• Waarschuwing: Dit is géén spoilervrij topic.












    Whovians zijn nogal ondervertegenwoordigd op Quizlet, maar ik weet dat ze er wel zijn. Daarom hier een topic voor alles wat met DW te maken heeft. Als je nog suggesties hebt voor een aanvulling, laat het me weten. ^^
    Allons-y!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3





    Users die DW gekeken hebben en wat:
    Square - Alles vanaf Eight & alles van Torchwood
    SmileyLover - Alles vanaf Nine
    Ten - Alles vanaf Nine
    Pompeii - Alles vanaf Nine
    Mosby - Alles vanaf Nine & het eerste seizoen van Torchwood
    Pyromancer - Is bezig met kijken vanaf Nine
    Inverness - Alles vanaf Nine & is bezig met de Sarah Jane Adventures
    Assassin - Een paar afleveringen van Ten en Eleven
    Yowzah - Alles vanaf Nine behalve seizoen vier & een paar afleveringen van One
    Particles - Alles vanaf Nine
    MoonLove13 - Twee afleveringen met Nine
    Ianto - Alles vanaf Nine, alles van Torchwood & de Sarah Jane Adventures
    Janoskian - Alles vanaf Ten & een deel van Torchwood
    XDanielleX - Is bezig met kijken vanaf Nine (op de helft)
    Sylvesti - Alles vanaf Nine
    Stratosphere - Is net begonnen met kijken vanaf Nine
    castielDW - Alles vanaf Nine
    Harkness - Alle vanaf Nine, alles van Torchwood & stukje van de Sarah Jane Adventures
    Lilia - Eleven vanaf seizoen zeven
    Emrys - Nine en Ten, bezig met Eleven
    IronRainbow - Alles vanaf Nine
    Patholoog - Nine, begint nu met Ten
    SaphireStar - Alles vanaf Ten, eerste seizoen van Torchwood, bezig met kijken vanaf One
    Simm - Nine, halverwege laatste seizoen van Ten
    Aurorae - Bezig met kijken
    Lilium - Nine en Ten, bezig met Eleven
    Fennec - Nine, eerste seizoen van Ten, seizoen zeven met Eleven
    Wiarda - Bezig met kijken vanaf Nine, seizoen zeven met Eleven
    Sovngarde - Vanaf seizoen zeven van Classic Who, Nine, Ten, delen van Eleven, alles van Torchwood
    Naamswijzigingen graag doorgeven.


    DW stories op Quizlet:
    Futuristic Lovers.- Eleventh Doctor [DW] van Wolfsbane
    Wibbly-wobbly timey-wimey stuff [DW & TW one-shots] van Square
    TARDIS -MSN [DW] van DontBlink
    It will be OK in the morning | The Eleventh Doctor | Doctor Who van Muldwych
    One may tolerate a world of demons for the sake of an angel van Fiyero
    The planet girl || Doctor Who || van Twinsis
    Still got legs! van PearlTears
    Trust me, I'm the doctor || Doctor Who van Charmion
    I'm traveling with a WHAT-lord?!? van ItsMeJanice
    My Worthless Life [Harry Potter - Torchwood] van DontBlink
    We're Torchwood. Torchwood Hogsmeade || TW ¤ HP || van DontBlink en Square


    Trock muziek:
    Type 40, An Awful Lot of Running, Mr Pond en alle andere nummers van Chameleon Circuit
    Doctor Who van Parry Gripp
    Doctor Who is Gonna Fix It! van Altered Vistas
    I am the Doctor en This is Gallifrey van Murray Gold (piano cover)
    The Doctor and I van John Barrowman
    Captain Jack Harkness van anonymouscomments123
    Captain Jack Harkness van doctornoise


