• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    "Het betekent dat ik er toch eens heel serieus over moet nadenken." zei ik met een zogenaamd geschrokken gezicht. Toen keek ik hem serieus aan en deed alsof ik nadacht.
    "Hmm... nagedacht. En je mag blijven." grijnsde ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt streng dat het geheim is, maar hij grijnst dan en trekt me nog dichter naar zich toe en kijkt me glimlachend aan. 'En wat nou als gegijzelde Leslie tegenwerkt?' en ik draai me op mijn andere zij zodat ik met mijn rug naar hem toe lig. 'Ontvoerder Josh mag lekker naar gegijzelde Leslie haar rug kijken!' en ik bedenk me niet dat hij dan ook naar mijn kont kan kijken en juist makkelijk aan mijn borsten kan zitten omdat zijn handen bij mijn buik zitten door dat ik me omgedraaid heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamy Black
    Ik aaide over zijn haren en keek hem grijnzend aan.
    "Mooizo." Ik hoorde om me heen mensen naar bed gaan, en ik voelde dat ik zelf ook moe werd. Langzaam kwam ik overeind en pakte mijn dekbed van mijn voeteneind. Ik gooide 'm over mij en Jack heen en kroop tegen hem aan.
    "Ik ben nogal moe, zullen we gaan slapen?"


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    Ik knikte.
    "Slaapwel." mompelde ik zacht en drukte een klein kusje op zijn lippen. Toen legde ik mijn hoofd op het kussen, sloot mijn ogen en viel in slaap.
    Ik had altijd al kunnen slapen waar ik wou en wanneer ik wou. Heel handig.
    Ik kon zelfs op een rots of een spijkerbed slapen. Ik moest gewoon mijn ogen sluiten en gaan slapen. Simpel en bruikbaar.
    Ik liet mezelf dus meteen meevaren in de slaap, met Jamy zijn warme en geruststellende lichaam tegen het mijne aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Lauren Aria Flow

    Versuft knipper ik met mijn ogen. Was ik in slaap gevallen? Ik sla de dekens van me af en veeg de los geraakte plukken uit mijn gezicht. Met kleine stappen loop ik de slaapzaal uit. Ik gaap en schud mijn hoofd. Waar ben ik eigenlijk beland? Ik kijk om me heen en zucht. Dan zie ik ineens dat de jongen mee getrokken word, door een sterk uitziende man. Ik blijf versteend staan. Ze komen op mij af gelopen. Ik werd bang voor de man zijn houding. Ik knipper met mijn ogen en kijk naar de jongen. Ik haal mijn haar uit de staart en ga er met mijn hand door heen. Wie is die man? Hij lijkt op een bewaker, maar... Waarom zouden hier bewakers zijn? Ik heb toch niks fout gedaan! Ik bijt op mijn lip en besluit af te wachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij zegt streng dat het geheim is, maar hij grijnst dan en trekt me nog dichter naar zich toe en kijkt me glimlachend aan. 'En wat nou als gegijzelde Leslie tegenwerkt?' en ik draai me op mijn andere zij zodat ik met mijn rug naar hem toe lig. 'Ontvoerder Josh mag lekker naar gegijzelde Leslie haar rug kijken!' en ik bedenk me niet dat hij dan ook naar mijn kont kan kijken en juist makkelijk aan mijn borsten kan zitten omdat zijn handen bij mijn buik zitten door dat ik me omgedraaid heb.

    Joshua Gayle

    Ik grijns. 'Ontvoerder Josh heeft anders geen slecht uitzicht.' zeg ik dan grijnzend en knijp even in haar kont en druk dan een kusje in haar nek. 'Je werkt zo absoluut niet tegen babe, je maakt het me alleen maar makkelijker.' zeg ik dan extra hees om haar te pesten en grijns even en laat dan mijn hand die op haar buik ligt langzaam omhoog glijden en grijns nog steeds.

    [Deem wil je ook reageren met Ian?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja hoor. Waar staat reactie? IK BEN EINDELIJK KLAAR MET ZINNEN ENGELS! dat moest ik even kwijt en ik heb keelpijn:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Een blz terug... Whaha. Maar reageer laat want zit op terrasje en straks ga ik naar de film. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [IK HEB HEM NET EEN BERICHT GESTUURD DAT IK HEM LEUK VIND OMG IK GA DOOD VAN DE ZENUWEN.]
    Grey Pritchett
    In het einde van de hal zie ik haar staan. Haar lange haren hangen losjes rond haar schouders. Ze staat stevig op haar benen maar ze kijkt een beetje verschrikt. "Je doet haar niks." Grom ik tegen de bewaker, hij draait zich om en geeft me een harde klap in mijn gezicht. Ik bijt zo hard op mijn lip dat ie begint te bloeden. Een felle pijnscheut schiet door mijn slaap en er verschijnen sterretjes voor mijn ogen. Ik probeer oogcontact te zoeken met het meisje, maar heel de wereld draait voor mijn ogen. Ze moet weg, naar de slaapzaal waar er mensen zijn die haar kunnen beschermen. Ik kan dat niet, ik ben te zwak, ik ben- mijn gedachten worden ruw onderbroken als ik op de grond wordt gegooid. De man loopt dreigend op haar af en ik kreun: "nee!"


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jamy Black
    Terwijl Jack naast me in een diepe slaap valt blijf ik wakker. Ik heb het vreemde gevoel dat ik over hem moet waken, hij ziet er zo kwetsbaar uit. Ik ijk naar zijn gesloten ogen, zijn lippen, zijn wenkbrauwen, kin en oren. Hij ziet er perfect uit, maar op een of andere manier ook een beetje bang; alsof ie een enge droom heeft. Hoewel ik ontzettend moe ben kom ik niet in slaap, allerlei gedachten schieten door mijn hoofd, waar er steeds eentje bovenuit komt: Jack. Hoe blij ik ben dat ik hem heb gevonden.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik moet eten, reageer straks :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Aria Flow

    Ik staar verbijsterd naar het gebeuren voor mijn neus. Werd hij nou geslagen zonder reden? Ik kijk de man met grote angstige ogen aan. Wat is dit? Waarom doet hij dit? Ik wil wegrennen, maar waarheen? Ik kijk naar de jongen. Ik kan hem hier toch niet alleen achter laten? Waarom denk ik aan hem? Alleen zijn, weet je nog Lauren? Dat is het beste. Ik kijk even naar de jongen en dan naar de man. Hij is slechts enkele meters van me verwijdert. Ik draai me om en begin te rennen. Ik hoor voetstappen achter me. Ik sla linksaf en ren door. Tot mijn afgrijzen loopt de gang dood. Ik hoor gelach en voel armen om mijn middel.
    'Laat me los,' gil ik en begin te trappelen. Wat is dit?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Spannend!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {OMG! spannend!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”