• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Dewi-Jane

    Ik zat nog steeds in de bus, volledig in mijn eigen wereld. Ik miste me vader zo erg. Ik hing met mijn hoofd tegen het raam aan en keek naar buiten. Ik zag dat mensen al met elkaar aan het praten waren, eigenlijk moest ik erbij gaan staan. Met hun moet ik deze opdracht voltooien. Ik slaakte een diepe zucht en stond voorzichtig op. Langzaam liep ik naar buiten, en de geur van de natuur deed me goed. Ik snoof nog een keer diep in en sloot mijn ogen. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en begon langzaam de buurt te verkennen.


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Dutchhoran heb je je wel aangemeld op het rollentopic?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lynn
    Ik achtervolgde Ruuqo. Ik wou wel eens weten hoe goed hij overweg kon met de pijl en boog. Hij leek me best interessant. Na een tijdje kon Yumi het niet meer aan. Hij rende op Ruuqo af en begon hem likken. (lol)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    Ik was midden in mijn tekening en was heel geconcentreerd bezig. Ineens voelde ik een scherpe pijn in mijn zij. Ik greep naar de pijn. Een pijl stak uit mijn zij. Iets warms liep over mijn hand. Bloed. Mijn zicht werd wazig door de tranen die in mijn ogen kwamen. Ik keek om me heen en op de kaart om te zien waar de anderen waren. Ik had geen idee waar ik was. Ik voelde de kracht uit me wegebben, en merkte dat ik daalde. ik probeerde met alle macht in de lucht te blijven, maar viel steeds sneller naar beneden. Ik sloot mijn ogen en hoopte dat de klap op de grond niet te hard aan zou komen.

    Nathan Hunter

    Ik was te laat voor de bus maar gelukkig was Dardun snel genoeg om de bus in te halen.
    Ik zag in de verte de bus stil staan grijns, eindelijk een plek waar ik mijzelf kan zijn.
    Als mijn ogen op iets vallen wat op een persoon met vleugels lijkt fluit ik twee keer, Dardun neemt een speurt richting haar waarna ik van Dardun afspring, ik vang dr op waarna ik met mijn eigen lichaam de klap van de grond opvang.
    Een kreun van pijn verlaat mijn lippen waarna ik even naar dr kijk 'Gaat... t?' vraag ik aan dr terwijl ik dr even bekijk.

    Hester

    De klap die ik verwachtte kwam niet. Iets zachts ving me op. Zou ik dood zijn? Ik probeer mijn ogen te openen. Heel vaag zie ik een gezicht. Een jongen. 'Gaat 't?' hoor ik hem vragen. Het klinkt alsof ik onder water zit. Ik probeer te zeggen dat hij de anderen moet waarschuwen voor degene die mij heeft verwond, maar alles wat ik uitbreng is een zacht gekreun. Ik til langzaam mijn hand op. Hij is heel bleek. ik heb het zo koud,,, 'K...koud' zeg ik fluisterend.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 16:24 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Btw de pijl was giftig... dat jullie het ff weten :3)

    (Ow, nu is het een dubbelpost..... iedereen wil mij redden Yay ^^)

    Nathan Hunter

    Ik glimlach eventjes, maar er klopte iets niet.
    Ik leg dr op de grond waarna ik zelf opsta, Dardun had wat gezien.
    Als ik merk wat zie ik de pijl pas, ik hurk naast dr en glimlach weer even, nog geen seconde later trek ik de pijl uit dr zij.
    'Sorry, moest even' ik glimlach waarna ik de pijl bekijk, er zat iets op het topje.
    Dardun gaat zitten waarna die snuffelt aan de pijl, gif...
    'Weet je iemand van de groep die met kruiden overweg kan?' ik kijk dr even aan, hopelijk wist ze iemand.

    Camill

    Langzaam rende ik achter de anderen aan. Ik hoorde ze praten over een meisje en weet ik veel wat, maar ik had mijn concentratie er niet bij. Even later komen we op een grote open plek uit. Ik laat me achterover vallen in het mulle zand. Ik sluit mijn ogen tot spleetjes en kijk naar de wolken.


    ©1998

    Hester

    'Ik ken eigenlijk niemand van de groep' zei ik en probeerde te glimlachen. 'Misschien kan je hulp halen' opperde ik. Ik pakte zijn hand. 'Zal ik het overleven?'. Nu hij bij me was voelde ik me iets beter.

    Nathan Hunter

    Ik glimlach even waarna ik naar Durdan kijk, het beest knikt waarna het het bos in rent.
    Ik blijf bij dr zitten waarna ik dr even aankijk 'Ja je overleefd het wel' ik glimlach even waarna ik mijn gedachtes ook op andere dingen gefocust houd.

    Durdan

    Nathan had mij een missie gegeven, ik moest de andere vinden.
    Ik sprint door het bos heen waarna ik in de verte wat mensen zie lopen.
    Ik sprint naar ze toe waarna ik pal voor hun stop en begin te seinen dat ze terug moeten.

    SandyBeta schreef:
    Dutchhoran heb je je wel aangemeld op het rollentopic?


    ja heb ik (: op pagina 2 staat het.


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Leya

    Ik schrik even als ik een groot beest zie, maar merk dan dat het me iets wil vertellen. "We moeten terug," roep ik. We rennen terug, richting de bus, en treffen daar een jongen aan met een meisje in zijn armen. Het meisje heeft een wond, waarschijnlijk van een pijl. "Help," zegt de jongen simpel. "Ze is geraakt door een pijl, een giftige denk ik." Ik kijk om me heen naar de juiste planten, en ik zie dat een meisje een verbanddoos uit haar tas haalt. Ik maak een soort sap en giet het in de mond van het gewonde meisje terwijl het andere meisje de wond desinfecteert en er verband om doet. Fijn, we werken al best goed samen, denk ik.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:14 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.