• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Geen idee' Andwoord ik schouderophalend en kijk vervolgens naar mijn telefoon als ik die in mijn broekzak voel trillen, een van de vrienden die ik bij de troep had had blijkbaar al opgemerkt dat ik er niet was en vroeg waar ik bleef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik pak Iris hand vast en Axton de zijne. 'Gewoon rechtdoor was het he?' glimlach ik en Eve knikt. 'Dank je Alexi.' zegt ze 'En Axton, anders mocht ik nu nog een thuiswacht zoeken.' Ik grinnik zachtjes en geef mijn nicht nog even een knuffel en pak hun handen dan weer vast. 'Lets go to the beach.' zeg ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt schouderophalend dat hij geen idee heeft. Als hij echt niet meer naar die groep of wat het dan ook is zou gaan had hij gelijk nee gezegd. Ik ken Nick. Ik weet dus ook best dat hij in staat is om zich bij zo'n groep aan te sluiten. Maar of ik het ook wil geloven. Nee. Dat wil ik niet. Hij krijgt een berichtje binnen op zijn gsm maar ik lees niet mee. Ik pak ook even mijn eigen mobiel erbij en heel even kijk ik terug naar het antwoord van Jake. Gewoon een korte ok. Ik weet niet of hij er naar zal luisteren. Waarschijnlijk niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en volgde ze naar buiten.
    "Dus... wat gaan we doen?" vroeg ik grijnzend. Naar het strand dat wist ik, maar meer precies.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Zwemmen, zonnen, leuke jongens kijken.' zeg ik plagend 'En zandkastelen bouwen dus.' Ik grinnik zachtjes en laat Iris haar hand los. Hier is het toch niet zo gevaarlijk, ze moet enkel op het pad blijven anders zit ze in de struiken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik zucht en stop mijn mobiel weg zonder te reageren, en kijk vervolgens Leslie weer aan. Twijfelend of ik moest gaan of niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ook ik stop mijn mobiel weg en we kijken elkaar aan. Ik bijt weer op mijn lip en kijk dan weer naar het gras, naar beneden. 'Ga je of niet?' vraag ik dan aan hem. Ik hoop gewoon zo erg dat hij zegt; nee ik ga niet, dit wil ik niet meer doen. Maar ik twijfel of hij dat zal zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik speel wat met een mes en zucht dan. Ik verveel me, er is hier niets te doen. Ik werp even een blik op de flessen wodka en zucht. Ik zet een van de flessen weer tegen mijn lippen en neem een grote slok.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo.
    "Tim.." begon ze zachtjes en Timo glimlachte geruststellend. "Op het feest eh.." Ze sloeg haar blik neer en keek naar haar handen. "Ik heb Nathan gezoend. Ik weet niet waarom, ik was dronken en ik... het spijt me. " Timos glimlach verdween en meteen was hij bedroeft. "Ik- jij..." hij zweeg even, sloot pijnlijk zijn ogen en wreef met zijn hand over zijn voorhoofd. Zonder wat te zeggen stond hij op en liep de kantine uit. Halverwege stopte hij nog even om naar Amare te kijken, zijn mond open te doen en zich te bedenken door zijn modn hard terug dicht te klappen en met grote passen de kantine te verlaten.

    Xav.
    "Hmm interesting," herhaalde Xav Rosali lachend. "Ik vin Italië echt een mooi land, evenals Frankrijk." Rosali's vingers kietelden zijn nek en even giechelde Xav meisjesachtig. "Dat klonk stond." stelde hij vast en grinnikte toen. "Dus ja ik kan vloeiend Spaans en Frans praten." zei ze in zijn oor. Haar adem rook lekker. "En verder, nog wat talentjes hier?" vroeg ze en Xav fronste. "Erm, te zien hoe je het bekijkt." zei hij. "Wat bedoel je precies?"


    kindness is never a burden.

    Nick
    Ik ga mijn mijn rug in het gras liggen en kijk haar nogsteeds aan, 'Weet ik niet' Andwoord ik eerlijk, ik wist niet wat te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij gaat ni het gras liggen. En hij kijkt me aan en ik kijk terug naar hem. Hij antwoordt dat hij het niet weet. 'Waarom ben je er in hemels naam ooit bij gegaan?' vraag ik dan aan hem. Ik wil het weten, maar eigenlijk ook weer niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Aangezien ik verder niets te doen had liep ik een beetje doeloos rond, in iedergeval tot ik Timo met grode passen de kantine uit zag lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    'Nadat jij weg was, wist ik niet wat ik moest doen. En belande daar door een vriend' andwoord ik vervolgens, toen had het een goed idee geleken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt de reden. Het voelt voor mij aan alsof het nu mijn schuld was. Omdat ik bij hem ben weggegaan. Ik zucht en kijk over het meer. Het heeft geen zin om geïrriteerd te zijn. 'Nou, misschien dat je dan maar moet gaan he? Het lijkt me een bezigheid van je te zijn geweest. En het klinkt ook niet alsof je ertegen bent.' ik ben het namelijk wel, ertegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik zucht, fijn blijkbaar vond ze dit totaal niet leuk. Ze leek eerder boos, 'Mischien moet ik dat dan maar doen hé? En dan? Gezellig terug komen?' Vraag ik haar geergerd


    Don't be like the rest of them, darling