• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga het uitmaken. Het is nu honderd procent zeker. Met pijn in mijn hart, dat wel, maar zo kan het niet langer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heel raar om te beseffen dat ik over drieeenhalve dag al in het vliegtuig zit.. Op weg naar Ibiza ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Buh, ik wil elke keer wel janken, maar ik doe het niet. Sorry tegen iedereen waar ik gemeen tegen doe, het is niet jullie schuld.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Ik ga het uitmaken. Het is nu honderd procent zeker. Met pijn in mijn hart, dat wel, maar zo kan het niet langer.

    Awh ;c


    Shit happens but pee happens a lot more.

    And I love you, I love you, I love you, like never before.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ben je van het ene gezeik af, komt de volgende...
    Hebben jullie geen leven ofzo omdat je het zo belangrijk vind om in de mijne te komen etteren...


    - The last look back is black -

    I love you, everyday a little bit more.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat zei ik? Wat zei ik? Ik wist het gewoon! Ik kan zo goed voorspellen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben eindelijk gekalmeerd na een flinke huilbui van 20 minuten. Ik trek het gewoon echt niet meer. Ik kan het gewoon niet meer..En ik had mijn vriend geappt en die zegt nu wat terug, maar ik kan niet zeggen dat dat mij kalmer maakt. Godver, kut leven. Emo ftw


    -

    Ik baal echt zó erg, bah. Ik word er gek van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga echt dood vandaag x.x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik ga echt dood vandaag x.x


    Zullen we samen doodgaan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vandaag weer auto rijden *O* Not, ik keek verkeerd waardoor ik had het verkeerd onthouden. Daardoor dacht ik dat ik van 10 tot 11 had, maar ik had eigenlijk van 9 tot 10. Verdomme.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 10:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dishonored ook uitgespeeld. Nu ga ik me toch echt vervelen. Was wel een erg goede game, dat moet ik eerlijk toegeven. Hoewel de graphics niet altijd even goed zijn is de verhaallijn en de opbouw van de karakters in het spel erg goed gedaan. Je word er echt door gegrepen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zal zo blij zijn als vanavond achter de rug is. Dan kan ik het gewoon verwerken en doorgaan met mijn leven. Gelukkig hoef ik hém daarna nooit meer te zien, godzijdank. Ik beschouw mezelf nu als een single lady.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"