• Ik heb op mijn tong gebeten!
    In de boeken lees je altijd dat ze op hun tong beten tot ze bloed proefden.
    Ik vond dat raar.
    Totdat ik zelf op mijn tong had gebeten. Fucking pijnlijk en het bleef maar bloeden. -.-
    Nu voel ik het nog steeds. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ahw, dat is gewoon niet fijn.

    Toen ik de titel las moest ik denken aan: I did it! The said I could never teach a llama to drive!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat is mij nog nooit gebeurd en als ik jou hoor, ben ik daar blij om, want ik beet laatst zonder bloed op mijn tong en het leek de hele dag alsof er een blauwe plek op mijn tong zat:(.


    Food.

    lol, ik doe dit nu dus(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat heb ik nog nooit gehad *afkloppen*


    Take risks and conquer your fears.

    Ik voel je pijn.


    The odds are néver in our favor.

    Dat lees ik ook vaak in boeken of dat ze op hun lip bijten maar ik heb het nog nooit zelf gedaan. Ik ga mezelf niet pijn doen.

    Misschien een ijsblokje op je tong leggen zodat de pijn iets verminderd?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:42 ]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Dat lees ik ook vaak in boeken of dat ze op hun lip bijten maar ik heb het nog nooit zelf gedaan. Ik ga mezelf niet pijn doen.

    Misschien een ijsblokje op je tong leggen zodat de pijn iets verminderd?

    Dat was twee dagen geleden -klein detail- maar als ik voel, voel ik het nog. (had in tussentijd niet op Q gezeten)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Dat was twee dagen geleden -klein detail- maar als ik voel, voel ik het nog. (had in tussentijd niet op Q gezeten)


    Ik wilde bijna zeggen, smeer een zalfje op maar dat gaat natuurlijk niet. :$


    Physics is awesome

    Lol, ik heb dat best vaak, eigenlijk, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    Lol, ik heb dat best vaak, eigenlijk, hahaha.

    Maar dat het echt bloedt, was mijn eerste keer.
    :P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bah, ik vind het al pijnlijk als ik op mn tong bijt zonder dat het bloed :|


    As travars

    Ik heb dat ook regelmatig. Doet echt zeer en voel je ook nog wel even.
    Beterschap er mee. ^^


    Life is full of fake people

    Nu je het zegt doe ik het ook, en natuurlijk begint er iemand anders over lipbijten (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Junns schreef:
    Ahw, dat is gewoon niet fijn.

    Toen ik de titel las moest ik denken aan: I did it! The said I could never teach a llama to drive!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik heb vaak genoeg op mijn tong gebeten, maar nog nooit echt zo hard dat ik bloed proefde. Beterschap. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan