• Yoda schreef op 24 aug 2012 - 18:42:
    Hey Junns,

    je aanmelding ziet er prima uit en je mag meteen beginnen met je wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    We weten allemaal wat dat betekent!
    - 15 Deelnemers
    - 5 Rondes
    - 3 Afvallers per ronde

    Voordat je je inschrijf, bedenk alsjeblieft of je wel genoeg tijd hebt om mee te doen en het af te maken tot wanneer je afvalt. Anders is er ook niet veel aan als de helft zich uitschrijft -uitzondering voor goede redenen natuurlijk-.
    Uitstel wordt ook alleen gegeven met een goede reden en max. 3 dagen om de wedstrijd lopende te houden en graag via pb aanvragen.
    Zodra elke opdracht uit is heeft iedereen 5/6 dagen om in te leveren.
    En gij zult strijden voor de eer!

    Deelnemers:
    3. CyberLord |1| 7 |2| 7.8 |3| 7.5 |4| 8.5 |F1| 8.7 |F2| 8.5
    9. Souvenir |1| 7.5 |2| 7.3 |3| 7.8 |4| 8.3 |F1| 8 |F2| 8.7
    10. Yoda |1| 8.5 |2| 8.3 |3| 8.4 |4| 8.5 |F1| 9 |F2| 8.7

    Ik heb de gemiddelden genomen van jullie cijfers op deze manier:
    De eerste opdracht telt één keer mee, de tweede twee keer etc. en beide finale opdrachten tellen 5 keer mee.
    Daar komen de volgende gemiddelde cijfers uit:
    Souvenir: 8.1
    Mitchell: 8.3
    Yoda: 8.6

    Gefeliciteerd Yoda! Je hebt respect en eer verdient!

    Afvallers:
    1. BlueHope Uitgeschreven
    5. Drizzle Niks van zich laten horen
    13. Broeder |1| 6.5
    2. Lancelot |1| 7 Niks van zich laten horen
    4. Xian |1| 8 Niks van zich laten horen
    7. Bagoly |1| 7.5 Complete inspiratieloosheid is een bitch
    12. Ephesus |1| 7 |2| 7.5 Niks van zich laten horen
    14. Wiarda |1| 7.5 |2| 7.7 Met eer uitgeschreven
    15. Timcanpy |1| 6.8 |2| 7 Met eer uitgeschreven
    11. jaimyhoi |1| 7.3 |2| 7.3 |3| 7.3 |4| 8
    6. Lilia |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.3 |4| 8.3
    8. Valora |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.8 |4| 8.3 Eervolle 4e!

    (cat)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 13:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Souvenir schreef:
    Nederlands.


    Dankje :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit vanwege het feit dat ik nu geen tijd heb voor de feedbacks en andere serieuze shit. Ik heb de afgelopen week op zoveel fronten gefaald en dat heeft wat verwerking nodig.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 11:45 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Inleverdatum wordt woensdag 31 Oktober!
    Dit vanwege het feit dat ik nu geen tijd heb voor de feedbacks en andere serieuze shit. Ik heb de afgelopen week op zoveel fronten gefaald en dat heeft wat verwerking nodig.


    Doe het maar rustig aan, wij kunnen wachten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Junns schreef:
    Inleverdatum wordt woensdag 31 Oktober!
    Dit vanwege het feit dat ik nu geen tijd heb voor de feedbacks en andere serieuze shit. Ik heb de afgelopen week op zoveel fronten gefaald en dat heeft wat verwerking nodig.

    Relax, take it eeeeaaaaassyyyy *O*
    Wij hebben geduld :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vergeet woensdag, de inleverdatum is vrijdag 20:00.
    Ik ga vandaag de feedbacks doen, omdat ik eindelijk een beetje tot rust ben gekomen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Engels


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dus 2 november is de uiteindelijk inleverdatum als ik het goed begrijp? Ik ben benieuwd naar de cijfers.

    @Souvenir, ik vind het goed van je dat je alsnog een Engels gedicht hebt gemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Dus 2 november is de uiteindelijk inleverdatum als ik het goed begrijp? Ik ben benieuwd naar de cijfers.

    @Souvenir, ik vind het goed van je dat je alsnog een Engels gedicht hebt gemaakt.


    Hopelijk staan er niet al te veel fouten in.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Hopelijk staan er niet al te veel fouten in.

    Er staat 2 keer kan ipv. can. En de titel moet, denk ik, Song zijn ipv. Songs, want Songs is meervoud en ik denk dat je hier maar 1 lied bedoeld.
    Voor de rest vind ik hem heel mooi, hoewel ik 1 zinnetje niet snap.
    You have no choice.

    Waarover heb ik geen keus?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Waarover heb ik geen keus?



    Domme autocorrectie.
    En je keuze, ten eerste het moest rijmen. Ten tweede, je kan niet kiezen of je het wel of niet zingt, al je niet bij de elven hoort.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    CyberLord schreef:
    Dus 2 november is de uiteindelijk inleverdatum als ik het goed begrijp? Ik ben benieuwd naar de cijfers.

    @Souvenir, ik vind het goed van je dat je alsnog een Engels gedicht hebt gemaakt.


    Ja. Ja, dat klopt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Souvenir schreef:
    (...)


    Domme autocorrectie.
    En je keuze, ten eerste het moest rijmen. Ten tweede, je kan niet kiezen of je het wel of niet zingt, al je niet bij de elven hoort.

    Dat tweede haal ik eruit, maar het eerste niet helemaal ;p Maar dat kan ook aan mij liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat tweede haal ik eruit, maar het eerste niet helemaal ;p Maar dat kan ook aan mij liggen.


    Ah, het is moeilijk uit te leggen. [Er valt gewoon niets uit te leggen...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    F2: Staat van de geest.

    Ik heb je feedback ten harte genomen deze opdracht ^^ De tweede komt dan morgen, denk ik. Ga nog proberen hem vandaag af te krijgen, you never know.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda, zelfs je Nederlandse gedichten zijn vet goed!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.