• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar even verwonderd aan, maar schudde dan lachend mijn hoofd.
    "Ja, ik heb goed geslapen en ik heb meestal niet zo'n problemen met opstaan." ik probeerde het hese eruit te krijgen, maar zoals gewoonlijk had ik daar helemaal niets over te zeggen. Ah ja... ze vond het blijkbaar toch niet erg.

    {gevonden! :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Ik overdrijf snel. Ik kan je makkelijk helpen om tot daar te geraken." mompelde ik en legde zijn arm weer om mijn schouders.
    "En als je niet meewerkt, sleur ik je tot daar, wat voor ons beiden veel pijnlijker zal zijn." zei ik op dreigende toon.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Uurtje tennissen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat Josh zegt. 'Omdat ontvoerder Josh lief is,' zeg ik dan met een knipoog. En hij vraagt of ik toch niet zeker weet of ik niet met hem wil trouwen. Ik kijk hem met een scheve lach aan. 'Met wat trouw ik dan. Jou of je arrogante ego?' Ik plaag hem maar. 'ahh, nee hoor. Je ego is heel aantrekkelijk.' En ik druk weer een kus op zijn lippen. 'Jij bent aantrekkelijk.' En dat is hij ook echt. En lief. Knap. Zorgzaam. Hm, ja. En ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'En je bent heerlijk om bij te liggen,' zeg ik gemeend.


    Joshua Gayle

    Ik grijns weer. 'Met beide.' zeg ik dan lachend en druk een kusje op haar kruin als ze haar hoofd op mijn borstkas legt. 'En dankje ik voel me vereerd.' zeg ik dan lachend. 'Jij mag er ook wel zijn.' zeg ik dan zacht en glimlach weer. 'En het is ook fijn je in mijn armen te hebben.' zeg ik dan en leg mijn hoofd weer in het kussen en sluit even mijn ogen en heb een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar even verwonderd aan, maar schudde dan lachend mijn hoofd.
    "Ja, ik heb goed geslapen en ik heb meestal niet zo'n problemen met opstaan." ik probeerde het hese eruit te krijgen, maar zoals gewoonlijk had ik daar helemaal niets over te zeggen. Ah ja... ze vond het blijkbaar toch niet erg.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns even. 'Nog steeds hees.' zeg ik dan en grijns even en haal mijn schouders op. 'Ik kom nou eenmaal nooit mijn bed uit.' zeg ik dan en lach even. 'Maar waar zijn de danszalen eigenlijk?' vraag ik dan toch, dat was dan toch ook waarvoor we hier zijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Kom, dan toon ik ze even." glimlachte ik, terwijl ik opstond. Ik kuchte even in een poging de heesheid uit mijn stem te banen, terwijl ik wachtte tot ze ook zou opstaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grijns en sta op en wankel da even en val bijna om, maar houd nog net mijn evenwicht. Waarom was ik soms echt zo klunzig. 'Te snel opgestaan.' zeg ik dan en lach even. 'Show me.' zeg ik dan rijnzend en kijk hem aan. 'En nog steeds hees.' zeg ik dan en grijns weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd.
    "Ga je dat iedere morgen doen?" vroeg ik grijnzend, terwijl ik de slaapzaal uitliep, richting de danszalen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grijns. 'Waarschijnlijk wel, is het zo erg??' vraag ik dan lachend en loop achter hem aan. 'Niet iedereen kan goed opstaan.' zeg ik dan grijnzend en kijk dan even rond. Wat een doolhof hier.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 18:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik zucht. En trek mijn arm toch weer terug. 'Nala, ik wil niet dat je jezelf pijn doet omwille van mij. Vraag anders iemand van de dansers om te komen helpen?' En ik kijk haar aan. 'En ik wil niet dat je me gaat meesleuren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Je bent nog steeds niet goed wakker, zeker?" vroeg ik grijnzend.
    "Ik bedoelde dat herhaaldelijk zeggen dat mijn stem hees is, maar dat omvallen is ook goed..." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grijns en lach dan even. 'Ja, ben waarschijnlijk nog niet goed wakker.' zeg ik dan lachend. 'Ik heb koffie nodig, maar dat zullen ze wel biet hier hebben.' zeg ik dan en zucht even eb kijk dan Mario weer aan. 'En als je get niet erg vind wel, moet je maar niet zo'n sexy ochtendstem hebben.' zeg ik dan en lach even en haal mijn schouders op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Nou, sorry hoor." grijnsde ik. "Ik kan ze moeilijk wegtoveren. en nee inderdaad koffie hebben ze hier niet. Voor de bewakers vast wel, maar wij krijgen dat dus niet."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grijns weer even. 'Ik vind het niet erg hoor.' zeg ik dan. 'Maar waar is die danszaal helemaal, ik vind dadelijk de weg niet meer terug het is hier zo'n doolhof.' zeg ik dan en kijk weer on ne heen en kijk dan weer naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Slaperig knipper ik met mijn ogen. Ik kijk naast me en zie Naomi liggen in mijn armen. Ik glimlach en druk een kus op haar kruin. Ik heb voor het eerst in een tijdje weer goed geslapen. Hier en daar heb ik nog een beetje pijn, maar heel lichtjes, zodat ik het haast niet voel. Ik glimlach even en kijk weer naar Naomi. 'Ik houd van je,' fluister ik en druk nog een kus op haar voorhoofd. Dan ga ik weer rustig liggen en wacht tot ze wakker wordt.


    Naomi Micheal

    Ik kreun even en knipper dan even met mijn ogen en ben al snel gewend aan het licht en kijk dan omhoog en zie Ian en lig in zijn armen en glimlach. 'Hey.' zeg ik dan schor en druk een kusje op zijn lippen en kijk hem aan en glimlach even. 'Ben je al lang wakker?' vraag ik dan en bijt even op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp