• Hier kun je een leerling spelen, op een kleine maar gezellige school.
    Het is een school voor kinderen met een of meerdere talenten, zoals tekenen, dansen en zingen. Er wordt meer aandacht besteedt aan muziek, handvaardigheid en voor degene die het willen wordt er na school nog dansles en zangles gegeven op de school.

    Personages
    carpediemx Kylie Adams
    wolffire Jack Mason Cooper
    Dodge Alex The Rat
    LlamaLover Quinten Aldren Anderson
    LlamaLover Hana Kirei
    AnneMalik Emily Johnson
    SupahBaby Zoë St. Cloud
    quin98 Adam Cole

    Klassen(kunnen nog altijd veranderd worden)
    klas 1
    Jack Mason Cooper
    klas 4
    Kylie Adams
    Alex The Rat
    Quinten Aldren Anderson
    Zoe St. Cloud
    Hana Kirei
    Adam Cole
    klas 5
    Emily Johnson

    Je kunt altijd nog meedoen, vul dit eerst even in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto:
    Karakter:
    Talent:
    Relatie:
    Extra:



    regels
    - Geweld en schelden mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - OCC het liefste met {}, [], () etc.

    Rollentopic

    Rooster
    Maandag
    1 biologie - leraar
    2 economie - leraar
    3 pauze
    4 duits - lerares
    5 duits - lerares
    6 pauze
    7 wiskunde - leraar
    8 handvaardigheid - lerares
    9 handvaardigheid - lerares

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:55 ]


    night thinking, day dreaming

    {Mijn Topics}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    {Mijn Topics}


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Meteen met de deur in huis vallen :3
    Hoe laat is het? Zitten ze nu op school of zijn ze nog thuis? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SupahBaby schreef:
    {Mijn Topics}

    Het nieuwe schooljaar begint, verzin zelf maar even wat voor les je hebt, roosters maak ik morgen wel (:


    night thinking, day dreaming

    [Okii, ik doe wel vanaf thuis :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinten Aldren Anderson

    Ik kijk nog even de gang in waarna ik de voordeur sluit. Ik hang mijn tas op mijn rug en begin te lopen. De school is voor mij maar een kwartiertje lopen en een fiets is veel minder gezond voor je. Op een ontspannen tempo loop ik naar het stoplicht, ik druk op het knopje en wacht tot 'ie op groen springt.
    Man, alweer mijn vierde jaar op deze school. De tijd gaat snel, veel te snel om eerlijk te zijn. In de vakantie zestien geworden ook. Een zucht verlaat mijn mond en ik loop over het zebrapad over als het groen is. Ik sla de hoek om. Over vijf minuten zal ik bij school zijn. Een glimlachje komt om mijn mond en ik loop nu iets sneller. Uiteindelijk als ik bij school ben loop ik naar binnen en ga naar de kantine, daar zoek ik een leuk tafeltje uit en ga zitten. Ik leg mijn rugzak op tafel en leun er met mijn armen op.

    Hana Kirei

    "Arigato, papa!" zeg ik en geef mijn vader een knuffel. Dan pak ik mijn schoudertas en hang die om. Ik zwaai naar mijn vader als hij wegrijdt. Ik draai me om en kijk naar de school. Het is zo een leuke school, ik zou niets anders willen. Ik loop in een huppel-pasje de school binnen en ga naar de kantine. Daar neem ik plek en open mijn zijtas, dan pak ik mijn boek eruit en begin te lezen. Het verhaal is zo mooi, ik kan er helemaal in wegdromen. Dan zie ik mijzelf als de hoofdpersoon en schets ik in mijn hoofd een heel stripverhaaltje. Dromerig laat ik mijn ogen over de pagina's glijden.

    [BAM!]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kylie Adams
    Ik kom aan op school, zet mijn fiets in het fietsenhok en kijk om me heen. Het is rustig. Ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is. Shit, nog een halfuur. Ik ga in de kantine zitten en wacht.


    night thinking, day dreaming

    Kylie Adams
    Na een tijdje zie ik Hana. Ik zie dat ze iets aan het lezen is en loop zachtjes naar haar toe. Even blijf ik staan, dan roep ik heel hard 'boe!'

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:52 ]


    night thinking, day dreaming

    Alex The Rat
    Ik had geen zin in school, maar alles was beter dan mijn thuis situatie.
    Timber, mijn rottweiler, piept luid dat hij mee wilt.
    Iki strik mijn veters en sta daarna op, Timber bijt zich vast in mijn hand. Het is niet hard maar wel hard genoeg om er wat aan over te houden.
    "Timber komop nou, ik moet naar school, het is aan de overkant" zeur ik.
    Hij laat me los en ik wrijf over mijn hand, "Ik ben echt straks weer terug. Dan gaan we lang wandelen, oke?"
    Met een lik van Timber verlaat ik het huis en steek ik de straat over naar de school.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hana Kirei

    Ik zit helemaal gefocust in mijn boek en droom weg bij het romantische gedeelte. "Boe!" Hoor ik dan en ik schiet overeind. Ik kijk achter me en zie Kylie staan. "Trut! Je laat me schrikken!" zeg ik lachend en geef haar een speel klapje met het boek, op haar hoofd.
    "Ik krijg haast een hartverzakking van je." lach ik dan en schuif een stoel naast me uit. Ik klop er uitnodigend op en kijk Kylie aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haar naam spreek je uit als; Haana Kieray]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga slapen, gn x]
    Kylie Adams
    Ik schiet in de lach. 'Sorry, maar ik had er echt even zin in.' Ik ga zitten.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 23:11 ]


    night thinking, day dreaming

    Alex The Rat
    Ik liep de katine in, het was niet bepaalt druk.
    Als het druk zou zijn had je tenminste het evect dat niemand naar je zou kijken. Ik liep naar het blikjes automaat en haalde er een coca cola cherry uit. Al vast voor straks. Ik zet mijn tas op een random lege tafel en doe het blikje erin.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Adam Cole
    'Doei'zeg ik tegen mijn kleine zusje en glimlach even naar haar. Ze rent op me af en geeft me nog gauw een knuffel. Ik grinnik en til er even omhoog. 'Ik ben vanmiddag weer terug Lisa'zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ik aai over haar haar en zet er terug op de grond. 'Doei' zegt ze zachtjes en ik steek mijn hand op. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en sluit de deur achter me. Ik pak gauw mijn fiets en race gauw naar school. Als ik daar ben zet ik mijn fiets in een van de rekken en loop rustig naar binnen. Ik loop naar de kantine en kijk even om me heen naar wie er al zit. Ik zie al wat mensen uit mijn klas en ga dan uiteindelijk aan een tafel zitten.