• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Nee, het was je nek, niet je oor." verbeterde ik haar grijnzend en drukte dan een kus in haar nek, als om haar te tonen dat dat haar zwakke plek was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Een klein kreuntje rolt over mijn lippen en beschaamt kijk ik weg. 'Oh ja.' zeg ik iets in de war en houd mijn hormonen in bedwang.
    Ik snap er niets van tijdens de zwangerschap heb je nog meer hormonen en meer behoeftes maar waarom heb je dan pijn? Oh vergeet die domme pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Niet mijn oor!' protesteer ik en kijk hem aan.
    'Anders ben je niet braaf.' voeg ik er aan toe en trek mijn pruillipje. Ik gebruik die de laatste tijd redelijk veel eigenlijk.

    Jake
    'Nee ik voel me er nog slechter door.' zeg ik zachtjes en voeg in mijn gedachten, en het is wel degelijk mijn schuld, er aan toe.
    'Zo wat ga je nog doen?' vraag ik dan om een ander onderwerp aan te snijden.


    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. 'Ik heb geen idee wat ik nu ga doen,' zeg ik met een zuchtje. En ik glimlach kleintjes. 'Jou afleiden.' En ik strijk weer een pluk haar achter mijn oor. 'Er voor zorgen dat je weer leuk kan glimlachen. Die glimlach mis ik op jouw lippen.' En ik kijk nog steeds naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en legde mijn hoofd weer gewoon neer op het kussen, maar bleef haar wel tegen me aan gedrukt houden.
    "Ik hou van je." mompelde ik nog eens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk haar aan en frons even mijn wenkbrauwen. 'We kunnen naar een film kijken?' vraag ik dan zachtjes. Ik wil niet nadenken, alles doet pijn anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grinnik 'Ik ook van jouw Ax' zeg ik en druk nu om hem terug te pakken een kus op zijn oor. My sweet revenge.
    Mijn handen liggen nu op zijn borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik. 'Een film klinkt prima,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik sta op en zoek tussen de dvd's. 'Hm... Wat voor soort film wil je?' Vraag ik aan hem. Romantisch.. Hm. Horror. Nee. Komedie? Ook niet. Ik heb geen flauw idee. En ik kijk even om naar Jake. 'En ik heb geen idee hoe de dvd-speler werkt. Dus dat zou jij even moeten doen. Ik ben niet zo technisch.' En ik krab even onschuldig achter mijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik pak de dvd's en slik even. Sneeuwwitje. Ik zucht en steek hem in de dvdspeler. Speciaal voor Kate.
    'Kate's lievelingssprookje.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde zacht en sloot gewoon mijn ogen.
    "Daar had ik wel om gevraagd, zeker." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Inderdaad.' grinnik ik en wrijf even met mijn lippen tegen zijn oorlel terwijl ik kusjes blijf drukken in zijn hals en op zijn oor.
    'Mijn wraak.' lach ik tegen zijn huid aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik pak een deken en trek Jake dan mee naar de bank en ga naast hem zitten en leg de deken over ons heen. Ik glimlach een beetje naar hem. 'Het is een mooi sprookje,' zeg ik dan. 'En ondanks dat de appel hier giftig is houd ik toch van appels.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik leun een beetje tegen haar aan en laat haar haar hoofd op mijn schouder leggen zodat hij mijne op het hare kan leunen.
    Ik start de film en probeer me te ontspannen, wat op zich nu wel moeilijk is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, maar nu profiteer je er wel van eh." mompelde ik. Als ze zo verder deed, maakte ze me gewoon nog helemaal geil. Maar het was niet omdat we geen seks konden hebben, dat we elkaar niet op een andere manier konden bevredigen...
    Ah, ik liet het haar zelf wel kiezen. Het zou sowieso vreemd zijn in een onbekend huis... maar ergens ook wel spannend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Mijn hoofd ligt op Jake's schouder en hij steunt met zijn hoofd op die van mij. Ik pak zijn hand en houd die vast. Ik geef een klein kneepje in zijn hand en kijk naar de film. Ik probeer me erop te concentreren, maar ik voel van mezelf dat ik heel erg op Jake let.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kras zachtjes met mijn nagels op zijn borstkas en blijf hem doorplagen met kusjes te drukken. 'Is er iets Ax?' prevel ik tegen zijn oor aan. Mijn hand zacht een beetje af en begint met zijn sixpack te spelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'