• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [mijn topics]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [hoi.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    EDWESTWICK schreef:
    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Aria Campbell

    Ik heb mijn ogen dichtgeknepen, dekens hoog opgetrokken en ik lig naar de muur te staren. Gelukkig staat mijn bed tegen de muur. Ik kruip er tegen aan en voel de koud van de muur, maar ik negeer het. Ik tril en ril en voel me alleen, maar dat doe ik zelf. Ik had nu ook nog gewoon lekker bij hem kunnen zitten. Mijn hoofd op zijn schouder en... Waar ben ik mee bezig? Waarom denk ik daar nog overna? Mensen komen in je leven, maar je verliest ze ook altijd weer. Aan een ruzie, aan de dood, omdat je wegen scheiden. Je verliest iemand. Altijd. En dat doet pijn. Zoveel pijn. Ik wil dat niet nog eens. Niet voor de zoveelste keer. keer op keer heb ik dat over me heen gekregen en nu... Nu wilde ik dat niet meer. Ik moest voor altijd alleen zijn. Dan zou ik het gelukkigst zijn, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Misschien moet je eens subtiel flirten.
    Hem af en toe eens aanraken en lief lachen. Zoiets zeggen als: 'dat zou je wel willen, hé' en dat soort dingen...
    Je ziet meestal vanzelf wel of hij dit leuk vindt of niet. En als het je duidelijk is, dan vraag je het.
    Kom je er niet uit? Dan vraag je het nog steeds. Dat is dan de enige manier om erachter te komen.
    En denk je dat hij het niet leuk vindt? Neem dan even wat gas terug en bouw jullie band nog wat op. Misschien komt het later dan en dan heb jij ook meer tijd om wijs uit jouw gevoelens te komen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moi topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat ik steaks wel zien Jaimz ben nu op mijn mobiel en gaat dan moeilijk. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okay :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Grey Pritchett
    Ik kroop weg in een hoekje en viel in een diepe slaap. Ik droomde over thuis, en lekker eten en een mooi meisje die me kuste. Ze had diepbruin, krullerig haar tot haar heupen en felblauwe ogen. Haar tanden waren zo wit melk en haar lippen roze als zuurstokken. Ze was iets korter dan ik, maar was ontzettend slank en sexy. Ze droeg een lichtblauw jurkje die om haar heen fladderde.
    Met een schok werd ik wakker. "Meekomen, jij, nu." Als een hond werd ik omhoog getrokken, nog half slapend keek ik in paniek omhoog in het gezicht van een stevig gebouwde man. Hij had donkere wenkbrauwen en dunne lippen die hij in een streep op elkaar drukte.
    "Wat?" Stamelde ik, ik knipperde een paar keer en langzaam begonnen mijn hersenen weer te werken. O ja: bewakers, kamp, dansen. Meteen toen het tot me doordrong wat er aan de hand was begon ik tegen te stribbelen en te trappen met mijn benen. De man stopte en verstevigde zijn greep om mijn polsen.
    "Je stopt nu met dit trappen, of anders kan je niet meer trappen." Ik was een beetje in de war omdat ik deze bewaker nog nooit eerder had gezien, maar ik durfde niks te zeggen. Hij begon weer te lopen, maar dit keer bleef ik op mijn benen staan.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Ik grijns en kruip naast hem dicht tegen hem aan. 'Ja, hier kan ik wel aan wennen.' zeg ik dan grijnzend. 'De chocomelk , film en openhaard komen nog wel.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar hier neem ik al meer dan genoeg me.' zeg ik dan glimlachend en druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan even glimlachend aan en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst.


    [Het is inmiddels ook al ochtend volgensmij....]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar ben zo weer weg ga naar de film Ted, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    {Misschien moet je eens subtiel flirten.
    Hem af en toe eens aanraken en lief lachen. Zoiets zeggen als: 'dat zou je wel willen, hé' en dat soort dingen...
    Je ziet meestal vanzelf wel of hij dit leuk vindt of niet. En als het je duidelijk is, dan vraag je het.
    Kom je er niet uit? Dan vraag je het nog steeds. Dat is dan de enige manier om erachter te komen.
    En denk je dat hij het niet leuk vindt? Neem dan even wat gas terug en bouw jullie band nog wat op. Misschien komt het later dan en dan heb jij ook meer tijd om wijs uit jouw gevoelens te komen.}


    [Wow, jij bent echt slim, haha.
    Ik denk dat ie me misschien wel leuk vind, maar niet zo erg als ik hem. Of zo.
    Ik flirt al best wel veel met hem, maar volgens mij weet ie wel dat ik hem leuk vind want ik vraag heel vaak dingen aan hem en praat veel met hem en wat mensen hebben het opgevangenen volgens mij doorvertelt. Dus ja, ik wacht nog wel even en dan zie ik wel. :)
    Dankje. x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    [Maar ben zo weer weg ga naar de film Ted, haha.]


    [Ooohh, die is leeuk! Daar ben ik ook heen geweest!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    {Graag gedaan en doe dat.
    Doe het vooral op jouw tempo! ;p
    Ik vond mijn tekst net op zo'n tekstje uit de joepie lijken xD
    Alsof ik er zoveel van weet.
    Ik ben verliefd op iemand en we zijn al zo goed als samen, maar we hebben elkaar alleen nog maar via cam gezien. :(}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Aria Flow

    Versuft knipper ik met mijn ogen. Was ik in slaap gevallen? Ik sla de dekens van me af en veeg de los geraakte plukken uit mijn gezicht. Met kleine stappen loop ik de slaapzaal uit. Ik gaap en schud mijn hoofd. Waar ben ik eigenlijk beland? Ik kijk om me heen en zucht. Dan zie ik ineens dat de jongen mee getrokken word, door een sterk uitziende man. Ik blijf versteend staan. Ze komen op mij af gelopen. Ik werd bang voor de man zijn houding. Ik knipper met mijn ogen en kijk naar de jongen. Ik haal mijn haar uit de staart en ga er met mijn hand door heen. Wie is die man? Hij lijkt op een bewaker, maar... Waarom zouden hier bewakers zijn? Ik heb toch niks fout gedaan! Ik bijt op mijn lip en besluit af te wachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne