• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    (woo sorry ik kon de rpg niet vinden xD)
    (ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, ik heb niks om op in te gaan)

    clair

    De volgende dag werd ik wakker in rose armen. "Gaat het weer een beetje" vroeg ze me bezorgt toen ze merkte dat ik wakker was. Ik haalde mijn schouders op. "Gaat wel"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Alice24 schreef:
    (woo sorry ik kon de rpg niet vinden xD)
    (ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, ik heb niks om op in te gaan)


    Same here...


    You oughta know

    Rose

    Het ging beter met clair volgens mij. Gelukkig. Ik zuchtte. 'ehm, vind je het goed als ik ff ga?' vroeg ik Clair. 'Hm oke' zei ze met een klein glimlachje. Ik sprong op en vloog de trap af. Door al het gedoe was ik vergeten wat voor mij heel belangrijk was. Ik klopte op Ferdi's deur (lol ik schreef door, i'm starting to talk english XD). 'Ja?' hoorde ik zijn mooie stem zeggen. Zachtjes deed ik de deur open. Hij zat te lezen op zijn bed. 'Hey' zei ik met een glimlach. Ik ging bij hem zitten. 'Hoe is het?' vroeg hij. 'Goed, nu wel' zei ik toen ik tegen hem aan ging liggen.

    Jake

    Ik lag wakker doordat ik me bezorgt maakte. Ik bedacht me steeds weer hoe Jade zich voelde wanneer ze hoorde dat ze niet meer kon lopen. Wat nou als dat de bevalling flink in de weg zal zitten. Floris en Sarah waren al op en Sarah was de kamer uit. Het is best schattig zo. Al die kleintjes. Floris kwam op me af lopen en ik keek sip. Floris had het door en we begonnen te praten. Na een tijdje had Floris bijna al mijn zorgen al weggepraat. Ik was al beter en ik vroeg of ik Seth mocht vasthouden. Hij had z'n kaal kopje en zijn grote ogen keken me aan. Het was echt prachtig. Ik Ging staan en begon tegen hem te praten. Ik zag Sarah en Floris slapen. Ze hadden de slaap nodig. Ik was van plan deze nacht aan de babys te denken. Als ze zouden huilen zou ik ze pakken dan kon Floris, en Sarah ook natuurlijk, bij slapen. Het is moeilijk maar het is leuk om te doen. Ik had slaap te veel dus maakte het toch niet uit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ferdi

    Iemand klopte zachtjes op mijn deur. 'Ja?' vroeg ik zachtjes en Rose kwam binnen. Ik legde het boek weg en keek haar aan. 'Hoe is het?' vroeg ik haar en lachte om haar antwoord. 'Waarom nu wel?' vroeg ik haar en keek in haar ogen. Haar donkere ogen, en ze herinnerden mij aan het feit dat ik al een paar dagen niet meer was wezen jagen.
    Ik stond op en liep naar het raam, waar ik even naar buiten bleef staan kijken. Toen draaide ik me om. 'Ga je mee?' vroeg ik haar en opende het raam, 'Buiten kunnen we beter praten, denk ik.'


    You oughta know

    [Hoi, kan er iemand even een korte samenvatting maken van alle gebeurtenissen. Ik heb namelijk geen idee hoe ik moet beginnen.]


    You shall not pass!

    Er bestaat geen korte samenvatting van wat er is gebeurt


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ik werd rustig wakker en ik zag Jake met Linn lopen. Ik had ze denhele nacht niet meer gehoord en ik was er blij mee dat ik zoveel slaap in had kunnen halen. Vandaag hadden we afgeproken om in "de haai" te gaan zweemen. Het was een hele klus zo met de twee babys. Maar vooral met jade. Ik liep de babykamer uit en bijna iedereen was al aan het inpakken. De hele week hadden we het over niets anders. Iedereen had er zin in. We hadden weekend en dus geen les. Ik maakte Floris wakker. Blijkbaar had hij zijn slap ook hard odig gehad.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Den hele nacht xD Voor die samenvatting: het is niet erg als je niet weet wat er allemaal is gebeurd. Je bent nieuw op de school, dus je weet sowieso niks van ons. Als je maar een beetje weet waar je het over hebt als je iets over ons zegt. Je moet bij voorbeeld niet zeggen van '"ik ken Ferdi niet zo goed", zei Rose', want zij gaan met elkaar trouwen :3 nee grapje, misschien ooit wel :3]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    'Ja, is goed' zei ik. We springen samen uit het raam. Ik kijk naar Ferdi. Zijn ogen zijn bijna net zo donker als de mijne. 'Eh, zullen we gaan jagen?' vraag ik hem. 'Ja, is ok'. We rennen naar het dorp. Na een paar dieven leeg gedronken te hebben, lopen we door een donker steegje. Ik ruik de aanwezigheid van een meisje. Alleen haar hart klopt heel langzaam. Ik kijk schichtig om me heen en zie een meisje. Ze heeft een klein roze jurkje aan en haar dunne armpjes liggen slap om haar lichaam. Ze leunt tegen de muur. 'Kijk, wat nu?' sis ik tegen Ferdi en wijs naar het meisje. Op de een of andere manier zie ik iets terug in haar van mezelf. Met een schok realiseer ik me dat ik er ook zo aan toe was toen ik een vampier werd gemaakt, alleen ik was 18. Ik liep zachtjes naar haar toe. Ze had haar ogen gesloten. Ik schatte haar op een jaar of 6/7. 'Fer...Zullen...' zei ik twijfelend. Ik wou haar niet gebruiken. 'Zullen we haar meenemen? Anders gaat ze dood' zeg ik bedroefd maar ook hoopvol.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:02 ]

    Ferdi

    Aan de rand van het dorp blijven we even staan en ik concentreer me op de geuren die mijn neus binnendringen. Vrijwel direct onderscheidt ik de geuren van zwakkere mensen van die van de gezonde, en dus sterkere, mensen. Een paar geuren springen eruit, en ik merk dat Rose dat ook doorheeft. Even kijk ik haar aan, en ons jachtinstinct verteld ons beide hetzelfde.
    Samen sprinten we naar waar de geur vandaan komt en vinden een oude man op een bankje in een parkje. Hoewel mijn voorkeur nog altijd uitgaat naar gezond, jong bloed, drink ik toch en ik zie dat Rose hetzelfde doet. We verbergen het lichaam en volgen een volgende geur, de geur van een jong meisje.
    We vinden haar alleen in een steeg, duidelijk erg ziek.
    Ik sta vlak voor haar wanneer ze haar ogen opent en Rose en mij angstig aankijkt. Mijn lichaam verstrakt bij het zien van die ogen...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:57 ]


    You oughta know

    (Oh, lol xd doen we in een huis of in een steeg?)

    [Huis, dat staat er toch? Lol, ik wist niet dat schorheid (is dat serieus een woord? Mijn pc keurt 'm goed) ook je leesvermogen aanpakte :P)


    You oughta know

    (Zie mijn post daarboven xd Maar kunnen we niet beter in een steeg doen? Anders zouden we haar ontvoeren, nu kijkt er niemand naar haar om)