• Hier heb ik een hekel aan. Ik haat het als mensen een topic lezen en er dan niet op reageren. Ik heb het vooral over topic zoals deze. Er komt wel altijd een vraag is het nu zoveel moeite om te antwoorden? Ik denk het niet. En zeker als je jou aangesproken voelt. Dan moet je reageren vind ik.

    Like; ik kan het begrijpen dat je niet reageerd omdat het je niet zoveel interesseert. Of als de inhoud iets heel anders is in vergelijking met de titel.

    Wat vinden jullie? [/de vraag waar je op MOET reageren]

    Ik vind het eerder nutteloos als mensen overal een reactie neerzetten, dan is het bijvoorbeeld ben jij lid van die en die site en dan zijn de eerste vijf reacties: ik niet. En dan denk ik van zet dan gewoon niks neer, want hier heeft ze niet om gevraagd.
    En soms lijkt een topic ook heel leuk en ga je kijken maar dan blijkt het gewoon iemand te zijn die reclame voor zichzelf maakt, dan denk ik laat maar zitten..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    En trouwens, veel mensen kijken 10x op 1 topic om te kijken of er gereageerd is op hun reactie, dan lijkt t ook alsof er 10 verschillende mensen hebben gekeken, maar is het er maar 1.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Vind ik niet. Ten eerste moet je niks, en ten tweede als het onderwerp je niks boeit, waarom dan iets neerzetten? En bovendien al zou je overal iets neerzetten, ook al boeit het je niet, krijg je alleen maar van die kortzinnige antwoorden, laat dan de mensen antwoorden die het ook echt willen. En zoals LALALALALA zegt, er kijken ook veel mensen meerdere keren op een topic.

    Hmm ik reageer meestal ook. Maar als ik er te laat achter kom dat het promotie is ofzo dan ben ik meteen weg van het topic en lees ik hem niet eens. Of als ik meningloos ben dan heeft het geen nut om iets neer te zetten


    Why don't you break my heart

    Ja het is zwaar irritant!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou, soms is het een onderwerp dat ik denk dat het me intereseert, maar uiteindelijk dan toch niet, of dat ik gewoon niet weet wat te zeggen, maar meestal kan en wil ik wel reageren hoor =D


    mee eens ^^


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik heb dat altijd-_-' plaats ik een topic niemand reageert

    uhhhuuu vind ik nou ook dan ehb je ereen en dan staat er 509 x bkeken/ 30 reacties:O halloww,, mense kunn ook ff 5 secvan hun lev verspille hoo,, kost tog geen moeite??


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik plaats soms ook geen reacties hoor, als ik het neit de moeite waard vind, sof als het me geen f*ck boeit. Of als er wss toch alleen maar ruzie van komt.


    Sweet dreams will come true.

    Ik ben het met je eens...

    Maar er zijn ook van vragen waar niets mee kan en ik vind het dan zo zinloos om te zeggen:

    ik heb geen flauw idee ofSo

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Ik denk dat je liever één zinvolle reactie hebt, dan 10 waarin ''ik nie'' staat

    Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar je hebt gwn mensen die niet altijd reageren, je kan het die mensen ook niet verplichten,.. ik reageer meestal wel, ook al weet ik nix te zeggen, dan lul ik gwn een heel verhaal bij elkaar x'].. Niet dat het een interessant verhaal wordt, mjaaah..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik reageer altijd wel, als ik er iets op te zeggen heb ^^

    je hebt gelijk daar heb ik 0ohwk een hekel aan ..ikself heb dan s0ietsz van,,als ik er0p klik m0et ik wel een reactie sgrijfen,,!!ik heb meer dan 10 t0pics reactiel0os!!..:@

    Ja, ik vind dat ook, als ik een topic lees, schrijf ik er ook bij wat ik ervan vind, of mijn mening daarvan, en als het je niet interesseert... IDD zoveel moeite kost het niet..


    --