    Video's:
    Cast & Crew Special - Tennant's Wrap Party - Een filmpje dat de cast en crew van DW hebben gemaakt op het nummer '500 miles' ter ere van Tennants afscheid.
    The Ballad of Russel & Julie - Een nummer over hoe Russel T Davies en Julie Gardner besloten om NewWho te creëren, gezongen door John Barrowman (Jack), David Tennant (Ten) en Catherine Tate (Donna).
    Comic Relief 2007 - Een korte sketch om geld in te zamelen voor een goed doel met David Tennant en Catherine Tate.
    Never mind the Buzzcocks DW Special - Part 1 van de DW aflevering van een soort comedy-muziek-quiz-show.
    Tonight's the Night Exclusive DW Scene - Een korte scene geschreven door een fan waarin Captain Jack/John Barrowman een blauw monster in de TARDIS aantreft en David Tennant ook nog even door het beeld wandelt.
    Cristopher Eccleston on Top Gear - Het interview met Christopher Eccleston (Nine) in Top Gear, een Brits autoprogramma met veel humor.
    Billie Piper on Top Gear - Het interview met Billie Piper (Rose).
    David Tennant on Top Gear - Het interview met David Tennant (Ten).
    Matt Smith on Top Gear - Het interview met Matt Smith (Eleven).
    Ianto Jones (Goodbye my Lover) - Een stukje uit Torchwood Declassified. Spoilers voor seizoen drie van Torchwood hoewel de titel misschien ook al wat te veel zegt.
    The Weakest Link DW Special - Het eerste van de zes delen van de DW aflevering van een Britse spelshow.
    Script to Screen 2012 DW Mini-Episode "Good as Gold" - Een drie minuten durende special met Eleven en Amy, geschreven door een paar kinderen.
    Dalek Impersonator Britain's Got Talent 2012 - Een man die met een pan op zijn hoofd een Dalek nadoet in de grootste talentenshow van de UK.
    Monster escape at the Doctor Who Experience - Een kort stukje over de Doctor Who Experience (een soort DW museum), met verontrustend nieuws op het einde.
    Season 7 Teaser Trailer - Een voorproefje van het nieuwe seizoen.
    Full Length Season 7 Trailer - Een volledige, anderhalve minuut lange trailer van het zevende seizoen.
    Pond Life Part 1 - Een 'prequel' voor het zevende seizoen waarvan vijf dagen lang steeds een stukje is uitgekomen. (Zie ook Part 2, 3, 4, 5.)
    The last day of The Ponds - Behind the scenes stukje van de laatste dagen van Amy en Rory/Karen en Arthur.


    DW RPG's op Quizlet:
    {RPG} Doctor Who / Torchwood {Rollentopic} gestart door DontBlink


    Nieuws:
    25-05-2012 Matt Smith zal de Olympische fakkel dragen bij de Olympische Spelen dit jaar in London! Bron.
    26-05-2012 Matt heeft zijn plicht vervuld en het universum is weer gered: "I can't quite believe that people have actually turned up, I thought I'd just be carrying it around, waving to the ducks!" Bron.
    31-05-2012 De nieuwe companion van Eleven, gespeeld door Jenna-Louise Coleman, zal Clara heten. Bron.
    22-08-2012 Seizoen 7 begint op zaterdag 1 september op BBC One! Bron 1, bron 2, bron 3.
    1-9-2012 De eerste aflevering van seizoen 7 is uitgezonden en het internet is geëxplodeerd.
    29-9-2012 De laatste aflevering van het eerste deel van seizoen 7 is uitgezonden, dus het beste wat men nu kan doen is wachten op de kerstspecial en huilen. Het tweede deel van seizoen 7 komt in het voorjaar van 2013.



    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:06 ]

    Ianto schreef:
    Ik heb een vraagje.
    Wat is enger; Weeping Angels of de Empty Child?
    Want een vriendin kan niet geloven dat er iets enger is dan de Empty Child. Dus ik wil het heel graag van jullie weten :Y)


    Eet me niet op, maar ik vond The Empty Child eigenlijk erger/enger dan alles wat er met de Weeping Angels gebeurd is.
    Natuurlijk, de Weeping Angels zien er wel griezelig uit, en het idee dat ze alleen bewegen als je ze niet ziet is ook niet bepaald geruststellend, maar wat doen ze uiteindelijk nou helemaal? Ze sturen je terug in de tijd, maar je kunt daarna eigenlijk gewoon verderleven; het zal natuurlijk ontzettend wennen zijn en ik kan me voorstellen dat het vreselijk is, want je wordt gescheiden van iedereen die je kent, maar je leeft nog wel en met een beetje geluk kom je nog heel goed terecht. Het virus uit The Empty Child maakt daarentegen eigenlijk gewoon een soort zombie van je, zonder echt leven of enige vrije wil, terwijl je van te voren ook nog eens een tijd ziek op bed ligt met de symptomen. In het ergste geval ben je je daardoor zelfs bewust van wat er met je gebeurt (of in ieder geval dát er iets met je gebeurt dat gewoon niet klopt), en ik kan me eigenlijk niet echt iets engers voorstellen. En daarbij gaat het ook nog eens om een kind, zoals Lillium al zei, wat er nog eens een schepje bovenop doet. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *SQUEAL*!!!
    De nieuwe aflevering <3<3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik wil echt verder kijken. Ben echt benieuwd hoeveel Clare Oswin Oswalds er zijn -.- Ze lijkt me echt een super companion (A)


