• Waarschuwing: Dit is géén spoilervrij topic.












    Whovians zijn nogal ondervertegenwoordigd op Quizlet, maar ik weet dat ze er wel zijn. Daarom hier een topic voor alles wat met DW te maken heeft. Als je nog suggesties hebt voor een aanvulling, laat het me weten. ^^
    Allons-y!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3





    Users die DW gekeken hebben en wat:
    Square - Alles vanaf Eight & alles van Torchwood
    SmileyLover - Alles vanaf Nine
    Ten - Alles vanaf Nine
    Pompeii - Alles vanaf Nine
    Mosby - Alles vanaf Nine & het eerste seizoen van Torchwood
    Pyromancer - Is bezig met kijken vanaf Nine
    Inverness - Alles vanaf Nine & is bezig met de Sarah Jane Adventures
    Assassin - Een paar afleveringen van Ten en Eleven
    Yowzah - Alles vanaf Nine behalve seizoen vier & een paar afleveringen van One
    Particles - Alles vanaf Nine
    MoonLove13 - Twee afleveringen met Nine
    Ianto - Alles vanaf Nine, alles van Torchwood & de Sarah Jane Adventures
    Janoskian - Alles vanaf Ten & een deel van Torchwood
    XDanielleX - Is bezig met kijken vanaf Nine (op de helft)
    Sylvesti - Alles vanaf Nine
    Stratosphere - Is net begonnen met kijken vanaf Nine
    castielDW - Alles vanaf Nine
    Harkness - Alle vanaf Nine, alles van Torchwood & stukje van de Sarah Jane Adventures
    Lilia - Eleven vanaf seizoen zeven
    Emrys - Nine en Ten, bezig met Eleven
    IronRainbow - Alles vanaf Nine
    Patholoog - Nine, begint nu met Ten
    SaphireStar - Alles vanaf Ten, eerste seizoen van Torchwood, bezig met kijken vanaf One
    Simm - Nine, halverwege laatste seizoen van Ten
    Aurorae - Bezig met kijken
    Lilium - Nine en Ten, bezig met Eleven
    Fennec - Nine, eerste seizoen van Ten, seizoen zeven met Eleven
    Wiarda - Bezig met kijken vanaf Nine, seizoen zeven met Eleven
    Sovngarde - Vanaf seizoen zeven van Classic Who, Nine, Ten, delen van Eleven, alles van Torchwood
    Naamswijzigingen graag doorgeven.


    DW stories op Quizlet:
    Futuristic Lovers.- Eleventh Doctor [DW] van Wolfsbane
    Wibbly-wobbly timey-wimey stuff [DW & TW one-shots] van Square
    TARDIS -MSN [DW] van DontBlink
    It will be OK in the morning | The Eleventh Doctor | Doctor Who van Muldwych
    One may tolerate a world of demons for the sake of an angel van Fiyero
    The planet girl || Doctor Who || van Twinsis
    Still got legs! van PearlTears
    Trust me, I'm the doctor || Doctor Who van Charmion
    I'm traveling with a WHAT-lord?!? van ItsMeJanice
    My Worthless Life [Harry Potter - Torchwood] van DontBlink
    We're Torchwood. Torchwood Hogsmeade || TW ¤ HP || van DontBlink en Square


    Trock muziek:
    Type 40, An Awful Lot of Running, Mr Pond en alle andere nummers van Chameleon Circuit
    Doctor Who van Parry Gripp
    Doctor Who is Gonna Fix It! van Altered Vistas
    I am the Doctor en This is Gallifrey van Murray Gold (piano cover)
    The Doctor and I van John Barrowman
    Captain Jack Harkness van anonymouscomments123
    Captain Jack Harkness van doctornoise


    Video's:
    Cast & Crew Special - Tennant's Wrap Party - Een filmpje dat de cast en crew van DW hebben gemaakt op het nummer '500 miles' ter ere van Tennants afscheid.
    The Ballad of Russel & Julie - Een nummer over hoe Russel T Davies en Julie Gardner besloten om NewWho te creëren, gezongen door John Barrowman (Jack), David Tennant (Ten) en Catherine Tate (Donna).
    Comic Relief 2007 - Een korte sketch om geld in te zamelen voor een goed doel met David Tennant en Catherine Tate.
    Never mind the Buzzcocks DW Special - Part 1 van de DW aflevering van een soort comedy-muziek-quiz-show.
    Tonight's the Night Exclusive DW Scene - Een korte scene geschreven door een fan waarin Captain Jack/John Barrowman een blauw monster in de TARDIS aantreft en David Tennant ook nog even door het beeld wandelt.
    Cristopher Eccleston on Top Gear - Het interview met Christopher Eccleston (Nine) in Top Gear, een Brits autoprogramma met veel humor.
    Billie Piper on Top Gear - Het interview met Billie Piper (Rose).
    David Tennant on Top Gear - Het interview met David Tennant (Ten).
    Matt Smith on Top Gear - Het interview met Matt Smith (Eleven).
    Ianto Jones (Goodbye my Lover) - Een stukje uit Torchwood Declassified. Spoilers voor seizoen drie van Torchwood hoewel de titel misschien ook al wat te veel zegt.
    The Weakest Link DW Special - Het eerste van de zes delen van de DW aflevering van een Britse spelshow.
    Script to Screen 2012 DW Mini-Episode "Good as Gold" - Een drie minuten durende special met Eleven en Amy, geschreven door een paar kinderen.
    Dalek Impersonator Britain's Got Talent 2012 - Een man die met een pan op zijn hoofd een Dalek nadoet in de grootste talentenshow van de UK.
    Monster escape at the Doctor Who Experience - Een kort stukje over de Doctor Who Experience (een soort DW museum), met verontrustend nieuws op het einde.
    Season 7 Teaser Trailer - Een voorproefje van het nieuwe seizoen.
    Full Length Season 7 Trailer - Een volledige, anderhalve minuut lange trailer van het zevende seizoen.
    Pond Life Part 1 - Een 'prequel' voor het zevende seizoen waarvan vijf dagen lang steeds een stukje is uitgekomen. (Zie ook Part 2, 3, 4, 5.)
    The last day of The Ponds - Behind the scenes stukje van de laatste dagen van Amy en Rory/Karen en Arthur.


