke! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Spannend!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ben vooral benieuwd naar de manier waar op je kunt stemmen. -zoals op een gewone poll of dat er nu wat meer te zien zal zijn.- ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Ik ben vooral benieuwd naar de manier waar op je kunt stemmen. -zoals op een gewone poll of dat er nu wat meer te zien zal zijn.- ^^


    Het is geen gewone poll, je kan namelijk niet zien hoeveel stemmen een user heeft gekregen. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    TeamSterek schreef:
    Ik ben vooral benieuwd naar de manier waar op je kunt stemmen. -zoals op een gewone poll of dat er nu wat meer te zien zal zijn.- ^^


    Geen gewone poll, want:
    - Aparte pagina voor de poll, dus niet op profiel
    - Er zijn geen statistieken te zien hoeveel stemmen iedereen heeft, wie de meeste stemmen heeft of hoeveel er hebben gestemd
    - Er zijn motivaties zichtbaar voor mensen die willen stemmen van de kandidaat in kwestie
    - Ook voor de kandidaten is het niet zichtbaar om de statistieken te zien, ik weet niet of Moderators en/of Administrators wel de prognose kunne peilen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eigenlijk vind ik dit niet leuk. ;P Ik moet zenuwen hebben voor mijn eerste toets van de proefwerkweek, maar ik weet nu al dat ik 24/7 Q ga checken voor dat topic... -.-

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:18 ]


    Deep inside, I've never felt alive