• Ik weet ten eerste niet waar dit moet, maar ik zie nu al een aantal berichten van mensen dat ze de site niet meer mooi vinden en dat ze hun account op willen zeggen.
    Eerlijk gezegd vind ik dit nergens op slaan.
    Het is geloof ik nog geen dag zo en mensen zeuren hier al om.
    Het is gewoon wennen omdat je het vorige gewend bent, maar het is eigenlijk veel praktischer als je er eenmaal aan gewend bent.
    Dus eigenlijk wil ik hiermee zeggen:
    Mensen, probeer er eerst aan te wennen en misschien vind je het uiteindelijk wel fijn zo, maar ga niet gelijk op zeggen want dat is zonde (:


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind lelijk echt een groot woord. Zelf vind ik het hartstikke mooi! Als mensen nou even de tijd nemen en iniedergeval próberen er aan te wennen. :')
    @ CURLYMONSTER, het vorige was nog groener. xd


    You are beautiful, you are love.

    Ik vond de kleuren te fel dus heb ik een Stylish template gemaakt. En weg gaan bij Q ga ik toch niet, vind het veeeel te geweldig *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik vind het design wel mooi, alleen de helft ontbreekt op mijn ipod waardoor ik de computer moet gebruiken :(
    maar ik ben gewoon te verslaafd om ooit te stoppen met quizlet<3


    Can't control my second personality

    Junns schreef:
    Amen _O_


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    CyberLord schreef:
    Ik vond de kleuren te fel dus heb ik een Stylish template gemaakt. En weg gaan bij Q ga ik toch niet, vind het veeeel te geweldig *O*


    Amen to that_O_


    Tijd voor koffie.

    Fanning schreef:
    Ik vind het zelf ook veschrikkelijk maar ik ga mijn acount niet gelijk opzeggen of zo. :'D ?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Insurgent schreef:
    Ik vind het nieuwe design ook lelijk, maar je account opzeggen vind ik overdreven.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Junns schreef:
    Amen _O_


    The universal language of art.

    --> Slotje, is een officieel topic over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.