• Yoda schreef op 24 aug 2012 - 18:42:
    Hey Junns,

    je aanmelding ziet er prima uit en je mag meteen beginnen met je wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    We weten allemaal wat dat betekent!
    - 15 Deelnemers
    - 5 Rondes
    - 3 Afvallers per ronde

    Voordat je je inschrijf, bedenk alsjeblieft of je wel genoeg tijd hebt om mee te doen en het af te maken tot wanneer je afvalt. Anders is er ook niet veel aan als de helft zich uitschrijft -uitzondering voor goede redenen natuurlijk-.
    Uitstel wordt ook alleen gegeven met een goede reden en max. 3 dagen om de wedstrijd lopende te houden en graag via pb aanvragen.
    Zodra elke opdracht uit is heeft iedereen 5/6 dagen om in te leveren.
    En gij zult strijden voor de eer!

    Deelnemers:
    3. CyberLord |1| 7 |2| 7.8 |3| 7.5 |4| 8.5 |F1| 8.7 |F2| 8.5
    9. Souvenir |1| 7.5 |2| 7.3 |3| 7.8 |4| 8.3 |F1| 8 |F2| 8.7
    10. Yoda |1| 8.5 |2| 8.3 |3| 8.4 |4| 8.5 |F1| 9 |F2| 8.7

    Ik heb de gemiddelden genomen van jullie cijfers op deze manier:
    De eerste opdracht telt één keer mee, de tweede twee keer etc. en beide finale opdrachten tellen 5 keer mee.
    Daar komen de volgende gemiddelde cijfers uit:
    Souvenir: 8.1
    Mitchell: 8.3
    Yoda: 8.6

    Gefeliciteerd Yoda! Je hebt respect en eer verdient!

    Afvallers:
    1. BlueHope Uitgeschreven
    5. Drizzle Niks van zich laten horen
    13. Broeder |1| 6.5
    2. Lancelot |1| 7 Niks van zich laten horen
    4. Xian |1| 8 Niks van zich laten horen
    7. Bagoly |1| 7.5 Complete inspiratieloosheid is een bitch
    12. Ephesus |1| 7 |2| 7.5 Niks van zich laten horen
    14. Wiarda |1| 7.5 |2| 7.7 Met eer uitgeschreven
    15. Timcanpy |1| 6.8 |2| 7 Met eer uitgeschreven
    11. jaimyhoi |1| 7.3 |2| 7.3 |3| 7.3 |4| 8
    6. Lilia |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.3 |4| 8.3
    8. Valora |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.8 |4| 8.3 Eervolle 4e!

    (cat)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 13:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Souvenir schreef:
    Ja. Akkoord. Maar zijn kúnnen wel Nederlands, ookal kunnen ze niet dichten. Ik kán gewoon geen Engels, ik kan het niet schrijven. Sorry, maar ik vind dit dan toch redelijk oneerlijk.


    Je heb toch Engels op school? Ongeveer alle nummer op de radio zijn Engels gezongen.
    Luister, al dat ik deze wedstrijd begon heb ik vastgesteld dat ik het zo zou doen. Er zijn altidj mensen die liever in het Engels schrijven en mensen die liever in het Nederlands schrijven. Dat ik het nut van deze hele opdracht, mensen uit hun comfort zone halen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Neen, ik heb geen Engels. En het gaat niet uit de comfortzone halen. Ik wil gerust in het Spaans of Italiaans gaan schrijven, want dat kan niemand (denk ik). Het gaat er gewoon om dat ik veel fouten ga maken en dat ik geen woordenschat heb. Zijn beheersen het Nederlands wel. Daar zit het 'm.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eerste Finale Opdracht:
    Gekozen onderwerp: Draken
    Naam: Fly, Child of Fire
    Link naar het gedicht: Klik

    Ik ben er echt trots op. Ten eerste omdat ik hem geweldig vind en omdat dit mijn beste gedicht over draken is. I fucking love dragon's :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tweede Finale Opdracht:
    Gekozen onderwerp: Het einde der tijden
    Naam: (Heel logisch) Het einde der tijden
    Link naar het gedicht: Klik

    Zo de Nederlandse opdracht. Ik vond hem echt vervelend, maar ik heb probeer eruit te halen wat ik kan. Rijmen zal het niet, daarom heb ik er maar structuur en een soort van ritme aan gegeven. Hopelijk zie je ook de achterliggende gedachte die ik heb proberen te verwerken op het einde. "Dat ook al heb je iemand om je heen, je uiteindelijk eenzaam sterft en niemand je daarbij kan helpen."

    Reactie's en vooral commentaar, zijn welkom voor dit gedicht. (Mag natuurlijk ook voor de ander, maar goed.)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 13:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankje voor je inzendingen!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dankje voor je inzendingen!

    No problem. Voor beide gedichten had ik gewoon inspiratie daarom zijn ze al zo snel af :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wanneer is eigenlijk de uiterste inleverdatum? Dan weet ik wanneer ik beoordelingen kan verwachten. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dutch is biting me in the ass D:
    Het zit hier ongeveer zo: 'Haha, had je maar niet moeten zeggen dat Nederlands zich niet leent voor ingewikkelde opbouw en vele synoniemen. Ik ben helemaal niet lomp!'


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CyberLord schreef:
    Wanneer is eigenlijk de uiterste inleverdatum? Dan weet ik wanneer ik beoordelingen kan verwachten. (cat)


    Moet ik nog even over na denken....
    Ik denk ergens volgende week.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Krijgen we trouwens nog feedback? =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk dat ik niet mee ga doen aan de laatste opdracht. Ik heb niet veel tijd, en Engels dichten gaat me na drie jaar Engels op school nog steeds moeilijk af... -.- Maar wel veel succes, finalisten! Ik ga nog even dit topic stalken, want ik wil al de inzendingen lezen. ^^
    Oja, en @ CyberLord, jou inzendingen zijn heel mooi!

    Dankjewel Lilia ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alsjeblieft, CyberLord ^^

    Yoda schreef:
    Krijgen we trouwens nog feedback? =]


    Oh ja! God, sorry. Het was een drukke week met zeer veel stress. Ik zal er dit weekend mee bezig!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nederlands.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28