• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    Met de grootste moeite krabbel ik overeind, ik zak meteen weer neer. Twee seconden later sta ik op mijn benen en begin ik in de richting te lopen waar ik denk dat ze heen zijn. Of nou ja lopen, het is meer zwalken. Hij heeft me goed geraakt, recht op mijn slaap. Opeens sta ik achter ze. Het meisje wordt stevig vastgepakt van achteren, en erge visioenen komen bij mij omhoog.
    "Vuile klootzak!" Zeg ik, met vast stem. Daarna neem ik een aanloop en spring op zijn rug. Ik probeer hem weg te trekken maar hij is zo groot dat het niet lukt. Ik begin te schreeuwen en geef hem een klap in zijn nek. Tot mijn schrik zakt hij meteen in elkaar.
    "Oh god."

    [Ik moet eten, tot zo!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Ik grijns en kruip naast hem dicht tegen hem aan. 'Ja, hier kan ik wel aan wennen.' zeg ik dan grijnzend. 'De chocomelk , film en openhaard komen nog wel.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar hier neem ik al meer dan genoeg me.' zeg ik dan glimlachend en druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan even glimlachend aan en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst.


    [Het is inmiddels ook al ochtend volgensmij....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt streng dat het geheim is, maar hij grijnst dan en trekt me nog dichter naar zich toe en kijkt me glimlachend aan. 'En wat nou als gegijzelde Leslie tegenwerkt?' en ik draai me op mijn andere zij zodat ik met mijn rug naar hem toe lig. 'Ontvoerder Josh mag lekker naar gegijzelde Leslie haar rug kijken!' en ik bedenk me niet dat hij dan ook naar mijn kont kan kijken en juist makkelijk aan mijn borsten kan zitten omdat zijn handen bij mijn buik zitten door dat ik me omgedraaid heb.

    Joshua Gayle

    Ik grijns. 'Ontvoerder Josh heeft anders geen slecht uitzicht.' zeg ik dan grijnzend en knijp even in haar kont en druk dan een kusje in haar nek. 'Je werkt zo absoluut niet tegen babe, je maakt het me alleen maar makkelijker.' zeg ik dan extra hees om haar te pesten en grijns even en laat dan mijn hand die op haar buik ligt langzaam omhoog glijden en grijns nog steeds.

    [Deem wil je ook reageren met Ian?? :Y)]


    Leslie Day
    Hij zegt dat hij geen slecht uitzicht heeft en voor ik kan bedenken wat hij er precies mee doet knijpt hij in mijn kont. Ik slaak een kreetje en er trekt een rilling door me heen als ik zijn lippen in mijn nek voel. Hij noemt me babe en zegt dat ik zo absoluut niet tegenwerk en zijn hand gaat dan langzaam omhoog vanaf mijn buik. Er ontstaat kippenvel op mijn armen. 'Ontvoerder Josh is gemeen.' Hij maakte namelijk zijn stem expres extra hees en de dingen die hij doet. 'En gegijzelde Leslie heeft het idee dat ze zich overgeeft.' Want echt. Onder zijn aanrakingen kan ik wel smelten als ik er maar aan toe geef. En dat doe ik bij Josh maar al te graag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik overdrijf snel. Ik kan je makkelijk helpen om tot daar te geraken." mompelde ik en legde zijn arm weer om mijn schouders.
    "En als je niet meewerkt, sleur ik je tot daar, wat voor ons beiden veel pijnlijker zal zijn." zei ik op dreigende toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Is het ochtend?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Bij de meesten wel ja!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Aria Campbell

    Ik voel ineens een schreeuw en de grip om mijn middel verdwijnt. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van de jongen voor me. Dan kijk ik naar de man die op de grond ligt. Ik bijt hard op mijn lip. Dan buk ik en voel zijn hartslag. Ik wil een hartklopping voelen, al is hij een griezel. Ik zucht opgelucht als ik een zwakke hartslag voel. Ik ga recht staan en kijk de jongen aan. Ik pak zijn hand en trek hem achter me aan deze gang uit. Als we ver weg zijn kijk ik hem aan.
    'Dank je,' fluister ik en kijk hem aan. 'Wat is dit hier?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké doe maar gewoon alsof Lauren en Grey ook op de volgende dag zijn, goed? En Ian en Naomi ook gewoon?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Julio en Eleadora ook ^^
    SPANNENDDDD!
    Ja, ik heb alles bijgelezen XD Maar moet nu gaan leren -,-'
    Tschüss!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Grey Pritchett
    "Een soort dansstrafkamp, we moeten dansen, anders hebben we problemen. Hoe heet je eigenlijk?" Vroeg ik, het was een snelle omschakeling, maar ik wilde dat het meisje een naam kreeg.
    "Leeft hij nog trouwens?" vroeg ik er meteen achteraan.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    {En, al antwoord?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {En, al antwoord?}


    [Nope, hij is nogal sloom met dat soort dingen haha, maar als ie morgen nog niet heeft gereageerd ga ik het op school zeggen.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Lauren Aria Campbell

    Ik laat het tot me door dringen. Dansen, anders hebben we problemen? Hoe weten ze dat ik kan dansen?! Ik dans nooit voor mensen, niemand, behalve mijn ouders en broer, hebben mij ooit zien dansen. Ik hield het altijd voor mezelf. Dansen is iets van mij! Dat wil ik niet delen. Ik kijk de jongen aan. Mijn naam... Hij wilt mijn naam weten, dat kan ik toch wel zeggen?
    'Lauren,' mompel ik en kijk weg. Ik ga niet dansen. Echt niet. 'Hij leeft nog ja,' mompel ik. 'Wat voor een problemen,' vraag ik en kijk hem aan. 'Wat als je niet danst. Ik kan niet eens dansen. Sterker nog niemand heeft mij ooit zien dansen, waarom kiezen ze mij dan?!' Mijn hersenen draaien op volle toeren. Ik wil hier weg. Ik wil weer alleen zijn. Beter dan dit hier. Toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    EDWESTWICK schreef:
    (...)

    [Nope, hij is nogal sloom met dat soort dingen haha, maar als ie morgen nog niet heeft gereageerd ga ik het op school zeggen.]


    [Ik hoop dat het een goed antwoord voor je is:) Ik duim voor je!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja, hopelijk komt alles goed!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”