• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Iris slaat haar armpjes om Axton's hals en geeft hem een kusje op de wang. 'He het is mijn vriendje hoor.' lach ik en ze kijkt me glimlachend aan. 'Oeps.' lacht ze dan weer en ik loop met haar naar beneden, Axton iets met me meesleurend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ze roepen je op...' Mompel ik dan. Ik kijk naar de tatoeage. 'Wanneer stopt het met gloeien?' Vraag ik dan. Ik bijt op mijn lip. Ik vraag me af of hij erheen gaat. Ik weet niet wat ik er van moet denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek hen lachend aan.
    Het was fijn om te zien hoe het zou worden later. Een soort blik in de toekomst. En het stond me eigenlijk best aan. Ik was gek op kinderen. Natuurlijk had 'stoere Axton' dat nooit getoond, maar nu ik die schijn toch niet meer op moest houden...
    Met nog steeds een enorme glimlach om mijn lippen volgde ik hen naar beneden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Vraagtje: Moet Timo een heel drama maken van de kus tussen Amare en Nathan of niet? :Y) |


    kindness is never a burden.

    Nick
    'Dat duurt wel een tijdje' Andwoord ik, hoelanger je wegblijft hoe erger het word tot het vanzelf stopt tenzij ik er heen ga.. Wat ik niet echt vanplan was te gaan doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Penumbra schreef:
    |Vraagtje: Moet Timo een heel drama maken van de kus tussen Amare en Nathan of niet? :Y) |


    {I don't care.. Maar als je dat wel doet en Timo word kwaad op Nathan, Nathan drukt hem me net iets te veel kracht weg en het is nog meer drama over de vraag hoe hij dat deed -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik zet Iris beneden neer en direct pakt zijn mijn hand vast en sleurt me naar de keukentafel. 'Mooi he.' zegt ze, trots wijzend naar haar kasteel. 'Prachtig lieverd.' glimlach ik 'Mama en papa gaan er heel blij mee zijn.' Ze kijkt me aan. 'Tante gaan we straks naar de zee?' Ik kijk vragend naar Eve die er ook bij komt staan. 'Ik moet zo werken, Iris. Mama kan niet mee.' zegt ze en ik kijk naar Axton. 'Ze kan mee met ons als jij dat goed vind?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, super." grijnsde ik. "Dan kunnen we nog een vakantiekasteel bouwen."
    Ik keek Eve aan.
    "Maar natuurlijk enkel als het van u mag." zei ik dan, weer vanzelf mijn beleefde houding opnemend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {I don't care.. Maar als je dat wel doet en Timo word kwaad op Nathan, Nathan drukt hem me net iets te veel kracht weg en het is nog meer drama over de vraag hoe hij dat deed -wbw-}


    |Aha. Interessant. :Y) I like that idea. |


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Aha. Interessant. :Y) I like that idea. |


    {I do too :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik probeer mijn ogen weer op hem te richten, maar doordat de tatoeage zo gloeit is dat lastig. Toch lukt het me wel en ik kijk weer naar Nick. 'Doet het pijn ofzo?' vraag ik dan. En ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Eve knikt lachend 'Dat zo fijn zijn.' zegt ze en ik til Iris weer op. 'Kom klein prinsesje, dan gaan we een bikini voor je zoeken.' glimlach ik en loop met haar naar boven. Ik laat haar kiezen en ze kiest voor het rode. Ik help haar met omkleden en doe dan zelf een bikini en een los kleedje aan. Dan trek ik Iris nog een kleedje aan en loop terug naar beneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Het brand' Andwoord ik en trek vervolgens mijn mouw naar beneden, ik had hier geen zin in, vooral het gevoel niet.. Ookal was ik een demon


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk Nick aan. Hij zegt dat het brandt. Ik frummel wat met mijn handen aan een plukje gras en kijk ernaar. 'Maar je gaat er niet heen?' vraag ik dan. Ik vraag me af wat hij allemaal gedaan heeft toen hij nog actief was bij die groep. Een rilling trekt door me heen en ik probeer die gedachte van me af te zetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik laat op het strand wel een zwemshort verschijnen... Als Iris even niet kijkt of zo.
    Ik glimlach weer, terwijl ik op hun sta te wachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”