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ik doe mijn best om langs alle Doctor Who spoilers te scrollen (want ik moest met Kerst sociaal zijn met de familie en daardoor kon ik de kerstspecial niet zien), maar ik wilde eventjes zeggen dat ik op zeer subtiele wijze Doctor Who in mijn moeders praktijk aan het smokkelen ben. Mijn moeder is namelijk blokfluitdocente en heeft een groepje leerlingen die ze graag een leuk project wilde geven. Zij vroeg me dus of ik nog een leuk popliedje wist dat ze konden spelen, maar aangezien ik niet van pop houd kon ik haar daarmee niet helpen. Toen heb ik haar de soundtrack van Doomsday laten horen en eigenlijk vond ze het best leuk. Nu gaat ze het dus waarschijnlijk opsplitsen in verschillende stukken voor verschillende stemmen en gaan haar leerlingen Doomsday spelen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik doe mijn best om langs alle Doctor Who spoilers te scrollen (want ik moest met Kerst sociaal zijn met de familie en daardoor kon ik de kerstspecial niet zien), maar ik wilde eventjes zeggen dat ik op zeer subtiele wijze Doctor Who in mijn moeders praktijk aan het smokkelen ben. Mijn moeder is namelijk blokfluitdocente en heeft een groepje leerlingen die ze graag een leuk project wilde geven. Zij vroeg me dus of ik nog een leuk popliedje wist dat ze konden spelen, maar aangezien ik niet van pop houd kon ik haar daarmee niet helpen. Toen heb ik haar de soundtrack van Doomsday laten horen en eigenlijk vond ze het best leuk. Nu gaat ze het dus waarschijnlijk opsplitsen in verschillende stukken voor verschillende stemmen en gaan haar leerlingen Doomsday spelen. x)


    Maar waarom juist Doomsday? Ik bedoel, het is altijd awesome als je stiekem Doctor Who ergens in weet te stoppen en het is een prachtig stuk, maar ik weet dat ik er in ieder geval nog steeds niet normaal naar kan luisteren. D:




    Anyway, ik vond de nieuwe aflevering erg leuk, maar ook behoorlijk verwarrend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar waarom juist Doomsday? Ik bedoel, het is altijd awesome als je stiekem Doctor Who ergens in weet te stoppen en het is een prachtig stuk, maar ik weet dat ik er in ieder geval nog steeds niet normaal naar kan luisteren. D:




    Anyway, ik vond de nieuwe aflevering erg leuk, maar ook behoorlijk verwarrend. :'D

    Ik was nog full-on in angst mode toen mijn moeder vroeg of ik dus nog een leuk liedje wist. Tja, dan krijg je dit. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik was nog full-on in angst mode toen mijn moeder vroeg of ik dus nog een leuk liedje wist. Tja, dan krijg je dit. ><


    O jee, dan hoop ik voor je dat je moeder niet thuis lesgeeft, want anders kom je voorlopig waarschijnlijk ook niet meer uit die angst mode. :')

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg, dit topic gaat een beetje dood! Ik wil dit geweldige topic niet kwijt... Tijd dus om er weer wat leven in de schoppen!

    Ik ben echt heel benieuwd naar Clara Oswin Oswalds, jullie ook? Ik denk dat ze voor een keer geen persoon is die verliefd gaat worden op de Doctor, bij Rose begon ik me er namelijk een beetje aan te storen. Bij Martha liet ze het niet super erg merken, maar ze gaf het wel toe. Maar ook Amy werd een beetje verliefd op de Doctor. Dus ik hoop een beetje dat ze gaat worden zoals Donna; een vriend voor het leven, en Jack; een beetje een roekelose avonturier.
    Wat jullie?

    Verder is er ook nog een Doctor Who Online Games: Doctor Who - Worlds in Time. Echt een geweldig leuk spel. Ik raad het wel aan, maar jullie moeten zelf maar kijken hoe jullie het vinden.

    En als laatste: Ik heb een geweldig YouTube filmpje gevonden. Persoonlijk vind ik het het beste Doctor Who filmpje op YouTube. Het heeft niet alleen NewWho, maar ook ClassicWho. Linkje: Doctor Who - the First Question

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:02 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ianto schreef:
    Omg, dit topic gaat een beetje dood! Ik wil dit geweldige topic niet kwijt... Tijd dus om er weer wat leven in de schoppen!

