• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic
    Derde topic

    edit2: Er komen 10 users in de kandidatenlijst, en vanaf morgen mogen jullie gaan stemmen.
    Dit is het laatste nieuws totdat de kandidatenlijst bekend word gemaakt. [:

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2012 - 21:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb een vraag! Mag je als bemiddelaar nog wel gewoon je uitgesproken mening (hoeft niet meteen kwetsend te zijn) over dingen geven of moet je áltijd in je rol blijven van de bemiddelaar die neutraal is?

    O, op topics bedoel ik hè. Als je echt moet bemiddelen lijkt het me logisch dat je geen mening geeft. xd

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:39 ]


    You are beautiful, you are love.

    Sandrachips schreef:
    (...)Maar wij zíjn nóg geen bemiddelaars, en meer dan de helft zou het ook zeker nooit worden!
    Ik hoop zo erg dat ik erbij zit :9~

    Dus het is de bedoeling dat je pas serieus bent als je gekozen bent? :')


    -

    Omnivium schreef:
    Ik heb een vraag! Mag je als bemiddelaar nog wel gewoon je uitgesproken mening (hoeft niet meteen kwetsend te zijn) over dingen geven of moet je áltijd in je rol blijven van de bemiddelaar die neutraal is?

    O, op topics bedoel ik hè. Als je echt moet bemiddelen lijkt het me logisch dat je geen mening geeft. xd


    mods mogen ook gewoon reageren dus ik neem aan van wel 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Balance schreef:
    (...)
    Dus het is de bedoeling dat je pas serieus bent als je gekozen bent? :')


    Het is niet de bedoeling dat je iemand beoordeelt naar de maatstaven van iets wat hij of zij niet is (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Omnivium schreef:
    Ik heb een vraag! Mag je als bemiddelaar nog wel gewoon je uitgesproken mening (hoeft niet meteen kwetsend te zijn) over dingen geven of moet je áltijd in je rol blijven van de bemiddelaar die neutraal is?

    O, op topics bedoel ik hè. Als je echt moet bemiddelen lijkt het me logisch dat je geen mening geeft. xd

    Nou het lijkt me raar dat je op het forum niet gewoon je eigen mening mag uiten. Als je moet bemiddelen moet je natuurlijk wel neutraal zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    Ik heb een vraag! Mag je als bemiddelaar nog wel gewoon je uitgesproken mening (hoeft niet meteen kwetsend te zijn) over dingen geven of moet je áltijd in je rol blijven van de bemiddelaar die neutraal is?

    O, op topics bedoel ik hè. Als je echt moet bemiddelen lijkt het me logisch dat je geen mening geeft. xd
    Ik denk ook wel dat het gewoon mag. Ivan (ik weet haar nieuwe naam even niet) gaf ook altijd haar eigen mening. Al is het misschien handig dat je je mening ietsje beter inkleedt als bemiddelaar.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou het lijkt me raar dat je op het forum niet gewoon je eigen mening mag uiten. Als je moet bemiddelen moet je natuurlijk wel neutraal zijn.


    Mee eens, hoewel je daarbij niet overal neutraal bent. Zolang je er rekening mee houdt dat je een functie hebt op Quizlet en professionaliteit uitstraalt, is het goed. Dan mag je nog steeds lol trappen en je mening geven. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    All true, altijd handig om te horen hoe anderen er over denken. (:


    You are beautiful, you are love.

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik denk ook wel dat het gewoon mag. Ivan (ik weet haar nieuwe naam even niet) gaf ook altijd haar eigen mening. Al is het misschien handig dat je je mening ietsje beter inkleedt als bemiddelaar.


    Persoonlijk ben ik het hiermee eens. Het zou natuurlijk stom zijn als je als bemiddelaar je mening niet mocht geven, dat mag natuurlijk gewoon! Het is alleen zo, als bemiddelaar moet je vertrouwen bij de users winnen, dus misschien is het handig dat als je een nogal 'sterke' mening hebt, die iets minder te verwoorden dan je normaal zou doen. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kaller schreef:
    (...)

