• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - HallowsEve
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - HallowsEve
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - HallowsEve



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail | Werewolve - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Aurora Viridia Magnae
    Ik loop door het bos en fluit een beetje. De vogels fluiten terug. 'Ror!' roept Mason. 'Wat?' bijt ik hem toe en ren weg. Alleen zijn, dat is wat ik wil. Is dat nou teveel gevraagd?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    Zijn vingers die me blijven verwennen zorgen er voor dat om de zoveel seconden een zachte kreun uit mijn mond komt, dat ik met de minuut meer opgewonden wordt, iets wat ook steeds duidelijker te zien is in mijn ogen en dat ik hem steeds meer wil. Ruw bijt ik op zijn onderlip.
    'Oh, Arya,' kreunt hij zacht. 'Weet je wel zeker dat je dit wilt?' fluistert hij bezorgd. 'Op dit moment wil ik niks liever,' fluister ik wat hees in zijn oor waarna ik mijn lippen weer op de zijne druk. 'Volgens mij ben je dronken...' murmelt hij tegen mijn lippen. 'Ik ben niet dronken,' zeg ik snel, wat ik lieg omdat ik nog steeds behoorlijk licht in mijn hoofd ben maar dat hoeft hij niet te weten. Voordat hij er op kan reageren laat ik mijn tong weer langs de zijn strijken terwijl ik me verlangend meer tegen hem aan druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Om de zoveel seconden komt er een zachte kreun uit haar mond en met de minuut lijkt ze wel meer opgewonden te worden, wat duidelijk te zijn is in haar ogen. Ruw bijt ze op mijn onderlip en ik kreun zacht. Het maakt mijn vraag een beetje overbodig, maar ik wil toch die zekerheid hebben. Anders zou ik me achteraf echt opvreten van schuldgevoel.
    "Op dit moment wil ik niks liever." fluistert ze wat hees in mijn oor, waarna ze haar lippen weer op die van mij druk. "Ik ben niet dronken." zegt ze vervolgens snel, wat ik gelijk in twijfel wil trekken. Dit lukt echter niet, vooral omdat ze haar tong weer langs de mijne laat strijken terwijl ze zich verlangend meer tegen mij aan drukt. Mijn adem stokt even voor een klein moment.
    "Oké, oké." zeg ik wat afwezig en mijn stem klinkt vooral schor en hees. Ik haal mijn hand uit haar ondergoed, leg die onder op haar rug neer en in een snelle beweging trek ik de grond onder haar voeten weg, waarna ik haar op het gras neerleg. Ik kruip zo half over haar heen en doe mijn best om mijn gewicht niet op haar te laten rusten. "Doe wel rustig aan." probeer ik nog, al wil ik helemaal niet dat ze dat doet. Ik laat mijn hand opnieuw in haar ondergoed glijden, waar ik mijn vingers iets ruwer beweeg.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    'Oké, oké,' mompelt hij schor en hees. Ik kijk hem wat teleurgesteld aan als hij zijn hand weghaalt en die op mijn onderrug neerlegt. Dan trekt hij de grond onder mijn voeten vandaan, legt hij me neer in het gras en kruipt hij half over me heen. 'Doe wel rustig aan,' zegt hij waarop ik hem grijnzend aankijk. 'En wat als ik dat niet doe?' vraag ik uitdagend.
    Zijn hand glijdt weer mijn onderbroek in en begint zijn vingers ruwer bewegen dan net. Ik bijt hard op mijn onderlip om een luide kreun binnen te houden. En wie had het nog over rustig aan doen?
    Ik druk verlangend mijn lippen op de zijne en laat mijn tong weer langs de zijne glijden. Mijn hand glijdt nog steeds over zijn geslachtsdeel deel, maar minder snel en hard als net. Door zijn vingers in mijn onderbroek kan ik me er niet meer goed op concentreren en worden mijn beweging bij hem meer zacht en lieflijk. Ik maak mijn lippen los van de zijne en maak een pad van kusjes naar zijn borstkas waar ik met mijn tong over zijn tepel glij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze kijkt me grijnzend aan na mijn woorden. "En wat als ik dat niet doe?" vraagt ze uitdagend. Ik kijk haar voor een moment onderzoekend aan. "Dat merk je vanzelf." antwoord ik. Ze bijt hard op haar onderlip, ik hoop maar niet dat ik iets te ruw ben geweest. Al snel merk ik van niet, als ze haar lippen verlangend op die van mij drukt en haar tong weer langs die van mij laat glijden. Haar hand glijd nog steeds over mijn geslachtsdeel, alleen dan minder snel en hard als daarnet. Ik snap wel waarom haar aanraking ondertussen zacht en lieflijk word. Ze maakt haar lippen los van die van mij en maakt een pad van kusjes naar mijn borstkas, waar ze met haar tong over mijn tepel glijd.
    Op dat moment trekt er kippenvel over mijn lichaam heen en kreun ik zacht. Mijn bewegingen haperen iets. Daarna hervat ik mezelf al snel en glij ik met mijn vinger iets lager om zo zacht als ik kan bij haar naar binnen te glijden, vooral omdat ik niet weet hoe maagdelijk ze zal zijn. Voor zover ik merk heeft ze zeker wel wat ervaring, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel. Mijn ademhaling gaat gejaagd als ik de zachte, vochtige huid van binnen voel onder mijn vingers en ik beweeg ze iets sneller in haar. Ik sluit mijn ogen van het genot, alleen al haar aanraken brengt me in extase.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Hij kreunt zacht op het moment dat ik met mijn tong over zijn tepel glij en zijn bewegingen haperen even. Ik grijns en strijk er weer langs met mijn tong, maar nu een stuk langzamer waarna ik er een lange kus opdruk.
    Als hij zacht met zijn vinger naar binnen glijdt slaak ik een zachte kreun en begin ik lichtjes te hijgen. Hij begint zijn vingers wat sneller te bewegen en als in een automatische reactie beweeg ik lichtjes mee met de bewegingen daarvan en hol ik mijn rug iets. Concentreren lukt nu al helemaal niet meer en ik laat mijn hand van zijn geslachtsdeel naar zijn billen glijden waar ik hem zachtjes begin te strelen. Mijn andere hand ligt op zijn rug en ik kras lichtjes met mijn nagels over zijn blote huid. Ik druk mijn bovenlichaam tegen de zijne en in plaats van kusjes te drukken op zijn borstkas, geef ik ze nu in zijn nek, waar ik het niet kan laten af en toe zachtjes in te bijten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze grijnst even en strijkt er weer langs met haar tong, maar nu een stuk langzamer waarna ze er een lange kus op drukt. Hierdoor trekt er een lang gerekte rilling door mijn lichaam heen en adem ik wat zwaarder. Als ik mijn vinger bij haar naar binnen gebracht heb, slaakt ze een zachte kreun en begint ze lichtjes te hijgen. Als ik sneller begin te bewegen, beweegt ze lichtjes mee met mijn bewegingen en holt ze haar rug iets. Hier maak ik uit op dat ze zoiets vast al vaker mee heeft gemaakt en ik gok er zomaar op dat ze geen maagd meer is. Alleen maar beter, anders was ik toch echt heel verkeerd bezig. Ze laat haar hand van mijn geslachtsdeel naar mijn billen glijden waar ze me zacht begint te strelen. Zelfs dat wind mij op, maar nog niet zoveel als haar andere hand, die op mijn rug ligt en waar ze zacht met haar nagels over mijn blote huid krast. Ze drukt haar bovenlichaam tegen die van mij aan en in plaats van kusjes te drukken op mijn borstkas, geeft ze die nu in mijn nek, waar ze af en toe in bijt.
    Ik laat af en toe een kreun uit mijn mond ontsnappen, als ze me bijt. Haar handen op mij voelen klein en zacht. Ik maak me iets los van haar en schuif dan langzaam haar ondergoed naar beneden en helemaal uit, waarna ik haar benen iets uit elkaar duw. Toch doe ik verder nog niets, behalve verder gaan waar ik net gebleven was met mijn vingers. Ik zucht zacht en verlangend, waarna ik mijn gezicht in haar nek verberg en haar tengere lichaampje tegen mijn breed gespierde lichaam aan duw. In haar nek geef ik plagerige kusjes, die al snel veranderen in bijten.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale.
    Hij maakt me iets los van me en trekt dan mijn onderbroek naar beneden waarna hij mijn benen wat uit elkaar duwt. Maar hij doet verder nog niks en gaat verder met zijn vingers waar hij net gebleven was. Hij zucht zacht en verlangend en verbergt zijn gezicht in mijn nek. Hij duwt mijn lichaam tegen het zijne en geeft kusjes in mijn nek die al snel over gaan op bijten. Ik druk de nagels van mijn beide handen in zijn huid en druk mezelf zo mogelijk nog meer tegen hem aan.
    'Ik wil je,' fluister ik hees en hijgend in zijn oor waarna ik met mijn tanden over zijn oorlel schraap. Ik begin lichtelijk zenuwachtig te worden bij het idee wat er zo gaat gebeuren maar ik laat het niet merken. Ik ben soms behoorlijk ver gegaan maar nog nooit zover


