• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:52 ]

    nee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zou echt iets hebben van 'Kom mama, we gaan in een andere winkel schoenen kopen.'
    Die mevrouw zit daar om te verkopen, die preek kan ze dus achterwege laten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol wat zei diegene?
    En tsja, iemand zei eens dat ik me als een lesbienne kleedde. But the number of fucks I gave wasn't that great :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, wauw das echt geweldig aardig van de verkoper.
    niet echt dus ..

    Ik zou echt tegen der zeggen van , naja ik kijk maar weer verder bij een andere winkel en ga lekker verder met je goeie verkoopkunsten..

    oke, dat had ik niet gezegd maar wel gedacht :X en ik had er arrogant aan gekeken, hahahaha.


    FASHIOOOON.

    Wat zei ze dan?


    Save me from myself.

    Ik moest een shirt kopen voor gym, en toen liet ik het shirt aan een vriendin zien en zei dat ie te lang was, en toen kwam er een medewerker aangelopen die nu alleen niet aan het werk was en ik weet niet zn exacte woorden meer maar ik kwam er op neer dat mijn grote borsten mn shirt wel ophoog zouden houden, en die vent was in de 20 en ik ben 15 -.-"


    (Be)lieve in (you)rself

    Yup, ik was een keer met mijn moeder kleren kopen. En die verkoopster zat zo van: 'Ja, je kunt deze kleur doen, want beige flateert je huid heel erg.' Ik had zeg maar een beige shirt aan die dag. Like, dankjewel :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aberforth schreef:
    Wat zei ze dan?


    Don't find love. Let love find you.

    Lekker aardig. Ik zou meteen de schoenen terug zetten , een arrogante blik toewerpen en met mijn moeder de winkel uitlopen. (lol)

    Ik zou haar geslagen hebben. Was vast een huppelkutje dat zelf geen eigen smaak heeft. Vreselijk als dat soort mensen je stijl gaan afkraken.
    Zelf nooit mee gemaakt en dat is maar goed ook. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 0:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet al wie er geen werknemer van de maand wordt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lol, dat had ik ook een keer. Ik was in een winkel en had een shirt aan die ik daar toevallig de week ervoor had gekocht. Toen kwam er zo'n medewerker aan en die zei: "Ik zou dat shirt niet kopen, daar lijk je dik in"
    En ik stond daar van: fuck you. :)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 7:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dafug, dat doe je toch niet. 0_o
    Nee, nog nooit meegemaakt.


    You are beautiful, you are love.

    Whaha sommige mensen zijn gewoon dom :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sandrachips schreef:
    Lol, dat had ik ook een keer. Ik was in een winkel en had een shirt aan die ik daar toevallig de week ervoor had gekocht. Toen kwam er zo'n medewerker aan en die zei: "Ik zou dat shirt niet kopen, daar lijk je dik in"
    En ik stond daar van: fuck you. :)

    Lol whuut?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.