    Ik ben echt heel benieuwd naar Clara Oswin Oswalds, jullie ook? Ik denk dat ze voor een keer geen persoon is die verliefd gaat worden op de Doctor, bij Rose begon ik me er namelijk een beetje aan te storen. Bij Martha liet ze het niet super erg merken, maar ze gaf het wel toe. Maar ook Amy werd een beetje verliefd op de Doctor. Dus ik hoop een beetje dat ze gaat worden zoals Donna; een vriend voor het leven, en Jack; een beetje een roekelose avonturier.
    Wat jullie?

    Verder is er ook nog een Doctor Who Online Games: Doctor Who - Worlds in Time. Echt een geweldig leuk spel. Ik raad het wel aan, maar jullie moeten zelf maar kijken hoe jullie het vinden.

    En als laatste: Ik heb een geweldig YouTube filmpje gevonden. Persoonlijk vind ik het het beste Doctor Who filmpje op YouTube. Het heeft niet alleen NewWho, maar ook ClassicWho. Linkje: Doctor Who - the First Question


    Ik ben ook wel benieuwd naar Clara, ja. Ik vraag me eigenlijk vooral af wie ze nou precies is en hoe het kan dat ze steeds weer ergens opduikt. Ik heb ergens een theorie gelezen dat ze de dochter van Rose en de kloon van de Doctor zou zijn, en hoewel dat me niet heel waarschijnlijk lijkt, zou het wel leuk zijn. :'D

    Voor dat spel heb ik op dit moment niet echt tijd, maar ik zal er misschien in de vakantie wel eens naar kijken. En die fanvid is inderdaad heel erg goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben ook wel benieuwd naar Clara, ja. Ik vraag me eigenlijk vooral af wie ze nou precies is en hoe het kan dat ze steeds weer ergens opduikt. Ik heb ergens een theorie gelezen dat ze de dochter van Rose en de kloon van de Doctor zou zijn, en hoewel dat me niet heel waarschijnlijk lijkt, zou het wel leuk zijn. :'D

    Voor dat spel heb ik op dit moment niet echt tijd, maar ik zal er misschien in de vakantie wel eens naar kijken. En die fanvid is inderdaad heel erg goed. ^^


    Dat lijkt me eigeblijk ook best cool. Maar hoe kan ze dan telkens weer opduiken? Ja, het lijkt me best onwaarschijnlijk..
    Het zou ook heel leuk zijn als Jack, de Master en Wilfred weer terugkomen (vooral Jack), vind ik.
    En ik vraag me ook af wat er met Jenny is.


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ianto schreef:
    (...)

    Dat lijkt me eigeblijk ook best cool. Maar hoe kan ze dan telkens weer opduiken? Ja, het lijkt me best onwaarschijnlijk..
    Het zou ook heel leuk zijn als Jack, de Master en Wilfred weer terugkomen (vooral Jack), vind ik.
    En ik vraag me ook af wat er met Jenny is.


    Nou ja, het idee is dus dat ze dan op een of andere manier gedeeltelijk Time Lord is en daardoor soort van regenerate maar dan steeds als dezelfde persoon, of zo. Het is niet echt een waterdichte theorie. :')

    Iemand had op Tumblr geschreven dat men misschien iemand anders voor de rol van Jack wilde casten, omdat John Barrowman te oud zou zijn of iets dergelijks. Er stond geen bron bij en het lijkt me eigenlijk heel sterk dat ze zoiets zouden doen, want dat zou heel moeilijk te verklaren zijn in de serie en John Barrowman wil juist heel graag nog eens terug komen, voor zover ik weet, maar het is toch geen leuk idee. ><

    Hoezo wat er met Jenny is? Wat er met haar is gebeurd, bedoel je? Dat heb ik me inderdaad ook al sinds die aflevering afgevraagd. Toen ze toch nog bleek te leven, ging ik er eigenlijk van uit dat we haar nog wel eens terug zouden zien. Het is jammer dat dat (nog?) niet is gebeurd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan ook echt niet wachten tot de nieuwe afleveringen! Maar ik denk dat ik de ponds echt heel erg ga missen ):


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zoals het er nu uitziet ben ik (hoogstwaarschijnlijk) weer helemaal bij tegen de tijd dat de rest van de afleveringen komt. Nou ja, helemaal bij... vanaf Nine, dan. In het begin leek het telkens zo veel, maar nu heb ik het gevoel dat ik er alweer bijna doorheen ben. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hebben jullie dit al gezien? Ik kan niet wachten. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hebben jullie dit al gezien? Ik kan niet wachten. :9~


    Die is zo gaaf! Maar dat is geen officiële trailer, of wel?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.