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze duwt de nagels van haar beide handen in mijn huid en drukt zichzelf zo mogelijk nog meer tegen mij aan. "Ik wil je." fluistert ze hees en hijgend in mijn oor, waarna ze met haar tanden over mijn oorlel schraapt. Mijn ademhaling versnelt alleen al van het idee, van haar tanden over mijn oorlel kreunt ik zacht. Dan haal ik mijn gezicht uit haar nek vandaan. "Oké." is het enige wat ik over mijn lippen krijg. Ik haal mijn vinger weer uit haar en kriebel zacht met mijn vingertoppen over haar blanke huid heen, waarna ik zachtjes kusjes druk op haar borsten en tepels. Ik kom iets overeind om mijn eigen boxer nu uit te trekken en kruip daarna tussen haar benen.
    Eerst geef ik haar zachte kusjes op haar lippen, die daarna iets ruwer worden. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet doen nu, omdat ze nog zo jong is. Ik wil haar ook geen trauma of zoiets bezorgen. Uiteindelijk dring ik dan toch bij haar naar binnen, zacht en helemaal niet te snel. Toch voel ik gelijk dat er iets mis is, het voelt anders. Strakker, maagdelijker. Dit kan niet het resultaat zijn van een ontmaagde tiener, dat weet ik wel zeker. Mijn ogen worden groot als ik naar haar kijk en mijn lippen van die van haar afhaal. "Arya..." fluister ik zacht en schor, maar er komt niet uit wat ik had willen zeggen.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Hij haalt zijn gezicht uit mijn nek vandaan. 'Oké,' is het enige wat hij zegt. Hij haalt zijn vinger uit me en ik glimlach even als ik zijn vingertoppen op mijn huid voel kriebelen. Hij drukt zachte kusjes op mijn borsten en tepels waardoor een zachte kreun over mijn lippen komt. Hierna komt hij wat overeind, trekt zijn boxer uit en kruipt hij tussen mijn benen. Ik begin nu echt zenuwachtig te worden maar laat, hopelijk, niks merken. Hij drukt zachte kusjes op mijn lippen die al snel wat ruwer worden, iets wat ik wel fijn vind omdat mijn zenuwen deels worden weggenomen. Hij lijkt even niet zo goed te weten wat hij moet maar dringt dan zacht en wat langzaam bij me naar binnen. Snel bijt ik op mijn lip om een kreun van pijn te onderdrukken en knijp ik mijn ogen even dicht. Het voelt pijnlijker dan ik had verwacht. Na een paar seconden open ik mijn ogen weer en zie ik dat hij me met grote ogen aankijkt. 'Arya...' fluistert hij zacht en schor. 'Doe ik iets fout?' vraag ik zacht, maar ik geef hem niet de kans om te reageren en druk mijn lippen op de zijne terwijl ik met mijn handen over zijn borstkas glij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze heeft op haar lip gebeten en haar ogen dichtgeknepen, wat voor mij al meer dan genoeg zegt. Ze opent haar ogen wel weer als ik haar aan kijk. "Doe ik iets fout?" vraagt ze zacht. Net als ik wil antwoorden, geeft ze me er geen kans toe. Ze drukt haar lippen op die van mij terwijl ze met haar handen over mijn borstkas glijd en ik afgeleid raak. Ik zucht even zacht, maar beweeg niet meer.
    "Ja, je doet iets fout." mompel ik zacht. Ik strijk wat haren uit haar gezicht en kus haar opnieuw. "Waarom heb je niets gezegd?" vraag ik op een ietwat beschuldigende toon, ze snapt vast wel gelijk wat ik bedoel.. Ik moet echt mijn best doen om me nu in te houden en niet gewoon verder te gaan bij haar. Ze heeft me al zover gedreven.


