• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Goodmorning Deem, moet nu ook eten.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga ook eten:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik kreun even en knipper dan even met mijn ogen en ben al snel gewend aan het licht en kijk dan omhoog en zie Ian en lig in zijn armen en glimlach. 'Hey.' zeg ik dan schor en druk een kusje op zijn lippen en kijk hem aan en glimlach even. 'Ben je al lang wakker?' vraag ik dan en bijt even op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Door Josh' woorden weet ik dus waar zijn plek ongeveer moet zitten. 'Hij zit bij je oor!' Zeg ik met een lichte grijns. Ik zie dat hij zijn ogen gesloten heeft en op zijn lip bijt. 'Paybacktime,' fluister ik dan zwoel in zijn oor. En ik begin de exacte plaats van zijn zwakke plek te zoeken. En dan, wanneer ik die heb, druk ik er allemaal kusjes en lik er dan langs.


    Joshua Gayle

    Ik grinniken even. 'Nu ben jij ge-' maar voor ik mijn zin nog kan afmaken verlaat een kreun mijn mond, ze heeft mijn plekje gevonden en drukt er kusjes op en gaat er dan met haar tong langs en weer verlaat een kreun mijn mond en ik bijt weer hard op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ahahaha, paybacktime voor Josh xD
    Maar oke.. Ik moet weer gaan :')]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Doei doei en Charlynn is nog steeds niet bij Eleadore en Julio geweest, whaha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijkk haar aan. 'een tijdje. Niet heel lang.' ik glimlach en druk een kus op haar lippen. Ik glimlach even en ga recht op zitten. Ik kijk haar aan en rek me uit. Ik bijt even op mijn lip en ga liggen. Dan kijk ik even naar het plafond. 'wil je iets eten?' ik kijk Naomi vtagend aan en streel met mijn vingertoppen even haar zij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Williams

    Ik knik. 'Ja, eigenlijk wel, ik heb al een tijdje niks meer gegeten.' zeg ik dan en begin nu ook echt honger te krijgen. Dan ga ik ook wat rechter zitten en wrijf even in mijn ogen en kijk dan weer Ian aan.

    [Wist even niks beters.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben op BBC naar Harry aan het luisteren <3 Yeaah:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik sta op en loop naar het rooster. Ik trek die los en pak wat eten. Ik hoop dat het genoeg is voor nu. Anders moet ik weer eten gaan halen. Ik pak wat broodjes en zelfs een croissantje. Ik doe het rooster dicht en loop terug naar Naomi. 'Wat wil je?' ik kijk haar vragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [OP welke zender is dat en moet je dat op een site kijke of op de computer en waar?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik had zo'n link via twitter. 1d streetteam ofzo. Moet je bij mijn followers kijken. Harry is tot 13.00 en dan neemt Zayn het over. liam is al geweest en niall komt na Zayn en louis na niall. Het is op BBC radio 1]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wel jmmr dat je ze niet kanzien, hihi, maar ben nu ook aan het luisteren. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oké:) Hahaha, ja zo zat ik ook al. Hahaaha:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle

    Ik grinniken even. 'Nu ben jij ge-' maar voor ik mijn zin nog kan afmaken verlaat een kreun mijn mond, ze heeft mijn plekje gevonden en drukt er kusjes op en gaat er dan met haar tong langs en weer verlaat een kreun mijn mond en ik bijt weer hard op mijn onderlip.


    Leslie Day
    Ik grijns als hij kreunt. 'Wat is er ontvoerder Josh?' Vraag ik dan onschuldig. 'Heb jij toevallig ook een zwakke plek?' En ik kijk hem aan met een scheve lach. 'Heeft gegijzelde Leslie nu de touwtjes in handen?' En ik druk mijn lippen weer op het plekje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.