• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    (ik zit nu bij het restaurant. De enige plek hier waar ik internet heb! Kan ik dus ook mooi weer posten. brook, super dat je terug bent. Gaat het alweer beter met je opa?)

    clair
    Ik loop angstvallig naast Jade, die met moeite de belachelijk lange trap afrijd in haar rolstoel. Ik heb haar gevraagd of ik haar moest dragen, maar ze zei dat ze wel kon rollen. Het duurt lang, maar uiteindelijk haalt ze de trap. "we gaan zwemmen!" zegt Sarah enthousiast Ze heeft Linn op haar arm. Floris loopt naast haar met Seth. Ik moet ervan glimlachen. Alleen ferdie, rose en sherina zijn er niet. Jade heeft berichten voor ze achtergelaten dus die zullen zo wel komen. Ik voorspel dat Sherina bij haar geliefde bloemen is en Rose en Ferdie zullen wel zijn gaan jagen. ZWEMMEN


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Vrolijk liep ik alvast vooruit. Het zou leuk gaan worden, wist ik zeker. En als iedereen de hele tijd met de kleine bezig waren, bleef ik gewoon op het drogen. Handig, toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    'Ja, we hebben haar gered' zeg ik glimlachend. Het zou allemaal goedkomen. 'Zeg, jongens, zouden we niet gaan zwemmen vandaag? Want de rest is weg en ik ruik ze ook niet meer. Misschien zijn ze zonder ons weggegaan?' zeg ik terwijl ik met een liefdevolle blik naar Amy kijk en aai over haar voorhoofd.

    (hoeveel weet amy al?)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Hoe bedoel je? ze is ziek zegmaar, dus we weten niet of ze het zal overleven.. en anders moeten we haar een vampier maken, maar dan moet ze wel leren dat ze niet mensen mag vermoorden enz.. we zitten nog met een dilemma. BTW, zit jij niet in de les XD of heb je een tussenuur?)

    (danae is op vakantie LOL)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Jongen, gemeen, wij zitten hier op school en jij lekker op vakantie gaan o.o Jaloers......)

    [Volgende keer als je op vakantie gaat, even melden, dan kruip ik je koffer/tas/idc en ga ik mee ^.^]


    You oughta know

    [Ik zit hier met al m'n zusjes en broertjes thuis. Ik ben ook wel toe aan even naar Amerika gaan :< Gelukkig is het tenminste vakantie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja, wrijf het er nog even lekker in, en dat terwijl ik m'n eerste uur niet eens in de les mocht slapen.. Terwijl het 1 uur was voor ik kon gaan slapen.. :'(]


    You oughta know

    (ik had maar 2 uur les)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (jep, ik zit lekker in Turkije. Met mijn laptop (heb net zolang gezeurd tot hij mee) mocht. het is 31 graden hier! Wil wel posten, maar weet even niet hoe hij verder moet. Ik weet nog een leuk drama voor Amy. Ze wordt vampier, maar eigenlijk is ze met haar zes jaar te jong en dus strafbaar.... )

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 10:30 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Tsja, maar als ze 6 jaar is, wordt ze nooit ouder. Of me moeten iets doen dat als ik haar bijt ze wel opgroeid, net zoals Renesmee, maar dan omdat ik nog een stukje mens in me heb ofzo xd Chill ja, ik wil ook wel naar turkije :O)

    [Het is geen Twilight, schat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (I know, maar mag toch wel als voorbeeld? jullie vriendjes heten ook Sam en Jake, waar komt dat nou vandaan...Twilight dus....)