• Hier heb ik een hekel aan. Ik haat het als mensen een topic lezen en er dan niet op reageren. Ik heb het vooral over topic zoals deze. Er komt wel altijd een vraag is het nu zoveel moeite om te antwoorden? Ik denk het niet. En zeker als je jou aangesproken voelt. Dan moet je reageren vind ik.

    Like; ik kan het begrijpen dat je niet reageerd omdat het je niet zoveel interesseert. Of als de inhoud iets heel anders is in vergelijking met de titel.

    Wat vinden jullie? [/de vraag waar je op MOET reageren]

    ik ben het met je eens.

    je heb wel gelijk, maar als je niks te zeggen heb dan vind ik dat je niks hoef te zeggen (beter dan onzin)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    je hebt gelijk!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ... hele discussie XD

    Als al gezegd is wat ik wil zeggen, dan hoef ik dat toch niet nog eens te zeggen?

    Als al gezegd is wat ik wil zeggen, dan hoef ik dat toch niet nog eens te zeggen?
    inderdaad XD

    Ik ben het met je eens ;) maar ik vraag me af of ooit iedereen zal reageren..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    da heb ik ook altijd. dan xzijn er rond 50 kijkers en heb ik 0 berichten. en das soo kl*te
    . dus ben het mt je eens
    xxx


    So Wrong, It's Right <3

    Soms ben je nog niet ingelogd, dan kan je er niets aan doen, of als de topic niet is wat je zocht.
    Maar als je je erdoor aangesproken voelt, moet je toch wel reageren. Daar kun je (denk ik) niks voor instellen. Dat is gewoon je stomme zelf
    Ik krijg er ook wat van hoor!

    Ja,je hebt wel gelijk. Maar soms klik je bijvoorbeeld een verkeerd topic aan wat niet je bedoeling was. Dan ga ik daar geen reactie neerzettenx'D


    Music is the new sex

    Jaa, dat vind ik ook :o Maarja, als het je niet interesseert, dan ja x'D


    Listen to what we're not saying..