• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - HallowsEve
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - HallowsEve
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - HallowsEve



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail | Werewolve - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sony Aileen
    Ik lach even en kijk naar Matt (anders moet ik hem steeds de jongen noemen). ,,En ik ben dus zo ongeveer het tegenovergestelde van Elena. Ik ben erg snel koud maar heb er geen last van, en kan in principe alles met water en andere vloeibare stoffen. en ik kan ze bevriezen.,, Ineens schoot het beeld door me heen. Bloed. Het mens dat volledig onder het bloed zat. Zou ik het kunnen besturen? Ik schudde mijn hoofd even zachtjes. ,,Ik herinner me net iets, maar ik weet niet of ik het wil. Wat vinden jullie van het idee bloedsturen?,, het laatste woord spreek ik wat schor uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nog niet," zeg ik dan. "ik heb dat nog niet helemaal onder controle, maar het gaat steeds beter en sneller" zeg ik dan
    "Ik kan wel mijn temperatuur regelen als het omhoog gaat, ik kan dus ook een prima kachel zijn in de winter, maar ik kan het helaas niet zo goed regelen met het afkoelen"

    Matt Jason Hartley
    'Bloedsturen klinkt.... raar,' reageer ik op Sony, 'maar als je het wil proberen op me.... ga je gang.'
    'En misschien nodig ik je wel eens uit als kacheltje goed?" vraag ik aan Elena.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje schreef:
    Matt Jason Hartley
    'Bloedsturen klinkt.... raar,' reageer ik op Sony, 'maar als je het wil proberen op me.... ga je gang.'
    'En misschien nodig ik je wel eens uit als kacheltje goed?" vraag ik aan Elena.


    Sony Aileen
    Wijfelend keek ik hem aan. ,,Weet je het zeker?,, Ik wist niet of bloed anders was als water. Ik was er eerlijk gezegd bang voor. Niet voor hetgeen dat het zo 'smerig' was, maar omdat het me een macht kon geven die me zou kunnen overheersen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Bloed sturen klinkt inderdaad raar," zeg ik een beetje twijfelend "en pijnlijk" voeg ik eraan toe.
    "Misschien moet je het eerst op een dier oefenen ofzo Sony, als je het zeker wil weten, niet op een mens"
    Ik voelde me een beetje beschermend nu over Matt, omdat ik hem al pijn had gehad dankzij het feit dat ik een halfgodin ben.

    mismi schreef:
    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Bloed sturen klinkt inderdaad raar," zeg ik een beetje twijfelend "en pijnlijk" voeg ik eraan toe.
    "Misschien moet je het eerst op een dier oefenen ofzo Sony, als je het zeker wil weten, niet op een mens"
    Ik voelde me een beetje beschermend nu over Matt, omdat ik hem al pijn had gehad dankzij het feit dat ik een halfgodin ben.


    Sony Aileen
    Ik knikte bevestigend en richtte me dan op Matt. ,,Lijkt me inderdaad het slimste. Zat ik ook aan te denken. Ik wil natuurlijk niet dat je je bezeerd alleen omdat ik zo nodig een nieuw trucje moest proberen.,, Ik keek om me heen en mijn blik viel op het hert. Met trillende handen probeerde ik het bloed voor te stellen wat ik niet kon zien. Ik sloot voor het gemak mijn ogen en bewoog mijn handen. Het voelde bijna alsof iemand mij bestuurde met bloedsturing. Mijn ogen schoten open en ik liet het dier -het zij schokkerig - naar Matt lopen. Of eerder naar de rand van het meertje, omdat ik het niet wilde verdrinken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk naar wat Sony doet.
    ´Wil je het wel kunnen?' vraag ik aan haar, 'ik bedoel, je hoeft het toch niet persé te doen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [moet nu slapen, x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Good night! xx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [weltruste]

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ze doet het met trillende handen, maar zo te zien werkt het wel. Het geeft me alleen een beetje een misselijk gevoel. Het idee dat je iemand kan besturen aan de hand van bloedsturen geeft me rillingen. Ik krijg het er zelfs koud van nu en ik krijg kippenvel. Ik warm mezelf weer lichtjes op en mijn lichaam zelf is inmiddels weer zijn normale temperatuur.

