• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - HallowsEve
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - HallowsEve
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - HallowsEve



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail | Werewolve - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Matt Jason Hartley
    'Het water is heerlijk!' roep ze, ik duik ook in het water en kom weer boven.
    'Je hebt gelijk,' zeg ik, 'het water is echt lekker fris.'
    Ik haal mijn hand door mijn haar en duik opnieuw.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij haalt zijn hand even door zijn haar en duikt dan opnieuw en ik schud even met mijn hoofd.
    Ik zwem weer naar de rotsen en klim erop en ga even in de zon zitten.

    Matt Jason Hartley
    Als ik boven water kom zie ik dat ze op de rosten is gaan zitten.
    'Geen zin meer?' vraag ik haar met een scheve grijns en ik zwem naar de rotsen toe om er vervolgens op te klimmen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik doe mijn ogen dicht en geniet van het warme zonnetje op mijn gezicht.
    "Geen zin meer?" hoor ik vanuit het water en ik doe mijn ogen open.
    Matt zwemt deze kant op en klimt vervolgens ook op de rotsen.
    "Ik geniet van de zon, nog een beetje bijbruinen kan geen kwaad" zeg ik dan met een grijns.

    Matt Jason Hartley
    Ik lach.
    'Wat jij wilt joh,' grijns ik en duik weer terug in het water. Ik zwem liever dan dat ik aan de kant zit om bij te bruinen, maar goed, zonnen is ook meer iets voor meisje dan voor jongens.
    Ik zwem een stuk het meer in en blijf daar stil liggen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Wat jij wilt joh" zegt hij met een grijns en duikt dan weer het water in.
    Hij zwemt een stukje het meer in en blijft daar stil liggen.
    Ik laat me van de rots het water inglijden en laat me onder water zakken.
    Ik zet me af met behulp van mijn vuurkracht, waardoor ik sneller beweeg dan wanneer ik zou zwemmen, en zo heb ik ook minder lucht nodig.
    Als ik bij Matt ben trek ik hem aan een been met een ruk onderwater.

    [ben ff eten]

    Matt Jason Hartley
    Ik word onderwater getrokken en een hele golf water komt in mijn longen.
    Ik trap naar het gene wat me onderwater komt en bevrijd me uit de greep, proestend kom ik boven water.
    'Geen lucht,' piep ik.

    [smakelijk]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij begint te trappen en raakt me flink in mijn zij. Meteen raak ik het laatste beetje lucht kwijt wat ik nog had en automatisch begin naar adem te happen, maar ik ben nog onder water waardoor mijn longen meteen vollopen met water. Ik zwem naar boven en proest het uit. Op dit moment denk ik aan mezelf en dat ik het water uit mijn long moet krijgen, voordat ik straks misschien verdrink daarin. Ik snak nog altijd naar adem, maar concentreer mezelf op mijn vuur en warm mezelf flink op zodat het water in mijn longen verdampt. Ik wordt zo warm dat mijn haren en alles wat boven water is, droog wordt en om mij heen begint het water ook te verdampen. Mijn ogen vullen zich met vuur en ik draai me snel weg van Matt zodat ik met mijn rug naar hem toe sta.

    Matt Jason Hartley
    'Elena?' kuch ik ik draai me om.
    'Wow, wat is er aan de hand?' vraag ik verbaasd als ik alle damp om haar heen zie. Ze heeft zich met haar rug naar me toe gedraaid en ik zwem om haar heen.
    'Je ogen... wat is er aan de hand Elena?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij zwemt om me heen zodat hij weer voor me is.
    "Je ogen.. wat is er aan de hand Elena?"
    Ik kijk even naar beneden. Hoe ga ik me hier nou weer uit praten. Ik kan moeilijk zeggen dat het een warmwaterbron is, aangezien het water niet warm is. Er is verder geen vuur om me heen waardoor ik kan zeggen dat hij dat vuur weerspiegelt ziet in mijn ogen.
    "Het is niks" mompel ik dan terwijl ik nog altijd naar beneden kijk. Ik probeer mezelf weer af te koelen, maar de hitte is niet zo 1,2,3 uit mijn lichaam verdwenen, al helpt het koele water wel om mezelf iets sneller af te koelen, al zal hij zijn hand nog altijd terug trekken als hij mij zou aanraken.