    Persoonlijk ben ik het hiermee eens. Het zou natuurlijk stom zijn als je als bemiddelaar je mening niet mocht geven, dat mag natuurlijk gewoon! Het is alleen zo, als bemiddelaar moet je vertrouwen bij de users winnen, dus misschien is het handig dat als je een nogal 'sterke' mening hebt, die iets minder te verwoorden dan je normaal zou doen. :')


    Mee eens. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Ik heb een vraag! Mag je als bemiddelaar nog wel gewoon je uitgesproken mening (hoeft niet meteen kwetsend te zijn) over dingen geven of moet je áltijd in je rol blijven van de bemiddelaar die neutraal is?

    O, op topics bedoel ik hè. Als je echt moet bemiddelen lijkt het me logisch dat je geen mening geeft. xd

    Yep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kaller schreef:
    (...)

    Persoonlijk ben ik het hiermee eens. Het zou natuurlijk stom zijn als je als bemiddelaar je mening niet mocht geven, dat mag natuurlijk gewoon! Het is alleen zo, als bemiddelaar moet je vertrouwen bij de users winnen, dus misschien is het handig dat als je een nogal 'sterke' mening hebt, die iets minder te verwoorden dan je normaal zou doen. :')


    En ik blijf erbij dat je als je op zo'n conclusie komt en je dan naar je avatar kijkt, je echt heel erg je conclusie bestaat in alle opzichten. C: Op je bericht: Ja, mee eens. Ik vind mijn mening milder verwoorden soms moeilijk, hoewel ik dankzij Quizlet o.a. dat ook heb geleerd: je mening verdedigen maar geen jij-bakken naar de ander toe gooien om je standpunt te winnen/verdedigen. Daarbij heb ik ook geleerd om anders naar iemand mening te kijken; je hoeft je mening niet te veranderen, maar je denkt er ander over na. Ik vind het wel erg leuk dat je in het ''echte'' leven daar ook profijt van hebt. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kaller schreef:
    (...)

    Persoonlijk ben ik het hiermee eens. Het zou natuurlijk stom zijn als je als bemiddelaar je mening niet mocht geven, dat mag natuurlijk gewoon! Het is alleen zo, als bemiddelaar moet je vertrouwen bij de users winnen, dus misschien is het handig dat als je een nogal 'sterke' mening hebt, die iets minder te verwoorden dan je normaal zou doen. :')

    Dat is iets wat ik dan inderdaad zal moeten doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen die zenuwachtig zijn, mijn tip: neem een vriendje/vriendin, zorg ervoor dat je het heel druk krijgt met school en buitenschoolse activiteiten, en je hebt bijna geen tijd meer om op Q te komen, oftewel te stressen.
    Zorg er alleen wel voor dat je niet àlles mist, voor het geval dat je ineens op de lijst staat. x'D
    Ja, serieus, dit is wat mij is overkomen. Ik heb het zó druk dat ik gewoon bijna geen tijd meer heb voor Q -.- Volgende week proefwerkweek, daarna herfstvakantie en die zit al bijna helemaal vol :')
    Alleen ik kijk wel eens in de zoveel dagen om allds te checken en of er nog info ofzoiets is :')
    Maar ik stress 'm nauwelijks :')
    Mijn topics.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    Mensen die zenuwachtig zijn, mijn tip: neem een vriendje/vriendin, zorg ervoor dat je het heel druk krijgt met school en buitenschoolse activiteiten, en je hebt bijna geen tijd meer om op Q te komen, oftewel te stressen.
    Zorg er alleen wel voor dat je niet àlles mist, voor het geval dat je ineens op de lijst staat. x'D
    Ja, serieus, dit is wat mij is overkomen. Ik heb het zó druk dat ik gewoon bijna geen tijd meer heb voor Q -.- Volgende week proefwerkweek, daarna herfstvakantie en die zit al bijna helemaal vol :')
    Alleen ik kijk wel eens in de zoveel dagen om allds te checken en of er nog info ofzoiets is :')
    Maar ik stress 'm nauwelijks :')
    Mijn topics.


    Haha, precies dit!
    Ik gluur hier zo af en toe, in de hoop dat er nieuws is en dan zie ik ineens iets over chocola en dan ben ik weer afgeleid, omdat ik dat zelf wil en dan ga ik mijn huis doorzoeken, waarna ik dit topic weer vergeet
    (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes