• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ah, jullie laten me blozen! :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Josh doet hetzelfde, maar toch ook weer niet. Want hij drukt niet alleen een kusje op mijn zwakke plek, hij zorgt er ook voor dat ik zachtjes kreun omdat hij mijn bloed omhoog zuigt. O wee als er een rood plekje is. Zijn hand glijdt zacht onder mijn shirt en streelt mijn buik. Ik moet lachen als hij een kusje drukt op mijn borst. Hij bijt zacht in mijn oorlel. In principe zou je kunnen zeggen dat mijn oor ook een zwakke plek is. Ik smelt namelijk echt als hij dingen in mijn oor fluistert. En al meer wanneer zijn stem hees is. En ik val echt voor hem als de tekst een betekenis heeft of uitdagend is. Ik kus hem gewillig terug als hij zijn lippen weer op die van mij drukt. Zijn hand zit nog onder mijn shirtje maar laat ik dat totaal niet erg vinden. Alles wat Josh altijd doet vind ik niet erg. 'We gaan toch niet te zoetsappig worden hè?' vraag ik grijnzend tegen zijn lippen aan. 'Ondanks dat we nu wat voor elkaar voelen.'

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat heeft Noww ook een keer bij me geflikt :') door telkens opnieuw op een gedicht van me te reageren XD

    ach ja. Het boeit me niets wat anderen van me vinden. Maar als het op mijn gedichten aankomt dan wel :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nja, ik moet toegeven dat het me eigenlijk teveel boeit wat anderen van me denken.
    vooral op dat gebied.
    Van gedichten en verhalen en zo...
    Ik voel me daarin best onzeker en als dan mensen zeggen dat ik goed ben of toch redelijk, dan ben ik blij... Maar meestal zal ik wel heel bescheiden zeggen van: ah, nee, of, je zegt maar wat xD

    Op ander gebied... Niemand moet tegen me zeggen dat ik niet dik ben. Ik vind mezelf nu niet echt dik of zo, maar ik vind me zeker niet slank. Meestal heb ik er geen probleem mee, alleen als mensen erover beginnen zeuren.
    Net nog zei een vriendin van me: je bent echt niet dik, eh
    en mijn anderen vriendin: daar moet ge niet over beginnen, ge kunt haar toch niet overtuigen

    en dat is waar: op dat gebied, heb ik een beeld van mezelf en niemand brengt me daarvan af.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Van goede reacties word je gewoon blij en alles:) Dat word ik zelf ook en ik begrijp ook wel waarom het je wat kan schelen als mensen iets over je gedichten zeggen :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik houd mijn vrienden eigenlijk allemaal buiten het schrijven. Ze weten het wel, maar ik betrek ze er niet echt bij. Ze lezen het niet enz. Daarom vind ik Quizlet ook zo leuk. Mensen lezen het, maar kennen je niet persoonlijk. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [MWOEHAHAHA, Geen dank Jaimmmss ^v^
    En btw.. Ik herken me wel een beetje in je Femke :P]

    Julio Martinéz
    "Leun maar het meest op mij" Ben ik Nala voor, waarna ik aftel en probeer hem omhoog te tillen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Charlynn
    Ik schop mijn broek verder uit en zijn lippen waren alweer vastgeplakt aan de mijne, mijn armen sla ik nu zacht om zijn nek en laat mijn armen door zijn haar glijden. Na een tijdje haal ik een arm weer weg en streel dan met mijn hand weer even plagerig over zijn lies en begin dan langzaam ook de knoopjes van zijn broek te open.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind mijn uiterlijk meestal perfect :3 en dat is het niet. Zeker niet. Maar ik ben gewoon tevreden en heb er niets op aan te merken ^.^ ik ben echt geen mooi poppetje hoor :') maar alsnog denk ik het altijd. Is goed voor mijn ego :Y)]

    Sam
    Ze zijn aan weerszijden van me. Nala duld geen tegenspraak, dat zie ik aan haar blik. De jongen, waarvan ik de naam niet weet, zegt dat ik het meest op hem kan leunen. 'ik weet het beter. Ik probeer wel op mezelf te leunen,' en ik maak me klaar voor de pijn die ik zo ga voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, braaaf! Ik vind mezelf absoluut niet mooi, maar het is al veel beter als eerst ^^]

    Julio Martinéz
    "Nee" Ik mompel een "3..2..1.." en begin dan te tillen. Sam moet eerst omhoog voor hij op ons kan leunen, dus nu moet ik nog tillen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Op het juiste moment help ik Sam te tillen.
    Ik kijk weg en houd mijn lippen stijf op elkaar geperst om geen vertoon van pijn te tonen. Ok, lang moeten wie hier niet over doen of er moeten nog 2 mensen gedragen worden...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik moet gaan!
    Xxx}


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Het doet echt heel erg pijn en even vertrekt mijn gezicht van pijn voordat ik die van mijn gezicht af kan halen. Ik steun amper op Nala en de jongen. Ik kan ze dat gewoon niet aandoen. Heel mijn lichaam doet pijn en ik knipper een paar keer met mijn ogen tegen duizeligheid. Dan hoest ik en zet voorzichtig een pijnlijke stap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik liet haar rustig doen, terwijl ik me weer op haar nek concentreerde. Mijn lippen streelden over haar sleutelbeen en drukten toen weer wat kusjes in haar nek. Mijn handen lagen voorlopig nog rustig op haar heupen. Ik begon zacht aan haar oor te sabbelen, hopend om zo nog een reactie uit te lokken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:25 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”