• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - HallowsEve
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - HallowsEve
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - HallowsEve



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail | Werewolve - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sony Aileen
    Ik keek ongemakkelijk van Elena naar de jongen. ,,Sony. Watergeest, en volgens mij afkomstig van Poseidon. Niet dat ik daar verder iets van af weet.,, Ik besloot dat ik de illusie kon laten vallen en deed dat ook. ,,Oh ja, en hypnose.,, ik schuifelde wat ongemakkelijk heen en weer. ,,Elena. Je mag relaties niet afsluiten alleen vanwege je soort. Er is geen apartheid in deze wereld, dat weet je.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk haar met open mond aan.
    'Je bent een halfgodin? Bestaat dat?' ik schud even mijn hoofd en sluit mijn ogen.
    'Oké en nu wil je dat ik uit je buurt blijf, juist,' ik blijf staan en kijk voor me uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik zucht even en probeer Sony te negeren. Net zegt ze nog dat hij snel weg moet en dat het 'gevaarlijk' is, en als ik zeg dat hij maar beter uit mijn buurt kan blijven, aangezien ik hem net verbrand heb, komt ze met dit.
    "Ja, een halfgodin, dat bestaat" zeg ik. "Sony en ik zijn het levende bewijs."
    "Ik heb je al pijn gedaan, straks verbrand ik je nog levend. Ik maakte geen grapje toen ik zei dat je moest oppassen met mij laten schrikken"

    Matt Jason Hartley
    'Twee halfgoden nog beter,' ik zucht.
    'Maar- maar - wat.... oké laat maar,' ik kijk hen aan.
    'Ik ben heus niet bang voor je en ik zal je niet meer laten schrikken, maar moet ik echt weg, anders verveel ik me straks nog,' zeg ik pruilend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik even. "Ik heb niet gezegt dat je weg moest, alleen uit mijn buurt moest blijven." zeg ik dan en ik geef hem even een knipoog.
    "Wil je iets cools zien?" vraag ik dan en ondertussen zwem ik weer naar de rotsen toe en klim er weer op.

    Matt Jason Hartley
    'Komt voor elkaar,' zeg ik met een knipoog terug.
    'En natuurlijk wil ik iets cools zien, ik wil wel eens weten wat jullie kunnen als,.... halfgoden.'
    Nooit gedacht dat ik dat woord zou uitspreken, laat staan er twee tegenkomen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Oke, maar eerst even iets voor je oplossen" zeg ik dan.
    "Je kunt het nu vast zelf al bedenken, maar je werd vanmiddag echt niet gek. Dat met dat vuur in de boom dat was ik" zeg ik met een grijns en voordat hij er nog op kan reageren ga ik verder. "Blijf jij maar in het water, gewoon voor de zekerheid" zeg ik dan.
    Ik concentreer me weer op mezelf en mijn ogen beginnen weer te branden en al snel sta ik zelf in vuur en vlam
    "Tadáá" zeg ik dan.

    Matt Jason Hartley
    'Holi sh-,' ik kijk haar met een grijns aan, 'awsome!'
    'Dat wil ik ook kunnen,' lach ik, 'dat is gewoon awsome, kan jij dat ook Sony? Maar dan met water ofzo?" Ik kijk haar afwachtend aan, het is echt vet om te zien.
    'Doet dat dan eigenlijk geen pijn?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sony Aileen
    Ik lach als ik Elenas actie zie. Ik verander van normaal meisje naar de echte watergeest. Ik zette me schrap, een maakte een soort spiraal van water om de jongen heen. ,,Hoe heet je eigenlijk?,, Ik zag een konijntje wegschieten. ,,Oren dicht. Hypnose.,, zei ik kort. ,,Kooooooommmmm... Hieeeeeeerrr...,, er kwam een hert de bosjes uit lopen, gevolgd door een konijn. Ik glimlachte. Meestal hoefde het niet zo langgerekt, maar het werkte wel beter.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik even als ze een hert en een konijn hypnotiseerd.
    "Nee het doet geen pijn, niet bij mij in elk geval." zeg ik dan.
    Ik concentreer me op het hert en het konijn en zet ze in vuur en vlam zonder dat ze er last van hebben of verbranden.
    Ik glimlach even.
    Ik haal het vuur weer weg bij de dieren en richt me op Matt.
    Ik vorm vuur om hem heen, maar net zo een als ik net bij de dieren deed. Het is niet warm en het verbrand je niet.

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk ze allebei met een grijns aan.
    'Dat is echt gaaf,' totdat ik zelf in brand vlieg, ik ga lachend rondjes rennen.
    'Lol, dit wil ik vaker doen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij kijkt ons grijnzend aan en als hij zelf in vuur en vlam staat begint hij lachend rondjes te rennen.
    "Lol, dit wil ik vaker doen" zegt hij dan en ik grinnik.
    Ik haal het vuur bij hem weer weg en laat mezelf weer afkoelen. De vlammen zijn snel weer verdwenen, maar de temperatuur is nog altijd heel hoog.
    "In de winter is het wel lekker, ik heb het nooit koud en ik kan altijd een vuurtje maken." zeg ik dan en in haal mijn schouders op.

    Matt Jason Hartley
    Ik knik, 'dat lijkt me inderdaad best handig.'
    'Maar ik snap het niet, hoe kan het dat ik me net aan je verbrande en nu gewoon zelf in de fik sta zonder te verbranden?' vraag ik aan haar, 'kan je verschillend vuur maken ofzo?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Ja, ik kan verschillende soorten vuur maken, maar om vuur te creeëren heb je warmte nodig" zeg ik dan.
    "Ik wordt altijd warm, omdat ik als het ware de 'bron' ben van het vuur." vervolg ik.
    "Dus nu moet je me ook niet aanraken, anders wordt je gegrild,handig voor vlees, maar niet handig voor mensen" zeg ik dan en ik grinnik even.

    Matt Jason Hartley
    Ik lach.
    'Ik zal er aan denken, ik hou van gegrild vlees, maar niet van gegrilde mij,' grijns ik.
    'Ben je nu weer gewoon normale temperatuur?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.