• Links naar de site waar ik hem verkoop:
    Deviantart, Den of Angels, BJD Café

    Ik verkoop mijn BJD Angelheim Luka. Ik denk dat jongens toch niet mijn ding zijn qua dolls, omdat ik erg graag snoezige jurkjes heb voor mijn dolls en dat ga ik mijn enige jongen niet aandoen. Ik vind gewoonweg geen mooie kledij voor hem, of het is gewoon te duur. (Mooie maatpakken voor jongens zijn al snel + 40 euro)



    De koopprijs was 325 euro ongeveer. Ik vraag er nu 260 euro voor. Pricedrop: 245euro

    Ik wil even benadrukken dat ik dit graag via de zogenoemde sites zou bespreken, dus ik wil hem niet verkopen op een manier dat Quizlet aansprakelijk is. (Hehe, een mod moet het goede voorbeeld geven. :3)
    Pb me voor mijn mail of contacteer me op een van deze sites: Deviantart, Den of Angels, BJD Café

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 12:29 ]


    Let the Night embrace you

    Omg waarom wil je hem verkopen? je kan toch zelf een kleding naaien *flauwval*


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    ^ Dat is echt moeilijk en enorm tijdrovend :p
    En jammer genoeg hebben we niet echt een plek om de naaimachine te kunnen laten staan. Dat steeds in en uitpakken zorgt ervoor dat je al op voorhand geen zin meer hebt. :'D

    Maar soit, hij staat al sinds augustus te koop en ik zou 'm echt wel weg willen... :x


    Let the Night embrace you

    Hij heeft een pricedrop gekregen. Nu is hij nog maar 245 euro!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 12:29 ]


    Let the Night embrace you

    Als ik die dingen niet eng zou vinden, had ik er misschien wel eentje willen hebben, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb die poppen altijd zo vreselijk eng gevonden. Als kind vond ik ze wel altijd heel mooi.
    Maar ik snap dat je de meiden leuker vind, de vrouwelijke poppen zijn gewoon veeeeeeeel mooier.


    Chaos is a ladder.