• Gisteren heb ik mijn haar weer eens bij laten knippen. Dit doe ik meestal om de acht weken bij dezelfde kapster. Zij houdt altijd heel precies rekening met het feit dat ik echt alleen de puntjes eraf wil hebben, knipt mijn lok altijd mooi bij en föhnt mijn haar perfect in model. Ik was ervan op de hoogte dat zij gisteren niet aanwezig was, maar had er wel vertrouwen in aangezien ik gewoon heel goede ervaringen heb met die kapsalon.
    Nu was er dus een nieuwe kapster. Ik wilde me niet aanstellen en ze was al op leeftijd waardoor ik dacht dat ze wel wist waar ze mee bezig was. Ik ben dus braaf in die stoel gaan zitten zonder moeilijk te doen. Dat had ik beter niet kunnen doen, want toen ik aangaf hoe kort ik mijn lok wilde hebben, heeft ze er geen rekening meegehouden hoe dat er uit zou zien als het op zou drogen. Nu loop ik dus rond met een schuine pony en daar ben ik nou niet bepaald blij mee. Ook heeft ze mijn haar laag voor laag geföhnd. Ik heb een redelijk dikke bos haar, dus als je dat zo aanpakt neemt dat nogal wat tijd in beslag. Toen ze na een halfuur nog niet klaar was, heeft ze het afgeraffeld waardoor het er dus op z'n zachts gezegd niet uitzag. En ja, misschien stel ik me aan, maar mijn haar is heilig voor me en voor het geld dat ik eraan uitgeef, vind ik het toch wel prettig dat iemand er zorgvuldig aandacht aan besteedt.

    Wow, ik had nooit gedacht dat dit zo'n lang verhaal zou worden, haha. Nog meer mensen die slechts in één kapper vertouwen hebben?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 13:53 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jep. Scheelt ook dat zij een eigen salon heeft waar zij alleen knipt, dus als je daar aankomt krijg je ook echt 100% zeker haar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tja, het is inderdaad vervelend. Eigen kappers zijn gewoon het fijnste. Ja, ik ken het. Ik zit bij een vrij dure kapsalon - lang leve mama! - met ook streng geselecteerde kappers. Het is één van de beste en luxe zaken van de stad, en ik mag er ook alleen eens in de paar maanden naartoe als ik een moeilijk kapsel heb. Voor ik daar zat, zat ik niet graag bij kappers die ik niet kende, ik vertrouwde ze niet goed. Daar vertrouw ik iedereen mijn haar toe, ik ken vriendinnen van mijn moeder die daar knippen en die komen er langer dan 20 jaar soms en zijn dik tevreden. Dus dan vind ik het prima als ik bij verschillende zit. En je krijgt altijd kopje thee met pepermunt. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meh, dat is wel balen.

    Als ik naar de kapper wil, kost het me 70 euro, dus als iemand het zou verpesten, zou ik echt het gaan huilen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat soort dingen doen ze gelukkig niet bij de kapsalon waar ik heen ga. Ik mag altijd zelf bepalen hoeveel er af gaat en daar houden ze zich aan.

    Maar wel naar dat die kapster dat heeft gedaan.


    Physics is awesome

    ik moet zo naar de kapper en ugh, ik heb geen zin.
    Ik zeg altijd: de puntjes en dan knippen ze wat ze denken dat me goed zal staan.Maar goed, ik ga mijn haren ook verven, hopelijk dat ze een klein beetje luisteren.


    -

    Ik vertrouw de kapper over eht algemeen wel maar dat komt ook omdat ik HEEL erg duidelijk ben met wat ik wil want ook voor mij is mijnnhaar wel belangerijk en ik heb geen zin om met een vogelnest kapsel rond te lopen


    Just because you're not perfect, doesn't mean you're not beautiful. -Zayn Malik.".

    Nee opzich niet, maar ik wil altijd alleen de puntjes eraf, soms net een klein stukje en bij mijn kapper zijn ze altijd heel goed en aardig haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kappers doen ook altijd moeilijk. Puntjes knippen is in hun ogen al snel 15 cm knippen. .__.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik ben bang van kappers. Ze hebben ooit eens in mijn oor geknipt haha. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben 3 maanden geleden voor het eerst in 8 jaar naar de kapper gegaan. Ze was heel voorzichtig en zuinig met mijn haar dus haar kan ik op zich wel vertrouwen, maar ik vind het geldverspilling terwijl mijn zus even goed puntjes kan knippen. Mijn ponny daar in tegen is heilig, alleen ik mag die knippen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat niet, maar ik heb wel eens een keer gehad dat ik het op mijn schouder wilde laten vallen plus laagjes en toen had ik ineens laagjes en mijn laagste laagje kwam net tot de onderkant van mijn nek -.-

    Maarja, gelukkig dat je haar altijd blijft groeien :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Uchiha schreef:
    Yep :].


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, kappers zijn tegenwoordig niet meer zo goed. Ik word ook altijd door dezelfde vrouw geknipt, en die weet precies wat ik wil :)

    Maar ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je het niet mooi vind en ik zou er minder voor betaald hebben of gewoon niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ach, ik vind mensen zich vaak aanstellen wat kappers betreft :P
    Toen ik model wilde ging ik altijd naar Eric André, erg goede kapper :Y) Maar dat zie je ook wel in het bedrag terug.
    Nu wil ik mijn haar niet zo ingewikkeld meer en ik ga gewoon naar de kapper die mij het beste uitkomt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De enigste persoon die aan mijn haar mag komen is mijn kapper, voor de rest blijft iedereen er mooi af.:Y)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."