• Blijkbaar krijg je hier ook veel gedaan als mensen je kennen. Ik bedoel like; als de 1 een topic opent met rollen dan gaat iedereen ernaartoe en dat gwn omdat die persoon die rollen nodig heeft gekend is op Q.
    Bij het promoten van quizzen hetzelfde. Het is alsof het er niet toe doet of die persoon goed kan schrijven zo lang dat die persoon gekend is dan ga je ze die maken.

    Populariteit en vriendjespolitiek. Twee dingen die volgens sommigen toch erg belangrijk zijn bij het maken van quizzen.

    Volgens mij zullen er tamelijk veel mensne zich aangevallen voelen. Nou, dat kan me niet schelen. Is mss wel je verdiende loon.


    Wie vind dit ook?

    dat vind ik ook wel
    eigenlijk gewoon, als je graag rollen wilt, moet je maar zelf verzonnen personages verzinnen
    dan hoef je ook niet lang te zoeken --"
    je verspilt je tijd toch maar -_-"

    Dat van die rollen vind ik dan ook weer, weet je al die topics over 'rollen hier' ofz, hangen zo hard mijn strot uit ;S ik heb er nog nooit aan meegedaan, en ben het ook niet van plan! Verzin gewoon je eigen personages, is veel leuker [/volgens mij dan]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    bij mij ook


    dahaass kuuhuutt :'(

    welke was jouwe ? x3
    mijne van xRoses [/vlgens mij heet se so nu niet helemaal seker]


    We can only learn to love by loving.

    Amen.
    Ik had daar gisteren ook een topic over gemaakt x)


    The soul needs autumn.

    Jaa het is kut, maar zit hier niet een beetje jaloezie in vermengd? ;S

    hoe zou je zelf zijn, je quiz wordt amper gedaan. komt er iemand aan zetten met een verhaal dat op niets trekt en dat wordt dan weer 100 keer op een dag gedaan en je eigen verhaal waar je bloeg, zweet en tranen inverwerkt dat wordt dan hoeveel keer gedaan. fucking 5 keer ofzo.
    dan wordt je wel pist hoor, en het is zo oneerlijk, tuurlijk ik maak ook quizjes van vrienden maar even goed van anderen, ik probeer altijd iedereen een gelijke kans te geven.

    (...)
    Dat van die rollen vind ik dan ook weer, weet je al die topics over 'rollen hier' ofz, hangen zo hard mijn strot uit ;S ik heb er nog nooit aan meegedaan, en ben het ook niet van plan! Verzin gewoon je eigen personages, is veel leuker [/volgens mij dan]


    IDD
    da doek nu ook n_n
    ik heb iets van 2 series met rollen ghad en die vondk nie leuk mr se worde goed gmaakt om de titels ;l [ingesneeuwd en nog 1]dus moetk er wel mee verder.. ;l mr da doek nooit


    We can only learn to love by loving.

    Jaa het is kut, maar zit hier niet een beetje jaloezie in vermengd? ;S

    Insinueer jij nu dat ik jaloers ben op die popu mensen?
    Komaan ik ben volwassener dan dat ik weet dat ik goed schrijf want al de mensen die mijn verhalen lezen die zeggen dat ze goed zijn en die mensen zijn tenminste eerlijk.

    ik zou wel eens een lijstje willen hebben van de mensen die hiet populair zijn:O

    Amen.
    Ik had daar gisteren ook een topic over gemaakt x)

    heb ik niet gezien, srry
    dan had ik die wel tot leven gebracht xD

    (...)
    hoe zou je zelf zijn, je quiz wordt amper gedaan. komt er iemand aan zetten met een verhaal dat op niets trekt en dat wordt dan weer 100 keer op een dag gedaan en je eigen verhaal waar je bloeg, zweet en tranen inverwerkt dat wordt dan hoeveel keer gedaan. fucking 5 keer ofzo.
    dan wordt je wel pist hoor, en het is zo oneerlijk, tuurlijk ik maak ook quizjes van vrienden maar even goed van anderen, ik probeer altijd iedereen een gelijke kans te geven.


    Ik snap het wel, je moet me niet zo aanvallen ;S
    Maar er zit gewoon jaloezie in vermengd.
    Als mensen slechte verhaaltjes willen maken omdat ze van een populair persoon zijn, laat ze dan doen. Ze lezen een verhaal dat hun niet boeit, en verspillen daarmee hun tijd. Hun probleem. Dan heb jij het probleem natuurlijk dat ze jou verhaal niet maken, maar zo zijn de mensen nu eenmaal ;S Deal with it. Er valt toch niets/weinig aan te doen, spijtig genoeg.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Maar wanneer ben je nou eigenlijk echt populair op Quizlet? Geef toe het zijn toch echt wel de mensen die alleen maar slijmen enzo..en die zich helemaal DE bom voelen enzo


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik snap het wel, je moet me niet zo aanvallen ;S
    Maar er zit gewoon jaloezie in vermengd.
    Als mensen slechte verhaaltjes willen maken omdat ze van een populair persoon zijn, laat ze dan doen. Ze lezen een verhaal dat hun niet boeit, en verspillen daarmee hun tijd. Hun probleem. Dan heb jij het probleem natuurlijk dat ze jou verhaal niet maken, maar zo zijn de mensen nu eenmaal ;S Deal with it. Er valt toch niets/weinig aan te doen, spijtig genoeg.

    sorry wou je echt niet aanvallen ofzo, ik was gewoon even boos. en je hebt ook volkomen gelijk. en dat geef ik toe.

    (...)
    Insinueer jij nu dat ik jaloers ben op die popu mensen?
    Komaan ik ben volwassener dan dat ik weet dat ik goed schrijf want al de mensen die mijn verhalen lezen die zeggen dat ze goed zijn en die mensen zijn tenminste eerlijk.

    Ja dat insinueer ik (:
    Anders zou je er geen topic over maken. Ik zeg niet dat je niet volwassenen bent, misschien merk je zelf niet dat je er jaloers over bent. Je verhalen kunnen dan goed zijn, de mensen die hem niet maken omdat ze liever een slecht verhaal lezen van een populair iemand, zijn er niet vet mee omdat je niet populair bent. Ze zijn zelf zo dom om hun tijd aan slechte verhalen te verspillen, laat ze doen. Ze komen ooit wel eens een goed verhaal te lezen, en dan hopen dat het jou verhaal is.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik ben eigenlijk een beetje tegen populairiteit, ik zou het echt nooit willen zijn, voor geen geld van de wereld, dan heb je allemaal van die mensen rond je lopen die bij je komen slijmen, omdat ze je vrienden willen zijn, maar achter je rug lopen ze te roddel (heb ik al allemaal meegemaakt -_-')

    omg!!
    ik ben het gewoon zo met je eens!! (:


    AAP

    x-x


    AAP