    DW RPG's op Quizlet:
    {RPG} Doctor Who / Torchwood {Rollentopic} gestart door DontBlink


    Nieuws:
    25-05-2012 Matt Smith zal de Olympische fakkel dragen bij de Olympische Spelen dit jaar in London! Bron.
    26-05-2012 Matt heeft zijn plicht vervuld en het universum is weer gered: "I can't quite believe that people have actually turned up, I thought I'd just be carrying it around, waving to the ducks!" Bron.
    31-05-2012 De nieuwe companion van Eleven, gespeeld door Jenna-Louise Coleman, zal Clara heten. Bron.
    22-08-2012 Seizoen 7 begint op zaterdag 1 september op BBC One! Bron 1, bron 2, bron 3.
    1-9-2012 De eerste aflevering van seizoen 7 is uitgezonden en het internet is geëxplodeerd.
    29-9-2012 De laatste aflevering van het eerste deel van seizoen 7 is uitgezonden, dus het beste wat men nu kan doen is wachten op de kerstspecial en huilen. Het tweede deel van seizoen 7 komt in het voorjaar van 2013.



    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:06 ]

    Simm schreef:
    (...)
    Oh God en dat stuk waar ze elkaar weer tegenkomen als zij achter dat raampje staat af te luisteren en hij aan de andere kant in dat raam hangt :'D
    Naww, da's wel waar ;D


    Haha, ja echt komisch!
    En Square heeft het plaatje al gepost dat ik zocht :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Square schreef:
    (...)



    :'D

    Ik ben toen echt stuk gegaan :'D


    Caution first, always.

    Ianto schreef:
    (...)

    Ik ben niet zo "Rose-erig", maar leuk dat je het (voor anderen) post ^^


    Wie vind jij leuker? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Simm schreef:
    (...)
    Ik ben toen echt stuk gegaan :'D


    Ja, ik ook. Dat is een van die scènes die je ook gewoon nooit meer vergeet, haha. :'D




    Maar eigenlijk waren Donna en Ten samen sowieso gewoon geniaal. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet zo goed wat ik vond van Donna (: Wel leuk, maar ik miste Rose gewoon teveel (:
    En ook niet van Martha. Ik vond haar pas leuk toen ze niet meer Tens companion was (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik ook. Dat is een van die scènes die je ook gewoon nooit meer vergeet, haha. :'D




    Maar eigenlijk waren Donna en Ten samen sowieso gewoon geniaal. ^^


    Aw, ze is gewoon zo leuk! Serieus, Donna heeft me echt uit de Rose depression geholpen. Hoe kan je nou niet om haar lachen? ;D


    Caution first, always.

    Lilium schreef:
    Ik weet niet zo goed wat ik vond van Donna (: Wel leuk, maar ik miste Rose gewoon teveel (:
    En ook niet van Martha. Ik vond haar pas leuk toen ze niet meer Tens companion was (:


    Een heel seizoen later miste je Rose nog steeds? Wow, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lilium schreef:
    Ik weet niet zo goed wat ik vond van Donna (: Wel leuk, maar ik miste Rose gewoon teveel (:
    En ook niet van Martha. Ik vond haar pas leuk toen ze niet meer Tens companion was (:

    Ik vond het echt vreselijk dat, toen Rose weg was, Martha in haar plaats kwam. Ze is oké, maar best wel saai en daarom kon ik echt niet wachten op Donna ;P


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Een heel seizoen later miste je Rose nog steeds? Wow, haha. :'D


    Ik keek één seizoen in ongeveer drie of vier dagen, dus eh, ja xd.
    Maar Donna was een stuk leuker dan Martha in ieder geval (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Square schreef:
    (...)

    Een heel seizoen later miste je Rose nog steeds? Wow, haha. :'D

    Wil je weten hoe snel ik ging? :'D Op een gegeven moment keek ik ongeveer 8 afleveringen per dag, dus ik was heel snel bij seizoen 4 :'D


    Caution first, always.

    Simm schreef:
    (...)
    Wil je weten hoe snel ik ging? :'D Op een gegeven moment keek ik ongeveer 8 afleveringen per dag, dus ik was heel snel bij seizoen 4 :'D


    Precies, dat deed ik dus ook hahha (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik keek één seizoen in ongeveer drie of vier dagen, dus eh, ja xd.
    Maar Donna was een stuk leuker dan Martha in ieder geval (:

    Uhu, maar Martha werd inderdaad leuker op het eind.


    Caution first, always.

    Simm schreef:
    (...)
    Uhu, maar Martha werd inderdaad leuker op het eind.


    Precies, toen ze niet meer z'n companion was en zo (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Precies, toen ze niet meer z'n companion was en zo (:

    Hehh... :c
    Oh! En laten we Jackie Tyler niet vergeten. Zij was ook een soort companion and she was brilliant :3


    Caution first, always.

    Ik ben in de war. Vinden jullie Martha nou zo irritant dat jullie blij waren dat ze weg was, en haar daarom leuker vonden toen ze geen companion was, of realiseerden jullie je gewoon pas achteraf dat Martha eigenlijk best wel leuk was? x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan