• Blijkbaar krijg je hier ook veel gedaan als mensen je kennen. Ik bedoel like; als de 1 een topic opent met rollen dan gaat iedereen ernaartoe en dat gwn omdat die persoon die rollen nodig heeft gekend is op Q.
    Bij het promoten van quizzen hetzelfde. Het is alsof het er niet toe doet of die persoon goed kan schrijven zo lang dat die persoon gekend is dan ga je ze die maken.

    Populariteit en vriendjespolitiek. Twee dingen die volgens sommigen toch erg belangrijk zijn bij het maken van quizzen.

    Volgens mij zullen er tamelijk veel mensne zich aangevallen voelen. Nou, dat kan me niet schelen. Is mss wel je verdiende loon.


    Wie vind dit ook?

    (...)
    kun je even ergens anders verwaand gaan doen, dat wil zeggen dus niet op MIJN topic anders laat ik het sluiten want al veel mensen weten mijn standpunt
    dus dimmen is de boodschap

    Als je geen verwaande mensen in je topic wilt, moet je geen topics meer openen schat. Die ga je namelijk overal wel eens tegenkomen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Oké, ik sluit dit topic. Het loopt uit op een ruzie.


    Bored.

    (...)
    Als je geen verwaande mensen in je topic wilt, moet je geen topics meer openen schat. Die ga je namelijk overal wel eens tegenkomen (:

    amai, als ik geen topics meer ga openen wie gaat het dan zeggen?
    aangezien de meesten mij gelijk geven

    Bedankt


    Shakin' their ass like they just don't care.