    Your make-up is terrible

    Matt Jason Hartley
    Ik lach.
    'Oké, ik zal er aan denken,' grijns ik en ik sta op.
    'Maar zullen we gaan zwemmen, ik heb het behoorlijk heet.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Ik ben ook zo heet" zeg ik dan met een grijns en ik sta op.
    Ik begin richting het meer te lopen en als we daar zijn steek ik mijn hand in het water.
    Het water was nog redelijk warm. Ik loop naar een boomstronk en trek mijn schoenen en kleren uit.

    Matt Jason Hartley
    Ik lach en rol met mijn ogen, daarna loop ik haar achterna en trek mijn shirt uit zodat mijn six-pack zichtbaar word.
    Ik loop een stukje in het water.
    'Het valt best mee,' zeg ik en ik loop nog wat verder zodat het water tot net boven mijn knieën komt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij trekt zijn shirt uit en ik bekijk hem even vanuit mijn ooghoeken terwijl ik mijn shirt uittrek.
    Hij loopt een stukje het water in en zegt dat het wel mee valt.
    Ik loop een stukje langs het water naar een paar rotsen en klim erop.
    Ik loop naar het einde en zonder te twijfelen duik ik zo het water in en zwem dan weer naar boven.
    "Het water is heerlijk!" roep ik naar Matt, die nog altijd tot net boven zijn kniën in het water staat.