• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [Don't care. Dan moet ik m'n post weer aanpassen... *zucht* Haha, luiheid slaat toe]


    You oughta know

    (Nouja, lul xd word dat gecensureerd denk je? Whaha lol, pas hem maar aan jij luierd, me stem is nu helemaal weg bijna trouwens x( )

    [Nee, word niet gecencureerd, want ik zie het staan. Zak! Haha, hopen dattie morgen nog steeds weg is, dan ga ik je echt vies hard uitlachen. Oh nee, toelachen.]


    You oughta know

    Jade

    De dag liep gesmeerd, Ferdie en Rose waren aan het jagen terwijl Clair aan het huilen was. Ik had door dat het zwemmen nog even wachten moest. Ik trek Clair naar me toe. Ik trek haar op mijn schoot. Haar mondhoeken krullen een beetje omhoog. Ik leun achter over terwijl ik mijn wielen naar voren duw en kom op twee wielen te staan. Ik wieg een beetje heen en weer en Clair kan haar lach niet langer meer bedwingen. 'Euhm' iemand schraapt zijn keel. Aanvankelijk denk ik dat het Sarah is, maar dan staat Beth in de deur opening.

    [ Ik wou echt een mooi welkom doen, maar op een één of andere manier, mis ik Brook toch zo dat als ik Beth laat terug komen ik ook hoop dat ze terug komt...]


    ©1998

    [OH, JULLIE VLEIEN ME. Vooruit dan maar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [OH, JULLIE VLEIEN ME. Vooruit dan maar]


    [Je komt terug????? (nerd)]]]


    ©1998

    [Nee, Brad Pitt. Natuurlijk ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (yes)
    Sarah

    'Hei' zeg ik tegen Beth. Ik loop op haar af en ik geef haar een knuffel. 'Waarom ben je hier?' terwijl ik op antwoord wacht pak ik alle babyspullen in.. Wat moet er veel mee voor die kleintjes!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    'Ik ehh, ik kom hier weer wonen. Ik miste jullie zo erg' zei ik, blozend. Een waterig glimlachje kwam rond mijn lippen. 'Mijn familie mis ik ook, alleen dan kies ik eerder een moeilijk en ingewikkeld leven met veel avontuur, dan een gelukkig en saai leven in een doodsaai land' grinnikte ik. Mijn koffers zette ik neer en mijn tassen ook. 'Ik hoorde dat we gingen zwemmen?' vroeg ik met een grijns.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [OW je hebt iemande echt zo blij gemaakt, ik zit nu te stuiteren achter mijn computer, maar dat kan ook van de xtc, oww ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (nerd)]


    ©1998

    [Oke, ik ben geen Billy Ray Cyrus, of Christina Aguilera, hoor >_> Lolz, wedde dat ik veel celebs ken die jullie niet kennen? ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (niet als ik google LOL)

    Sarah

    'Ja, wil je mee?' Ik werd al weer wat vrolijker. Ik was eindelijk klaar met inpakken en ik pakte Linn die in haar maxi cosi zat. Ze begon te huilen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    'Tuurlijk!' zei ik vrolijk. Ik keek naar het meisje die in Sarah's armen lag. 'Wat een mooi kindje' fluisterde ik, met een klein glimlachje. 'Stil maar, meisje' fluisterde ik d'r toe, en zachtjes streelde ik over haar wang.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    'Ehm, maar als we haar meenemen, gaat ze toch ook dood?' zegt Ferdi voorzichtig. Ik zie dat hij me niet wil kwetsen. Ik pak zijn hand. 'Wat zou je ervan vinden, als wij voor haar gingen zorgen? En als ze niet beter word dan.. kunnen we haar een vampier laten worden' zeg ik voorzichtig. Zijn ogen worden groot, maar dan krult zijn mond om in een lachje. 'Hebben we ineens een dochter? Wow die zag ik niet aankomen'. Glimlachend geef ik hem een kus op zijn wang. Ik schuif voorzichtig mijn armen om het meisje heen. Ze lijkt het niet eens te voelen. 'Alles komt goed' zeg ik sussend, als ze me bang aankijkt. Ik til haar langzaam op en samen rennen we zo snel mogelijk naar school toe. We springen door het raam. Voorzichtig leg ik het kleine meisje op mijn bed. Ik leg de dekens over haar heen en pak een stoel. Ik ga zitten en pak haar kleine handje. Ik hoopte dat ze het zo overleven, want haar warme hand voelde verbazend goed in mijn steenkoude hand. 'Niemand zal je ooit meer pijn doen' fluister ik zachtjes.

    (ik weet niet wie er allemaal op de zolder zijn, maar degene die daar was mag gerust reageren xd)

    [Waarom krijgt iedereen ineens kinderen? Serieus, dit is doodsaai nu.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."