• Yoda schreef op 24 aug 2012 - 18:42:
    Hey Junns,

    je aanmelding ziet er prima uit en je mag meteen beginnen met je wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    We weten allemaal wat dat betekent!
    - 15 Deelnemers
    - 5 Rondes
    - 3 Afvallers per ronde

    Voordat je je inschrijf, bedenk alsjeblieft of je wel genoeg tijd hebt om mee te doen en het af te maken tot wanneer je afvalt. Anders is er ook niet veel aan als de helft zich uitschrijft -uitzondering voor goede redenen natuurlijk-.
    Uitstel wordt ook alleen gegeven met een goede reden en max. 3 dagen om de wedstrijd lopende te houden en graag via pb aanvragen.
    Zodra elke opdracht uit is heeft iedereen 5/6 dagen om in te leveren.
    En gij zult strijden voor de eer!

    Deelnemers:
    3. CyberLord |1| 7 |2| 7.8 |3| 7.5 |4| 8.5 |F1| 8.7 |F2| 8.5
    9. Souvenir |1| 7.5 |2| 7.3 |3| 7.8 |4| 8.3 |F1| 8 |F2| 8.7
    10. Yoda |1| 8.5 |2| 8.3 |3| 8.4 |4| 8.5 |F1| 9 |F2| 8.7

    Ik heb de gemiddelden genomen van jullie cijfers op deze manier:
    De eerste opdracht telt één keer mee, de tweede twee keer etc. en beide finale opdrachten tellen 5 keer mee.
    Daar komen de volgende gemiddelde cijfers uit:
    Souvenir: 8.1
    Mitchell: 8.3
    Yoda: 8.6

    Gefeliciteerd Yoda! Je hebt respect en eer verdient!

    Afvallers:
    1. BlueHope Uitgeschreven
    5. Drizzle Niks van zich laten horen
    13. Broeder |1| 6.5
    2. Lancelot |1| 7 Niks van zich laten horen
    4. Xian |1| 8 Niks van zich laten horen
    7. Bagoly |1| 7.5 Complete inspiratieloosheid is een bitch
    12. Ephesus |1| 7 |2| 7.5 Niks van zich laten horen
    14. Wiarda |1| 7.5 |2| 7.7 Met eer uitgeschreven
    15. Timcanpy |1| 6.8 |2| 7 Met eer uitgeschreven
    11. jaimyhoi |1| 7.3 |2| 7.3 |3| 7.3 |4| 8
    6. Lilia |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.3 |4| 8.3
    8. Valora |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.8 |4| 8.3 Eervolle 4e!

    (cat)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 13:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Jullie hebben allemaal hele prachtige gedichten ingeleverd, maar zoals jullie kunnen zien hebben drie mensen hetzelfde cijfer. Die zullen even een extra opdrachtje moeten doen.
    Valora, Lilia, Souvenir.
    De volgende stap was kijken naar jullie gemiddelden. Lilia, je raadt het al, jij bent het laagst. Sorry, maar jij valt dus al af.Dan hebben we Souvenir en Valora nog, ik zal jullie zo dadelijk pb'en met een extra opdrachtje. Daar mogen jullie maximaal twee dagen over doen, we willen Yoda en Cyberlord niet te lang laten wachten op hun tegenstander :')
    Iedereen, dus ook de al bekende afvallers, mag weer een pb'tje sturen voor feedback!

    Ik wil nog even zeggen dat ik heel trots ben op jullie allemaal. Ik heb echt verbetering gezien in jullie gedichten en in het uitdrukken van jullie emoties. Jullie hebben prachtige gedichten geschreven.

    Aan Lilia en jaimyhoi: Jullie mogen ook heel trots op jezelf zijn. Jullie kunnen heel goed dichten en ondanks dat jullie niet door zijn, hoop ik dat jullie wel genoten hebben van deze wedstrijd. Ik wil jullie ook graag zeggen dat jullie ook de finaleopdrachten mee mogen doen en daar feedback voor mogen vragen als jullie willen :')


    Jammer! Maar ik verwachtte het al met van die grootse dichters hier. Ik vond het wel een superleuke wedstrijd, heel erg bedankt!
    Het lijkt me wel leuk om nog mee te doen aan de finale opdracht. Het is altijd leuk om commentaar te krijgen, en vooral heel leerzaam. Maar ik kijk nog wel even wat de opdracht is, en hoe het met mijn inspiratie staat.

    Lilia schreef:
    (...)

    Jammer! Maar ik verwachtte het al met van die grootse dichters hier. Ik vond het wel een superleuke wedstrijd, heel erg bedankt!
    Het lijkt me wel leuk om nog mee te doen aan de finale opdracht. Het is altijd leuk om commentaar te krijgen, en vooral heel leerzaam. Maar ik kijk nog wel even wat de opdracht is, en hoe het met mijn inspiratie staat.


    Je bent niets verplicht :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Je bent niets verplicht :')


    Ja, maar ik vind het gewoon heel leuk! Ik vind dat je hele leuke opdrachten geeft, en het helpt me beter de leren dichten. En van een feedback leer ik veel. Maar stel nou dat ik helemaal geen inspiratie heb, dat doe ik het gewoon niet.

    Ik heb nog een kans!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb hetzelfde als Yoda o.o -begint met dansen-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik heb hetzelfde als Yoda o.o -begint met dansen-


    Je verdient het!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dankjewel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wow, wacht; 8.3? O.o
    hahah, oké. Dat is echt heel hoog voor mij :')
    ik ga kijken wat ik ervan kan maken!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Valora schreef:
    wow, wacht; 8.3? O.o
    hahah, oké. Dat is echt heel hoog voor mij :')
    ik ga kijken wat ik ervan kan maken!


    Dat gevoel had ik dus ook.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb de extra opdrachtjes van Souvenir en Valora naast elkaar gelegd en heb na lang beraad met mezelf beslist dat Souvenir doorgaat naar de finale.

    De finaleopdracht komt morgen!

    Valora is een eervolle 4e geworden!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:00 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben benieeeeuwd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry day ik wat later ben. Ik moest gister en vandaag onverwacht werken.
    Ik zal nu mijn best voor jullie doen :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Maakt niet uit ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En ik lig toch al uit de wedstrijd :') maar het zou me anderszins toch niet uitmaken (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Opdrachten staan er. Ik laat jullie vrij los in deze twee, omdat ik nu wil weten hoe jullie dichten met weinig beperkingen.
    Inleverdatum komt later, daar moet ik nog even over nadenken.
    Succes allemaal!


    #WWED - What Would Emma Do?