• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Waarom vallen heel veel jongens op barbies?


    Die kijken alleen naar het uiterlijk en zijn de niet overdreven met make-up leuke meisjes niet waard (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Curlies schreef:
    God damn it..
    Er is zo'n jongen die mij in de bus steeds schatje patatje noemt en toen we uit de bus stapten knuffelde hij me ineens (cat) dat snap ik dus niet.. En jongens plakken onze namen de hele tijd aan elkaar..
    Oeeeeeeeeh (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hmm, okee. Dat maakt het al weer een ander verhaal, maar zover ik het het gevolgd heb duurt dit al wel een poosje ofniet? Hopelijk maakt hij snel de juiste keuze! (that would be you ;])


    Ja inderdaad, ik wordt er hardstikke kriebbelig van - van de onzekerheid. Maar misschien dat hij as. zondag op mijn verjaardag komt (heb iedereen uitgenodigd) en misschien dat we dan meer weten. Ik hoop het ook, ja! Ah, je bent een schatje ^.^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Curlies schreef:
    God damn it..
    Er is zo'n jongen die mij in de bus steeds schatje patatje noemt en toen we uit de bus stapten knuffelde hij me ineens (cat) dat snap ik dus niet.. En jongens plakken onze namen de hele tijd aan elkaar..

    Whut? Dus je ent hem allen van de bus? O.o


    The odds are néver in our favor.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Die kijken alleen naar het uiterlijk en zijn de niet overdreven met make-up leuke meisjes niet waard (cat)


    Mag ut ook zonder make-up? (cat)

    Anyway, zijn er hier jongens die make-uploos mooi vinden?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Mag ut ook zonder make-up? (cat)

    Anyway, zijn er hier jongens die make-uploos mooi vinden?

    Good question, anders moet ik nu toch maar eens meer/vaker make-up gaan dragen. (:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:02 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Mag ut ook zonder make-up? (cat)

    Anyway, zijn er hier jongens die make-uploos mooi vinden?

    Ach, zijn er wel genoeg van hoor! Bij sommige mensen kun je het verschil tussen wel en geen make-up niet eens zien.

    Ik ben hier echt goed in :').


    The odds are néver in our favor.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Mag ut ook zonder make-up? (cat)

    Anyway, zijn er hier jongens die make-uploos mooi vinden?
    Ik zeg eerlijk dat ik op meisjes val die wel make-up dragen. Dan niet die meisjes die in een make-up doos gevallen zijn, maar meisjes met mascara, eyeliner en lipgloss.
    Meisjes zonder make-up vind ik meestal ook minder mooi als ik eerlijk mag zijn. Niet dat die altijd lelijk zijn, maar minder mooi (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waarom snappen jongens niet snel dat een meisje hem leuk vind .__.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik zeg eerlijk dat ik op meisjes val die wel make-up dragen. Dan niet die meisjes die in een make-up doos gevallen zijn, maar meisjes met mascara, eyeliner en lipgloss.
    Meisjes zonder make-up vind ik meestal ook minder mooi als ik eerlijk mag zijn. Niet dat die altijd lelijk zijn, maar minder mooi (:

    Ik ben minder mooi. :c
    Maarja, je ziet bij mij weinig verschil tussen wel of geen make-up en met wel make-up krijg ik zere en betraande ogen en dat ziet er ook niet bepaald mooi uit. Dus ga ik voor géén of heel weinig (alleen mascara) :3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:06 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bemiddelaar schreef:
    Waarom snappen jongens niet snel dat een meisje hem leuk vind .__.
    Dat snap dat ook nooit snel, misschien zit dat in onze genen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ephesus schreef:
    (...)
    Ik ben minder mooi. :c
    Maar wel mooi (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waarom geven jongens soms van die vreemde signalen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Ik ben minder mooi. :c


    Don't change yourself! Ik draag vanwege mijn vriend geen make-up meer. (cat) Dus er zijn heus wel jongens die je knap vinden zoals je bent!


    You are beautiful, you are love.

    Sandrachips schreef:
    (...)Dat snap dat ook nooit snel, misschien zit dat in onze genen :Y)


    Maar.. Ik doe het zo duidelijk D: