• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    Hm wee tniet meer heo we het gedana hebeben, maar hebeben het ene keertje gedana op kamp xD
    Nja was bij ons nogal mislukt eignelijk xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik heb het al eens gedaan en ik doe het nooit meer weer. Het is eng. Heel eng. Doe het niet!


    Bored.

    Ik geloof er zeker in =)

    Mijn enigste advies is:'gewoon niet doen!' Verder geen commentaar.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn enigste advies is:'gewoon niet doen!' Verder geen commentaar.
    x.

    Helemaal mee eens (alweer) Begin er niet aan. Het heeft mijn vriendin haar kop gekost.


    Bored.

    omg, oke, ik word al bang door apperkirst & DarkPassion. Ik doe het dusn ie x') shit, ben echt nieuwsgierig geworden waarom ik het nie mag doen. Eeerlijkgezegd was ik het vanplan op een feestje bij een vriendin, mr durf plotsn ie meer xS


    Turning up the volume

    (...)
    Helemaal mee eens (alweer) Begin er niet aan. Het heeft mijn vriendin haar kop gekost.


    ;O


    Turning up the volume

    Oké. Mag ik de verhal;en horen?? ik ben zo gek dat ik het neit doe, maar ben nieuwsgierig:$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    omg, ik geloof in geesten, maar je moet ze echt niet oproepen!! dat is heel erg gevaarlijk!


    You move me ......... Kurt

    Oké. Mag ik de verhal;en horen?? ik ben zo gek dat ik het neit doe, maar ben nieuwsgierig:$

    Laat ik het zo zeggen: Wij hadden een verkeerde te pakken. Mijn vriendin rende uit angst de straat op en werd daar overreden door een vrachtwagen.
    Ze leek helemaal bezeten toen ze wegrende.


    Bored.

    omg, oke, ik word al bang door apperkirst & DarkPassion. Ik doe het dusn ie x') shit, ben echt nieuwsgierig geworden waarom ik het nie mag doen. Eeerlijkgezegd was ik het vanplan op een feestje bij een vriendin, mr durf plotsn ie meer xS

    Doe het niet. Het kan je dood worden. Het lijkt leuk, maar zodra je er eenmaal mee bezig bent wordt het een stuk minder leuk.


    Bored.

    Ik wil da Doen xd ik heb der al wel opgerope en da was fxching Freaky xD ^^
    ik geloof in geestexD


    He's the reason for the teardrops

    ik geloof der middelmatig in, maar eerder wel.

    ik had het ooit eens gedaan met vrienden.

    (zij hadden het klaargemaakt dus ik zeg gewoon wat ik zag hé

    je moet zo een speciaal stuk papier nemen met het alfabet op en alle cijfers van 0 tot 9

    dan neem je een omgekeerd glas(zonder speciale vormen in) en doe je die op een rondje voor het alfabet staat. Je wacht tot klokslag middelnacht en spreekt dan (ikweetnimeerwelke) spreuk uit.

    dan doe je precies wanneer je het laatste woord van de spreuk uitspreekt je vinger op het glas, dat gaat bewegen. Dan heb je in de meeste gevallen het glas dat gaat bewegen en op letters gaat staan. die schrijf je op, en wanneer het glas terug op het rondje staat, lees je wat je hebt opgeschreven, agterstevoren, wat dan een zin vormd.



    zo heb ik het met 3 meisjes gedaan

    XxX- Spike



    (PS: je moet 3 kaarsen voor het papier plaatsen, waarvan der 2 branden)


    Groezrock was AWESOME! <3

    ik geloof der middelmatig in, maar eerder wel.
    ik had het ooit eens gedaan met vrienden.
    (zij hadden het klaargemaakt dus ik zeg gewoon wat ik zag hé)
    je moet zo een speciaal stuk papier nemen met het alfabet op en alle cijfers van 0 tot 9
    dan neem je een omgekeerd glas(zonder speciale vormen in) en doe je die op een rondje voor het alfabet staat. Je wacht tot klokslag middelnacht en spreekt dan (ikweetnimeerwelke) spreuk uit.
    dan doe je precies wanneer je het laatste woord van de spreuk uitspreekt je vinger op het glas, dat gaat bewegen. Dan heb je in de meeste gevallen het glas dat gaat bewegen en op letters gaat staan. die schrijf je op, en wanneer het glas terug op het rondje staat, lees je wat je hebt opgeschreven, agterstevoren, wat dan een zin vormd.

    zo heb ik het met 3 meisjes gedaan ;)
    XxX- Spike

    (PS: je moet 3 kaarsen voor het papier plaatsen, waarvan der 2 branden)

    Awjah zo hade wij da gedaan^^
    das waar^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oké. Mag ik de verhal;en horen?? ik ben zo gek dat ik het neit doe, maar ben nieuwsgierig:$
    Nieuwsgierigheid is fout! Je weet niet waar je aan begint.. Gewoon niet doen dus! En ik ga een beetje verhalen lopen vertellen op Quizlet. Ik dacht het dus niet.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.