• Hier heb ik een hekel aan. Ik haat het als mensen een topic lezen en er dan niet op reageren. Ik heb het vooral over topic zoals deze. Er komt wel altijd een vraag is het nu zoveel moeite om te antwoorden? Ik denk het niet. En zeker als je jou aangesproken voelt. Dan moet je reageren vind ik.

    Like; ik kan het begrijpen dat je niet reageerd omdat het je niet zoveel interesseert. Of als de inhoud iets heel anders is in vergelijking met de titel.

    Wat vinden jullie? [/de vraag waar je op MOET reageren]

    Nou, dat je helemaal gelijk hebt. Dat is bij m'n quizzen net hetzelfde.. Je vraagt dan: 'Reactie?' dan zetten ze allemaal 'ja' maar dan heb ik bv. maar 3 reacties van de 10 fzo.. Echt fckn' irri.

    ok, genoeg gelult, het komt er op neer dat je gelijk hebt^^

    Ik reageer als de inhoud van het topic me aanspreekt

    Hmm.. Ik heb wel eens een leuke titel gezien en dan klik ik erop en dan slaat het nergens op. Of ik kan ern iet op reageren. Dus..
    Maar het is soms wel irri dat je veel views (Of hoe dat ook heet) hebt en geen reacties.


    I live for the applause, you will die for it.

    je hebt gelijk!!

    ik reageer vaak ook niet.. maar dat hangt dan ook wel af van waar het over gaat. want ik het beoiend vind dan reageer ik altijd.. maar als ik het neit beoiend vind dan reageer in niet.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Dit is de tweede keer dat ik ernaar kijk, en eigenlijk nu pas reageer ik! ö
    Ik vind het gewoon niet nodig om op alles iets te plaatsen, en dan zou er btw toch maar een hoop onnodige dingen op staan x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben het totaal niet met je eens.
    Over sommige dingen heb ik gewoon geen mening. Beetje onnodig om dat daar neer te gaan zetten.
    Als iets je niet aanspreekt waarom zou je er dan op reageren.. =/ Zelfs al heb je er mee te maken, het is geen verplichting om een discussie te voeren ofz.


    Mew <3

    Idd.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Soms kijken mensen omdat de titewl ze aantrok, maar dan blijkt het topic ze totaal niet te intreseren...
    En reacties op een TH topic waar alleen maar ''ik ken ze nie'' instaat worden vaak gedelete door mods omdat die niks toevoegen aan het topic opzig...

    ja en als je het antwoord nu niet weet? mogen we nimeer doen wa we wille ofzo? ik vind da ook ni leuk ma tis nu zo, moete we dan nu altijd de regels van iedereen opvolge?
    sorry ze ma tga te ver --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.



    Ja nu ik heb daar dus ook zo'n fuckin hekel aan..!
    Het duurt echt maar uiterlijk 1 minuut ofzo..! Ö
    Als je de tijd neemt om er op te klikken heb je ook de tijd om te reageren!
    Maargoed.. Misschien weten ze geen antwoord ofzo.. Maar dat kan je dan toch ook zeggen..?
    Naahja,,
    x


    Winter is coming.



    Ja nu ik heb daar dus ook zo'n fuckin hekel aan..!
    Het duurt echt maar uiterlijk 1 minuut ofzo..! Ö
    Als je de tijd neemt om er op te klikken heb je ook de tijd om te reageren!
    Maargoed.. Misschien weten ze geen antwoord ofzo.. Maar dat kan je dan toch ook zeggen..?
    Naahja,,
    x

    dan krijg je hele topics vol met 'geen idee''geen commentaar' en 'ik weet het niet'
    Dat is eerder spam dan nuttig.. =/


    Mew <3

    Maar ik weet nooit iets om te zeggen >.<
    Of het interesseert me gewoon niet :') [/luiheid]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Als je niks bijzonders te melden heb, waarom zou je dan reageren?
    Ik snap dus ook niet waarom ik het nu doe (baby)


    Get back motherfuckerz'

    (...)
    dan krijg je hele topics vol met 'geen idee''geen commentaar' en 'ik weet het niet'
    Dat is eerder spam dan nuttig.. =/


    ohja.. niet aan gedacht ..

    Dat is ook irritant..! :S
    nouhja. dan inderdaad maar niet reageren..


    Winter is coming.

    Ik ben het er niet mee eens.Kijk er zijn zo veel topics met titels die helemaal niks met het bericht dat ze te melden hebben te maken heeft.Misschien trekt de titel mensen toevallig,maar het bericht niet en ja dan hoef je toch niks te zeggen of een mening te hebben?

    En zoals Marin al zegt;
    Over sommige dingen hebben mensen geen mening,dus dan zijn ze toch ook niet genoodzaakt om te vertellen wát hun mening is.Of moet je op ieder topic even vermelden als je er geen mening over hebt?

    Nou vrij nutteloos dus..