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    'Het is niks?' vraag ik verbaasd, 'het lijkt alsof je vuur in je ogen hebt en je temperatuur tot weet ik hoeveel graden gestegen is.'
    Ik kijk haar aan.
    'Kom dan gaan we naar de kant,' ik sla een arm om haar heen om haar mee terug te nemen, maar ik trek hem direct weer terug.
    'Auw,' mijn arm is rood en gloeit helemaal, ik staar haar verbaasd aan.
    'What the hell?!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Het is niks?" roept hij verbaasd, "het lijkt wel alsof je vuur in je ogen hebt en je temperatuur tot weet ik hoeveel graden gestegen is"
    zegt hij en hij kijkt me aan en ik mijd zijn blik door weer naar beneden te kijken.
    "Kom dan gaan we naar de kant" zegt hij en ik zie dat hij zijn arm omhoog doet om die om mij heen te leggen en voordat ik kan zeggen dat dat echt niet nodig is en dat het echt niks is, voel ik zijn arm om me heen. Hij trekt hem meteen weer weg "Auw" zegt hij en hij staart me verbaasd aan. "What the hell?!". Ik negeer het en ik kijk naar zijn arm en zie dat die helemaal rood is. "Hou je arm onder water" zeg ik dan en ik kijk even op naar hem. Mijn handen zijn inmiddels wel genoeg afgekoeld dus pak ik zijn hand vast en doe zijn arm onder water.

    Sony Aileen
    Een belletje gaat rinkelen in mijn hoofd, en ik zoek het meteen op. Het klonk best vaag, maar om een of andere reden wist ik het als er krachten uit de hand liepen. En vooral als het het om mijn tegengestelde element ging. Ik nam mijn menselijke vorm aan, voor het geval dat, en rende een random kant op. Geluk had ik. Ik zag dat er een jongen in het water zat, samen met Elena. De blik in haar ogen was me maar al te bekend. ,,Jongen, kom het water uit, het is gevaarlijk!,, zei ik. Ik zette me schrap voor de gevolgen, en gooide een straal water over haar heen. Soms kwamen de krachten van watergeest toch nog van pas.

    [als het niet goed is zeg het maar, maar de rest van mijn rpgs lopen dood.]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 19:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matt Jason Hartley
    Ik doe mijn arm werktuigelijk onderwater en probeer niet na te denken over wat er net gebeurde.
    Na een tijdje zeg ik: 'Oké, je bent ongelofelijk warm, je had.... vuur in je ogen, nee sorry.... ik kan er echt niks van maken,' zeg ik zacht en ik richt me weer op mijn arm, die nog steeds rood is en brand. Hoewel het nu wel beter is dan daarnet.
    Ik kijk op als ik iemand hoor roepen.
    'Ik snap er helemaal niks meer van.'

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 19:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik kijk hem even aan en dan hoor ik Sony roepen. Ik kijk op en wil net zeggen dat ze niks hoeft te doen, maar ze gooit al een straal water over me heen.
    "Voor het geval je het niet gezien had, ik sta al in het water Sony" roep ik dan.
    Ik pak de arm van Matt weer vast en haal hem uit het water en kijk er even naar en ik zucht even. Heel goed Elena, heel goed bezig.
    Ik kijk Matt weer even aan en adem even diep in. "Ik ben wat ze noemen een halfgodin, ik ben de dochter van Helios, de god van de zon. Mijn kracht is vuur." zeg ik dan maar. Hij had mij nu al gezien en hij had al gezien wat Sony net heeft gedaan.
    "Misschien moet je maar uit mijn buurt blijven, voordat ik je nog meer pijn doe" zeg ik en ik laat zijn arm los en stap bij hem weg.