• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sandrachips schreef:
    (...)Dat zou ik niet weten, want áls ik dat zou doen, zou ik er niet bewust van zijn :')

    Hahah, dat antwoord zag ik aankomen.
    Maar volgens mij heb je dat achteraf dan toch wel door? Ik had er moeten bij zetten "op het moment zelf"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    BRB. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Hahah, dat antwoord zag ik aankomen.
    Maar volgens mij heb je dat achteraf dan toch wel door? Ik had er moeten bij zetten "op het moment zelf"
    Ik ben me er wel bewust van als ik flirt, eigenlijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ephesus schreef:
    BRB. (:
    OKE. (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Wie weet ^^, misschien kiest hij uiteindelijk toch jou.


    Kijk! ;D Zo wil ik het horen, kun je niet eventjes met 'm gaan praten ofzo?:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Kijk! ;D Zo wil ik het horen, kun je niet eventjes met 'm gaan praten ofzo?:Y)

    Gehehe, ik zou 'm helemaal dol op je maken - ja, dat kan ik ook al ken ik je niet :').


    The odds are néver in our favor.

    Britsanity schreef:
    (...)

    Kijk! ;D Zo wil ik het horen, kun je niet eventjes met 'm gaan praten ofzo?:Y)


    Jaa, maar ik zou dat echt verboden terrein vinden, als hij een vriendin heeft. Al zou ik 'm sowieso misschien wel een klootzak vinden omdat ie met je flirt terwijl hij iemand heeft. --


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Jaa, maar ik zou dat echt verboden terrein vinden, als hij een vriendin heeft. Al zou ik 'm sowieso misschien wel een klootzak vinden omdat ie met je flirt terwijl hij iemand heeft. --

    Ja, dat is wel lullig. Maar ja, het kan ook zo zijn dat hij zijn vriendin ook al niet meer zo leuk vond als eerst.


    The odds are néver in our favor.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Jaa, maar ik zou dat echt verboden terrein vinden, als hij een vriendin heeft. Al zou ik 'm sowieso misschien wel een klootzak vinden omdat ie met je flirt terwijl hij iemand heeft. --


    Nou hij heeft al verteld dat hij de laatste tijd veel ruzie met zijn vriendin heeft omdat ze elkaar bijna nooit zien.. En ik heb een low-profile, dus voel me niet schuldig omdat er van mijn kant vrijwel geen flirterige opmerkingen komen. Ik laat het aan hem over, maar zou het wel sneu vinden als het nooit niks wordt want hij is heel aardig en maakt me aan het lachen. En dat is lang geleden dat iemand dat voor elkaar kreeg.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Omnivium schreef:
    (...)

    Jaa, maar ik zou dat echt verboden terrein vinden, als hij een vriendin heeft. Al zou ik 'm sowieso misschien wel een klootzak vinden omdat ie met je flirt terwijl hij iemand heeft. --

    "Als hij van jou hield terwijl hij een ander had, houdt hij van een ander terwijl jij met hem bent"

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:42 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Gehehe, ik zou 'm helemaal dol op je maken - ja, dat kan ik ook al ken ik je niet :').


    Je bent geweldig!:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat betekend het als een jongen stront irritant is als je voor hem zit in de les( propjes in je haar gooien, pennen naar je hoofd gooien met een schrift tegen je hoofd slaan, je haar door de war maken) en als hij altijd samen wil werken met projecten en bij je in het team wil zitten bij LO?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Vasilisa schreef:
    (...)
    "Als hij van jou hield terwijl hij een ander had, houdt hij van een ander terwijl jij met hem bent"


    Wow, ik moest diep nadenken voor ik die zin echt helemaal snapte :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Fidelius schreef:
    Wat betekend het als een jongen stront irritant is als je voor hem zit in de les( propjes in je haar gooien, pennen naar je hoofd gooien met een schrift tegen je hoofd slaan, je haar door de war maken) en als hij altijd samen wil werken met projecten en bij je in het team wil zitten bij LO?

    Dat met dat schrift is wel héél aanstellerig :'). Maar ik noem dit een typisch voorbeeld van het "Groep 8 aandacht trekken'' - syndroom. Of hij probeert op een kinderachtige manier je aandacht te trekken, of je bent heel goed in LO en projecten (less work for him):Y).


    The odds are néver in our favor.

    Fidelius schreef:
    Wat betekend het als een jongen stront irritant is als je voor hem zit in de les( propjes in je haar gooien, pennen naar je hoofd gooien met een schrift tegen je hoofd slaan, je haar door de war maken) en als hij altijd samen wil werken met projecten en bij je in het team wil zitten bij LO?
    Oh, hij vindt je leuk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf