• Gisteren heb ik mijn haar weer eens bij laten knippen. Dit doe ik meestal om de acht weken bij dezelfde kapster. Zij houdt altijd heel precies rekening met het feit dat ik echt alleen de puntjes eraf wil hebben, knipt mijn lok altijd mooi bij en föhnt mijn haar perfect in model. Ik was ervan op de hoogte dat zij gisteren niet aanwezig was, maar had er wel vertrouwen in aangezien ik gewoon heel goede ervaringen heb met die kapsalon.
    Nu was er dus een nieuwe kapster. Ik wilde me niet aanstellen en ze was al op leeftijd waardoor ik dacht dat ze wel wist waar ze mee bezig was. Ik ben dus braaf in die stoel gaan zitten zonder moeilijk te doen. Dat had ik beter niet kunnen doen, want toen ik aangaf hoe kort ik mijn lok wilde hebben, heeft ze er geen rekening meegehouden hoe dat er uit zou zien als het op zou drogen. Nu loop ik dus rond met een schuine pony en daar ben ik nou niet bepaald blij mee. Ook heeft ze mijn haar laag voor laag geföhnd. Ik heb een redelijk dikke bos haar, dus als je dat zo aanpakt neemt dat nogal wat tijd in beslag. Toen ze na een halfuur nog niet klaar was, heeft ze het afgeraffeld waardoor het er dus op z'n zachts gezegd niet uitzag. En ja, misschien stel ik me aan, maar mijn haar is heilig voor me en voor het geld dat ik eraan uitgeef, vind ik het toch wel prettig dat iemand er zorgvuldig aandacht aan besteedt.

    Wow, ik had nooit gedacht dat dit zo'n lang verhaal zou worden, haha. Nog meer mensen die slechts in één kapper vertouwen hebben?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 13:53 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vertrouw geen enkele kapper. Daarom probeer ik zo min mogelijk naar de kapper te gaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vertrouw geen enkele kapper meer, ze luisteren nooit naar me.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oh, ja dat ken ik..
    De kapsalon waar ik kom heeft ook maar 1 kapper die mijn haar normaal kan knippen. Anders gaat er rond de 5 cm vanaf, in plaats van alleen de puntjes. En komt mijn pony tot halverwege mijn voorhoofd -.-
    Pfoe, wat schaamde ik me toen..
    Gelukkig was dat in de vakantie, en zag niemand het. Maar toch.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Yep :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup. In de kapsalon waar ze eerst werkte werden we altijd door haar geknipt. Toen moest ik een keer door een ander, dus ik denk 'we doen gewoon hetzelfde, dan komt het wel goed.' Niet dus. Dat grietje had geen rekening gehouden met het feit dat er in mijn haar altijd een soort scheiding in het midden zit als ik een pony heb. Daardoor kan mijn haar enkel één kant op als ik al een schuine pony wil. En ze deed het dus verkeerd D:
    Inmiddels is mijn vaste kapster voor zichzelf begonnen en komt ze bij ons aan huis.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik voel je pijn D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Balen :S

    Wij gaan meestal naar een kapper, op zich wel oké


    Tijd voor koffie.

    ja, vorige week zaterdag ging ik dus ook naar de kapper. Ik heel duidelijk uitleggen dat alleen de puntjes moesten worden bijgeknipt en dat ik mijn haar graag in laagjes wilde. Een uur later had ze gewoon mijn haar gewassen en gerdoogd en toen zij ze dat ze klaar was. Gelukkig kwam de baas er toen aan en die gaf de kapster een ander eopdracht, volgens mij de drankjes in schenken :'D. Toen heeft de baas m ijn haar goed en mooi geknipt, dus nu ben ik er wel nlij mee (:
    Maar een vriendin van mij wou alleen maar de puntjes er af en die kwam terug met kort haar, doordat de kapper mis had geknipt en het er anders niet uit zou zien.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dirtypaws schreef:
    Ik vertrouw geen enkele kapper meer, ze luisteren nooit naar me.


    Dit en daarom ben ik blij dat ik bij mijn tante terecht kan aangezien zij ook kapster was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    wat kut voor je bro :(

    ik vertrouw mijn kapper


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik heb haat aan kappers dus heb ik mijn haar al sinds april niet meer geknipt, holla.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 14:17 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Insurgent schreef:
    Ik vertrouw geen enkele kapper. Daarom probeer ik zo min mogelijk naar de kapper te gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb een kapper die bij mijn thuis komt en ze knipt bij mij gewoon de punten eraf die kapot zijn en dan föhnt ze het en dan doe ik het als ze weg is in een staart omdat ik het nooit mooi vind. Ik vind het pas mooi als ik er mijn eigen ding weer mee heb gedaan :D


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik ben in 6 maand al niet meer naar de kapper geweest.
    Maar goed, want ook ik ga er altijd met een klein hartje naartoe.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een bos met krullen en ik had eerst een soort Afro :( toen was het eindelijk wat langer (zodat ik niet meer op een jongen leek). Dus ik ging naar de kaper om alleen de puntjes eraf te doen en ze had er doodleuk 15 cm vanaf geknipt. Ik ben heb totaal geflipt en ik hem nu een kapperstrauma. Ik weet dus jammer genoeg hoe je je voelt

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:05 ]


    Can't control my second personality