• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo.
    Timo ging even met zijn handen door zijn haar en beet op zijn lip tot hij Nathan zag lopen. Hij snelde achter hem aan en duwde het met zijn onderarm tegen de muur. "Wat denk je dat je aan het doen bent?!" schreeuwde hij. Een hele groep mensen bleef staan en verzamelde om ons heen.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik zucht. Nick is ook geërgerd. 'Ja, ga maar. Anders blijft dat ding toch alleen maar branden, niet?' en ik kijk hem even aan, maar dan toch al snel weer weg. 'En gezellig, als je terug komt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Zwemmen, zonnen, leuke jongens kijken.' zeg ik plagend 'En zandkastelen bouwen dus.' Ik grinnik zachtjes en laat Iris haar hand los. Hier is het toch niet zo gevaarlijk, ze moet enkel op het pad blijven anders zit ze in de struiken.

    Axton
    Ik kijk naar Iris die voor ons op het pad huppelde, terwijl ik glimlachte.
    "Hé, maar 1 leuke jongen voor jou en die loopt hier vlak naast je." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan
    'Doe rustig, je weet niet wat je aan het doen bent' Waarschuwde ik en na een tijdje duwde ik hem van me af, dit duidelijk te hard aangezien hij tegen de andere muur van de gang belande.


    Don't be like the rest of them, darling

    (wat heb ik allemaal gemist, heb een computerverbod kan dus niet alles zien)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zucht. Nick is ook geërgerd. 'Ja, ga maar. Anders blijft dat ding toch alleen maar branden, niet?' en ik kijk hem even aan, maar dan toch al snel weer weg. 'En gezellig, als je terug komt.'


    Nick
    'Denk je dat ik dit wil? Denk je dat serieus? Als dat ding eraf kon had ik dat allang gedaan' vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik lach en wijs naar een jongen links van me. 'Die mag er anders ook wel zijn.' zeg ik grappend en zie hoe de jongen me een knipoog schenkt. Oeps, hij zag dus dat ik aan het wijzen was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Teehee, je hebt redelijk wat gemist :') en dat is lang om uit te leggen :3 waarom kijk je anders niet even in het rollentopic. Daar heb ik pasgeleden nog een heel uitgebreide samenvatting gegeven :')]

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik het denk, of ik het serieus denk. 'Je wilde het toen anders blijkbaar wel,' zeg ik dan. En ik kijk hem weer aan. 'En ik weet niet wat ik moet denken. Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat je die groep ooit zou willen joinen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Timo belande hard tegen de andere muur en iets in zijn rug zei 'krak'. Hij kreunde hard en zakte als een hoopje in elkaar. Meteen begonnen allerlei mensen waaronder Vanessa beangstigende blikken op Nathan te werpen en een aantal van hen gingen opzoek naar een docent of de schoolverpleegster. "Wat was dat?" fluisterde een meisje tegen haar vriendin.


    kindness is never a burden.

    Nick
    'Volgensmij heb je allang gedacht dat heb presies iets voor mij was' Andwoord ik schamper, ik had geen zin in een ruzie, niet nu alles net weer goed ging.

    Nathan
    Ik negeerde de andere mensen en liep naar Timo toe om hem vervolgens overeind te krijgen ik ondersteunde hem om vervolgens mijn hand onopgemerkt op de plaats te leggen waar hij waarschijnlijk iets gebroken of gekneust had om die vervolgens te genezen, zo. Tenminste iets opgelost.. Nu de rest nog.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ach, als je toch zo goed denkt te weten wat ik denk weet je vast ook wel wat ik nu denk,' zeg ik tegen hem. Ik kijk hem aan. 'Zoek het lekker zelf uit of je wel of niet gaat.' en ik sta op en loop dan weer de school in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik glimlach even naar het meisje, Sky, en zeg dan 'Ik moet gaan, nog voorbereidingen voor morgen maken. Dank je Sky' zeg ik dan nog en loop naar buiten toe. Ik zie een groep mensen staan en schud mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Zuchtend om zichzelf duwde ik mezelf overeind en keek naar Leslie die langzaam wegliep, en sloeg vervolgens met mijn hand tegen een boom aan om mijn vleugels vervolgens uit te spreiden, ik ging. Maar niet om gezellig te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk nog even achterom en zie dan Nick's vleugels. Hij gaat. Ik zucht en loop de school in om naar mijn kamer door te lopen. Ik laat me op mijn bed neer zitten en pak dan mijn laptop erbij. Ik check dingen zoals Facebook. Op Facebook heb ik alleen maar demonen vrienden. Anders zou het opvallen dat ik nooit ouder word. Ik zet er een status op, een nietzeggende: Great. Geweldig dit. Ik heb een hekel aan tatoeage's.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik had te lang niet gevlogen, aangezien ik liever reed dan vloog of het meestal geen slim idee was geweest om te vliegen. Ik steeg op om vervolgens in een snelvaard te vliegen, zodat ik meer op een schim leek dan op iemand met vleugels door mensen die er naar keken. Op de plaats aangekomen trek ik mijn vleugels in en zie ik in iedergeval de jongen die me sms'te naar me toe lopen.


    Don't be like the rest of them, darling