• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Hahaha echt? Zit op mn tel dus ik weet het niet XD)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Btw Leensje i like your profile picc gehehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Ja echt. ^^ |


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik verduister de kamer wat en plaats overal kaarsjes. Ik vouw haar handen en leg ze op haar borstkas met een rode en witte roos zonder doornen ertussen. Net sneeuwwitje, haar lievelingsverhaal van vroeger. Ik streel zachtjes over haar wang en glimlach flauwtjes. Nu kan ik mam waarschuwen en haar ouders. Nu kunnen ze een laatste groet brengen. Ik hoor mijn gsm afgaan en zie dat ik een berichtje heb. Ik zucht. Leslie Is goed stuur ik terug en zucht. ik wil het mijn familie niet vertellen, ik wil niet degene zijn die het moet doen.


    Les
    'Ik bedoelde ook niet dat je zelfmoord zou plegen Nick,' mompel ik dan. Ik krijg dan antwoord van Jake. Ik glimlach kleintjes. Hij stuurt me in iedergeval niet weg. Dan trek ik snel andere kleren aan. Het is een simpel jurkje. Dan druk ik een kus op Nick's lippen. 'Ik ga naar Jake. Ik weet niet hoe laat ik terug ben, of dat ik daar slaap. Maar ik probeer terug te komen hierheen.' En ik glimlach nog eventjes kleintjes naar hem. 'Tot straks.' En ik verdwijn dan en laat mezelf voor Jake's deur verschijnen en bel aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Btw Leensje i like your profile picc gehehe.


    |Awh, thanks lovely. (: |


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik keek haar aan en glimlachte spijtig.
    "Ah, ik heb net op het strand geslapen, misschien komt het daardoor." vervolgens kijk ik haar nieuwsgierig aan.
    "Maar waar schoot je wakker van?" de afgelopen uren had ik me niet bewogen. Ik had nauwelijks adem gehaald, dus aan mij kon het niet liggen, toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik hoor de bel en doe de deur open. Ik zie Leslie staan en glimlach zachtjes. Ik heb me voorgenomen om niet meer te huilen, 's nachts misschien nog maar niet als iemand er bij is. 'Hi.' zeg ik zachtjes en laat haar binnen komen. Het voelt allemaal onecht, mijn handelingen, mijn stem, mijn glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik luister naar zijn stem en glimlach zachtjes. Dan kijk ik hem aan.
    'Ik voelde een schopje.' zeg ik zachtjes en glimlach nu iets breder, gelukkig en trots. 'Of ik denk toch dat het een schopje was.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hee,' antwoord ik met een kleine glimlach. En ik stap naar binnen en volg Jake dan. Ik loop richting Kate en zie dan dat ze er heel mooi bij ligt. Dat heeft Jake voor haar gedaan. 'Ze ziet er mooi uit Jake,' zeg ik dan zacht tegen hem. En ik kijk weg van Kate naar Jake. 'Ik heb rode en witte rozen nog meer besteld. En ook de lampjes heb ik al geregeld,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Amparo, je krijgt later nog een reactie met John. Maar ik zit op m'n mobiel dus dat is irritant -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dank je.' zeg ik gemeend en ga in een stoel zitten. Ik kijk naar Leslie. 'Het is net of ze slaapt en elk moment overeind kan springen en zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen en moet genieten van alles.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Penumbra naar 5HELLEY|


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Wat?" vroeg ik blij. "Dat meen je niet!"
    Ik legde mijn hand meteen op mijn buik. Ok, er was niet veel kans dat er nog een schopje zou zijn en dan nog net waar mijn hand lag, maar goed... Ik kon het toch maar proberen.
    Ik keek haar ademloos aan. "Dat is gewoon super." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik doe het graag voor je,' antwoord ik naar waarheid. En ik strijk een lok achter mijn oor terwijl ik op de bank ga zitten. 'En als ze dat zou doen dan zou ze gelijk hebben. En dan bedoel ik niet over het aanstellen, want dat doe je niet, maar over het genieten.' Dan sta ik op en loop richting de keuken. 'Wil jij ook wat drinken?' Vraag ik dan aan hem. Ja, ik doe gewoon net alsof ik hier thuis ben. Ergens voelt dat ook wel zo. Een zinnetje uit een lied schiet door mijn hoofd. home is wherever I'm with you.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach door zijn enthousiasme. Ik voel tegen verwachtingen in toch nog een schopje. 'Volgens mij herkennen ze je stem.' glimlach ik dan zachtjes. Geen idee of het zo is maar het is wel een mooi idee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'