• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Camill

    Ik ga bij de anderen zitten. Iedereen stelt zich voor. Jeej ik ben echt zo fucking inspriratieloos, iemand maak iets waar ik op kan reageren.....!!!!


    ©1998

    Leya

    "Ik ben Leya," zeg ik ook maar. Best een goed idee om ons voor te stellen, en vreemd dat niemand daar eerder op kwam.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hester

    Als we ons allemaal voorgesteld hebben, stel ik voor om een Vuur te maken. 'Ik heb een magnesiumstick, daarmee kan je gemakkelijk vuur maken. En we moeten iets zoeken om te eten.' ' Wat dachten jullie ervan om in groepjes op te splitsen en elk groepje zoeken hout en eten. Als we met teveel zijn dan maken we teveel lawaai. ' zegt Ruuqo. Ik ben niet heel dol op het idee van groepjes maken, zeker nu ik sowieso de zwakste ben. Ik sta op en merk dat het al veel beter gaat. Ik kijk Ruuqo verwachtigsvol aan, en hoop dat ik niet als enige overblijf, zoals thuis bij Gym.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 8:25 ]

    Nathan Hunter

    Als het vuur goed brand maak ik het hert helemaal schoon, ik rijg stukken vlees aan een stok waarna ik het boven het vuur hang.
    Ik ga rustig achterover leunen waarna ik even mijn ogen sluit, het was een bos, gevaarlijk misschien maar ik voelde mij er thuis.
    Durdan loopt wat heen en weer om te zorgen dat ik veilig blijf.
    Ik glimlach even als ik de geur van het hert ruik, hij begon al lekker bruin te worden.

    Ruuqo

    Iedereen kijkt me aan alsof ik iets heel raars heb gezegd. Ik trek een wenkbrauw op.
    'Nou ja, ik wil wel kijken of ik iets eetbaars kan vinden. wie gaat met me mee?' Zeg ik dan maar, in de hoop dat iemand reageert.


    You oughta know

    Hester

    Ik bloos. 'Emh ik wil wel mee' zeg ik en ik glimlach verlegen naar Ruuqo. Hopelijk vind hij me niet raar.

    Ruuqo

    Ik lach. Okee. Laten we gaan dan, en we lopen het bos in.


    You oughta know

    [kan ik meedoen? Ik heb al een personage gemaakt]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (tuurlijk wolffire)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lynn

    'Misschien kan ik samen met iemand vssen vangen. Dat gaat wel makkelijk met mijn pijl en boog.'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    Ik had niet verwacht om alleen met Ruuqo te zijn. Maar ik vond hem best aardig en hij wist veel van de natuur. We gingen op zoek naar wild. Al snel vonden we een paar konijntjes, en Ruuqo doodde ze moeiteloos met zijn boog. Toen we even bij zaten te komen, hoorde we iets ritselen achter ons in de bosjes. Ruuqo dook in elkaar en gebaarde dat ik stil moest zijn. Ik hurkte en een steek ging door mijn zij. Shit, niet nu. De wond was weer open gegaan waarschijnlijk. Ik probeerde langsaam achter Ruuqo aan te gaan, maar ik was te langzaam. Uit de bosjes kwam een groot zwein. Zoiets:


    Het zag er angstaanjagend uit. Ruuqo schoot meteen een pijl op hem af, maar zijn huid was veel te dik en hard om echt schade aan te richten. Het beest schraapte met zijn hoef over de grond. Hij kwam recht op mij af. Ik stond wankel op, pakte mijn zwaard uit zijn schede en stond oog en oog met het zwijn.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 17:33 ]

    Jack
    'Ik en Warrior gaan wel mee' bied ik aan, en Warrior kijkt meteen op van zijn maaltijd. Kwispelend komt het welpje naar me toe. Ik pak mijn boog vast en aai Warrior over zijn snuit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dewi-Jane

    nadat iedereen zich had voorgesteld zijn er een paar op avontuur gegaan om op jacht te gaan voor wat eten. Ik besluit om wat hout te gaan sprokkelen. We moeten ten slotte wel vuur hebben om het vlees op de bakken. Ik sta op, rek mezelf uit en zeg tegen de rest dat ik hout ga sprokkelen. Langzaam loop ik het bos wat dieper in.


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Ruuqo

    Het zwijn komt steeds dichter naar Hester toe. Langzaam kom ik dichterbij, zonder dat het beest het door heeft. Heel even kijk ik over het lange gras heen naar Hester en grijns als ik de verbaasde uitdrukking op haar gezicht zie, ze had duidelijk niet verwacht dat ik om haar en het zwijn heen was gekropen zonder dat ze het doorhad. Ik kijk haar vragend aan. 'Gaat alles goed?' vraag ik haar geluidloos.


    You oughta know

    Camill

    Met een big-smile kijk ik hou, iedereen bezig is een vuurtje te maken, terwijl ik het zo aan het kunnen maken. Ik ga met Linn en Jack mee vissen vangen. Samen lopen we naar een riviertje toe. 'Als ik hier nou even een klein vuurtje maak, dan kunnen we de vissen hier al roken.... Dan kunnen we ze straks meteen op eten als we bij de anderen zijn. 'Oki.' Terwijl Lynn en Jack beginnen te schieten op vissen, pak ik wat takken en steek ze in de fik. 'Maar, wat euh, als jij kan vuursturen... Waarom deed je dan net niks..' vraag Jack verbaast. 'Niemand vroeg het, bovendien was ik te laat om dat te posten.' Een beetje zielloos kijk in het vuur terwijl Lynn wacht op visjes. 'Kun je helpen?' ik kijk opeens op, Lynn staat to haar knieën in het water en houd een grote vis aan zijn staart vast. Jack springt het water in. Samen trekken ze het dier het land op en ik snij met mijn zwaard zijn hoofd er af. De vis heeft nog een paar laatste stuiptrekkingen (heeft een vis die wel?) en dan begin ik hem te villen (doe je dat wel bij een vis?). Linn gaat ondertussen verder met visjes vangen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:57 ]


    ©1998