    Arya Raven Hale
    'Ja, je doet iets fout,' mompelt hij zacht. Hij strijkt wat haren uit mijn gezicht en drukt een kus op mijn lippen.'Waarom heb je niets gezegd?' vraagt hij wat beschuldigend. 'Omdat je het anders niet zou willen,' mompel ik. Mijn lippen plant ik weer op de zijn en ik leg zijn handen op mijn borsten. Na een paar seconden aarzelen draai ik ons om, zodat ik boven op kom te liggen en hij onderop. Als hij het zelf niet doet, dan doe ik het wel. Langzaam begin ik met mijn heupen te bewegen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    "Omdat je het anders niet zou willen." mompelt ze als antwoord. "Nou, goed dat je het zelf ook weet." zucht ik. Het maakt me enigszins onzeker, maar ik probeer het niet te laten merken. Ze plant haar lippen weer op die van mij en legt mijn handen op mijn borsten. Toch onderneem ik niets en denk ik er zelfs aan om ermee te stoppen, zeker omdat ik besef dat we niet aan bescherming doen nu. Na een paar seconden draait ze zich ineens om, waardoor ik uit mijn gedachten gehaalt word. Ik lig nu onderop en zij bovenop. Langzaam begint ze met haar heupen te bewegen en er komt een wat onverwachtse kreun over mijn lippen heen. Het genot overspoelt mijn lichaam en ik vergeet gelijk waar ik aan dacht. Mijn handen zet ik automatisch op haar heupen en duw haar zacht mee met haar tempo. "Goed dan." mompel ik toegeeflijk. Ja, ik wil ook erg graag aan mijn trekken komen en als zij zo gaat doen kan ik haar helaas niet stoppen. Ik wil haar dan niet eens stoppen.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Er komt een kreun over zijn lippen heen wat me lichtjes laat grijnzen. Hij zet zijn handen op mijn heupen en duwt zacht mee met mijn bewegingen. 'Goed dan,' mompelt hij toegefelijk. Ik begin wat sneller met mijn heupen te bewegen en na een tijdje draai ik ons weer om, zodat hij weer bovenop komt te liggen en ik onderop. Mijn nagels krassen over zijn schouders en ik druk mijn lippen ruw op de zijne. Met mijn tong dwing ik hem zijn lippen van elkaar te halen en als ik dat voor elkaar heb laat ik mijn tong verlangend langs de zijne glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze begint wat sneller met haar heupen te bewegen, waardoor de rest weg valt en ik alleen nog maar in het hier en nu ben, met haar. Niets anders, geen spijt, niets. Na een tijdje draait ze zich weer om, zodat ik nu weer bovenop kom te liggen en zij onderop. Haar nagels krassen over mijn schouders en ze drukt haar lippen ruw op de mijne. Met haar tong dwingt ze me mijn lippen van elkaar te halen en dat laat ik dan ook gewillig toe. Als ze het voor elkaar heeft, laat ze haar tong verlangend langs de mijne glijden.
    Ik kreun zacht en kus haar even ruw terug. Mijn vingers glijden even ruw over haar lichaam heen en ik hou er bijna geen rekening meer mee dat ze een minderjarig meisje is dat voor het eerst in haar leven echt seks heeft. Ik begin harder te stoten, ruwer en dieper. Ik kreun luid en besef me dat ik al bijna mijn hoogtepunt bereik ondertussen. Hierop begin ik alleen maar steviger door te stoten en mijn hand klauwt zich om haar borst heen.


    Your make-up is terrible

    [Hii,
    Ik heb al mijn karakters verwijderd in het rollentopic, Want ik vind dit topic gewoon.. Niet zo gezellig,
    Sorry voor hetgeen dat er nu minder jongens zijn,,
    Ik doe enkel mee aan RPG's voor de gezelligheid, En ik vind het hier niet gezellig dus ik stop ermee.
    Sorry for that.
    Voor het feit dat mijn personages weg zijn heb ik al iets bedacht,
    Ze zijn gewoon met zijn allen met Nathan, De leraar dus, een wandeling gaan maken en toen zijn ze vermoord/verdwenen.
    Dusja, That's how they dissapear, They never came back from that walk.. *Dum Dum Dumm..* :')
    Goodbye,,]


    Little do you know