• Voor mijn opleiding moet ik het boek 'Candide of het optimisme' van Voltaire lezen. Nieuw kost dit boek bijna 20 euro. Om eerlijk te zijn vind ik dat wat veel voor zo'n dun boekje. In de bib hebben ze 'm helaas niet en ben ook al wat tweedehandssites afgegaan, helaas zonder succes. In de slegte en enkele andere tweedehandswinkels waar ik geweest ben, hadden ze 'm ook niet. Kent iemand een goede site/winkel waar je voordelig boeken kunt kopen? Regio: Mechelen.

    Of is er iemand van jullie in dat regio dat het boek heeft en wilt doorverkopen of zou ik het dan eventueel mogen lenen?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hier misschien?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    De Slegte, Marktplaats, Bol.com en dan 2e hands?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bol.com?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sverige schreef:
    De Slegte, Marktplaats, Bol.com en dan 2e hands?


    Daar hebben ze hem niet aan een voordelige prijs, helaas.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Daar hebben ze hem niet aan een voordelige prijs, helaas.


    Hmm, even denken hoor; ik weet het ook niet zo snel. wellicht bij een kringloop?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Hmm, even denken hoor; ik weet het ook niet zo snel. wellicht bij een kringloop?


    Bij de dichtstbijzijnde kringloopwinkels ben ik ook al langgeweest. Achja, ik ga wat rondvragen aan kennissen enzo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hangt er nu wel van af waar je precies woont maar als Brugge niet te ver is voor je, daar zijn er a whole lot of tweedehandsboekenwinkeltjes, misschien dat je hem daar wel kan vinden?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Journalist schreef:
    Hangt er nu wel van af waar je precies woont maar als Brugge niet te ver is voor je, daar zijn er a whole lot of tweedehandsboekenwinkeltjes, misschien dat je hem daar wel kan vinden?


    Dat is jammer genoeg wel wat te ver.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Dat is jammer genoeg wel wat te ver.


    Ehm, je prof/leraar vragen of als je een ouderejaars kent, vragen of je zijn/haar boek eens mag lenen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mechelen in België, of Mechelen in Nederland? :3


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Mechelen in België, of Mechelen in Nederland? :3


    Is er een Mechelen in Nederland dan? Vet. Ik ben van België.


    If we had not a soul, music would have created it.

    20 euro is toch niet zo heel veel... niet lullig bedoelt ofzo hoor

    Anders koop je 'm samen met iemand van je opleiding, allebei een tientje en lezen jullie 'm allebei?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Catoodle schreef:
    20 euro is toch niet zo heel veel... niet lullig bedoelt ofzo hoor


    Geloof me, eenmaal als je op kot let je echt wel beter op je geld. En ik moet vijf boeken lezen. Reken maar uit, dat is honderd euro. Dat vind ik toch wel absurd. Ik probeer ze dus allemaal goedkoop te vinden of te lenen. De rest heb ik al gevonden (via kennissen of in de slegte aan vijf euro enz).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dankjewel allemaal, maar het is ondertussen opgelost! Via via heb ik het kunnen bemachtigen! (:


    If we had not a soul, music would have created it.