• Hoi iedereen
    Sidyana en ik kwamen op het idee om een RPG te maken. Dus, dit wordt m. Ik ben zelf alleen geen ervaren RPG'er.
    Het verhaal idee is gebasseerd op een story van mij.

    De verhaallijn:

    De werelden zijn veranderd. Door een gebeurtenis die niemand kan verklaren zijn alle werelden overhoop gegooid. Ieder soort leeft nu in een aparte wereld en kan geen contact hebben met andere werelden.
    Maar in de wereld van de elven (of elfen, sorry, weet nooit hoe je het schrijft...) is een groep die wilt proberen in andere werelden te komen, en zelfs het hele probleem op te lossen als dat mogelijk is.

    Jep, het speelt zich dus af in de wereld van de elven. Deze elven moet je je zo ongeveer voorstellen als de lotr en eragon elfen. Ze mogen wel vleugels hebben, zolang ze maar een lengte hebben vergelijkbaar met die van mensen.

    de rollen:
    Een elf uit de ontdekkersgroep
    Een andere elf
    Het wezen van een wereld waar ze in terecht komen. (Je ziet dus na een tijdje wat voor wezen dat kan zijn.)

    Karakter lijstje:

    Naam:
    Rol (wezen erbij graag):
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto mag, hoeft niet):
    Innerlijk:
    Bijzonderheden:


    Regels:

    ~ Je mag meerdere rollen hebben, en dat is juist handig als ze andere werelden bereiken.
    ~ Out of caracter tussen haakjes
    ~ minimum van 5 regels per stukje
    ~ Alleen belangrijke beslissingen voor je eigen personage nemen
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven

    Rollen:
    Elven uit de ontdekkersgroep:

    Andere elven:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Stenenlikker

    Mag ik zeggen dat ik hier geen fuck van snap? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat dit weer zo'n fantasieding is wat toch een rotzooi wordt, omdat niemand er wat van snapt.


    "This may hurt just a little."

    Porcelaneous schreef:
    Mag ik zeggen dat ik hier geen fuck van snap? :'D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    VolturiBoss schreef:
    Ik denk dat dit weer zo'n fantasieding is wat toch een rotzooi wordt, omdat niemand er wat van snapt.


    Tip: Als je een roleplay maak, werk het idee dan goed en duidelijk uit!