• Daar heb ik dus echt een hekel aan, en ik kom het steeds vaker tegen. Zoals bij ons in de paardenclub, daar hebben we een meisje dat ALTIJD met truien van Abercrombie, Hollister, Superdry, G-Star en noem maar op komt rijden. Dan heb ik echt zoiets van; kom op man, je gaat paardrijden, daar wordt je vies van, als je het nu wilt of niet.
    Als het nu een oud stuk kledij is maakt me dat niet uit, maar als je de week voordien nog hebt zitten opscheppen dat je bij Hollister bent gaan shoppen en dan aankomt met die nieuwe trui en achteraf zit te klagen dat ie vuil is.. :')
    Ach ja, de mensen doen nu eenmaal wat ze willen, maar dit is mijn menig erover. Ik vind het gewoonweg belachelijk als je met merkkleding komt sporten.

    Waar hebben jullie op dit moment een hekel aan?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik sport niet. Ik kan me daar niet echt aan irriteren :W.
    Ik irriteer me aan mijn oren. Ze zitten pot dicht door mijn verkoudheid -2de keer binnen 3 weken (cat)-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bedoel je daar dan ook mee Nike, Adidas en Reebok?
    Anyways, ik erger mij momenteel aan het feit dat ik morgen pas mijn vriendin zie (cat).

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 22:10 ]


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Bedoel je daar dan ook mee Nike, