• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Waarom geven jongens soms van die vreemde signalen?
    Zoals?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Maar wel mooi (:

    Maar wel minder en je hebt me nog niet eens gezien. Gotcha Lekker puh.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Maar.. Ik doe het zo duidelijk D:


    Misschien toch niet duidelijk genoeg? Sommige begrijpen het denk ik gewoon weg niet :').


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Sandrachips schreef:
    (...)Zoals?

    Wait, I didn't tell you the whole story yet. :3 HAHa, daarom wist je ook niet waarom mijn leven verkloot was. Oké, dat moet ik dan nog maar even vertellen.

    Nouja, signalen dat ze je leuk vinden en dat niet zo is of signalen dat ze je niet leuk vinden, maar het wel zo is...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Maar.. Ik doe het zo duidelijk D:
    Dan is hij wel heel dom


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou dus nooit het huis uit gaan zonder eyeliner. Dat doe ik al 2 jaar niet.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Don't change yourself! Ik draag vanwege mijn vriend geen make-up meer. (cat) Dus er zijn heus wel jongens die je knap vinden zoals je bent!

    Nou ik draag ook wel makeup maar heel weinig maar dat staat wel ergens in een eerder bericht! :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik zeg eerlijk dat ik op meisjes val die wel make-up dragen. Dan niet die meisjes die in een make-up doos gevallen zijn, maar meisjes met mascara, eyeliner en lipgloss.
    Meisjes zonder make-up vind ik meestal ook minder mooi als ik eerlijk mag zijn. Niet dat die altijd lelijk zijn, maar minder mooi (:


    Too bad. ;p Ik vind het hele make-up gebeuren maar irritant. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Too bad. ;p Ik vind het hele make-up gebeuren maar irritant. (cat)
    Ey, ik ben gewoon eerlijk (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ging van geen make-up naar oogpotlood naar nu bijna geen make-up. De mensen bij wie ik altijd zit zijn zo 'naturel' - dat is gewoon super fijn.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Van al mijn vriendinnen draag ik denk ik het minste make-up, maar ze zeggen ook altijd. Omg, hoe kun jij zo mooi zijn zonder make-up. HAHA (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ey, ik ben gewoon eerlijk (cat)


    Moet ook! Als je ging liegen hadden we er niks aan. ;) Ik vraag me gewoon wel eens af hoe een wereld zonder make-up er uit zou zien.


    You are beautiful, you are love.

    Ephesus schreef:
    Van al mijn vriendinnen draag ik denk ik het minste make-up, maar ze zeggen ook altijd. Omg, hoe kun jij zo mooi zijn zonder make-up. HAHA (':
    Hoe zié jij er eigenlijk uit? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    (...)

    Moet ook! Als je ging liegen hadden we er niks aan. ;) Ik vraag me gewoon wel eens af hoe een wereld zonder make-up er uit zou zien.
    Lelijker :Y)
    HAHA
    soms dan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    (...)

    Moet ook! Als je ging liegen hadden we er niks aan. ;) Ik vraag me gewoon wel eens af hoe een wereld zonder make-up er uit zou zien.

    Sommige mensen wíl ik niet eens zien zonder make-up.


    The odds are néver in our favor.