• Blijkbaar krijg je hier ook veel gedaan als mensen je kennen. Ik bedoel like; als de 1 een topic opent met rollen dan gaat iedereen ernaartoe en dat gwn omdat die persoon die rollen nodig heeft gekend is op Q.
    Bij het promoten van quizzen hetzelfde. Het is alsof het er niet toe doet of die persoon goed kan schrijven zo lang dat die persoon gekend is dan ga je ze die maken.

    Populariteit en vriendjespolitiek. Twee dingen die volgens sommigen toch erg belangrijk zijn bij het maken van quizzen.

    Volgens mij zullen er tamelijk veel mensne zich aangevallen voelen. Nou, dat kan me niet schelen. Is mss wel je verdiende loon.


    Wie vind dit ook?

    Ach niet aantrekken, dat ze maar doen


    What's wrong whit loving someone?

    Ik vind dit.
    Serieus; Als uhmm xTINKERBELL maar een topic opent voor rollen snelt iedereen er naartoe omdat zij echt populair hier is op Q. Haar Quizen worden ook vet veel gemaakt tegenover die van mij die de eerste nogmaar 40 keer is gemaakt en dan opeens de 2e 27 ofzeu >,< Al die erg populaire kinders hier op Quizlet worden aanbeden ofzo. Maar ik heb niets tegen hun hooaa^^

    Ik vind dit.
    Serieus; Als uhmm xTINKERBELL maar een topic opent voor rollen snelt iedereen er naartoe omdat zij echt populair hier is op Q. Haar Quizen worden ook vet veel gemaakt tegenover die van mij die de eerste nogmaar 40 keer is gemaakt en dan opeens de 2e 27 ofzeu >,< Al die erg populaire kinders hier op Quizlet worden aanbeden ofzo. Maar ik heb niets tegen hun hooaa^^

    dat bedoel ik
    ik wou niet egt een vb geven van iemand strax word ze boos op mij

    die van mij worden maar iets van 40x gemaakd ofso

    Vriendjespolitiek is kut ×__× Ik ben niet zo heel popu hier,en ik maak ook geen reclame voor mijn quizjes omdat ik dat zelfook iri vind,maar daardoor worden mijn quizen amper gemaakt dat is toch kut


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik weet niet eens wie er allemaal populair is hier op Q en het scheelt me ook eigenlijk niet veel

    Ik vind dit.
    Serieus; Als uhmm xTINKERBELL maar een topic opent voor rollen snelt iedereen er naartoe omdat zij echt populair hier is op Q. Haar Quizen worden ook vet veel gemaakt tegenover die van mij die de eerste nogmaar 40 keer is gemaakt en dan opeens de 2e 27 ofzeu >,< Al die erg populaire kinders hier op Quizlet worden aanbeden ofzo. Maar ik heb niets tegen hun hooaa^^


    idd.. n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik!x3

    Niemand leest eerst zowat mijn quizzen en mijn rol verdeling loopt ook nooit!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zou ook geen idee hebben van wie er nu popu is of niet. maar er zijn er wel enkele van wie de quizjes op 10 minuten al meer dan 50 keer zijn gedaan, en ze zijn dan nog niet eens goed. ik lees ook verhalen van mensjes wiens quiz zelden wordt gedaan. das ook kei jammer, sommige van hen schrijven super. en andere schrijven dan niet eens half zo goed maar omdat ze zo popu zijn maakt iedereen ze, kei oneerlijk. het gaat om het verhaal niet om de persoon!

    ik zou ook geen idee hebben van wie er nu popu is of niet. maar er zijn er wel enkele van wie de quizjes op 10 minuten al meer dan 50 keer zijn gedaan, en ze zijn dan nog niet eens goed. ik lees ook verhalen van mensjes wiens quiz zelden wordt gedaan. das ook kei jammer, sommige van hen schrijven super. en andere schrijven dan niet eens half zo goed maar omdat ze zo popu zijn maakt iedereen ze, kei oneerlijk. het gaat om het verhaal niet om de persoon!


    IDD

    DOOR SOIETS IS MIJN FAVO QUIZLET VERHAAL GESTOPT :'(


    We can only learn to love by loving.

    IDD

    DOOR SOIETS IS MIJN FAVO QUIZLET VERHAAL GESTOPT
    (huil)

    bij mij ook

    Jaa het is kut, maar zit hier niet een beetje jaloezie in vermengd? ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.



    IDD

    DOOR SOIETS IS MIJN FAVO QUIZLET VERHAAL GESTOPT :'(


    WELKE SOFIE?

    dat vind ik ook wel
    eigenlijk gewoon, als je graag rollen wilt, moet je maar zelf verzonnen personages verzinnen
    dan hoef je ook niet lang te zoeken --"
    je verspilt je tijd toch maar -_-"


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Hier is al een topic over,maar je hebt wel gelijk :Y)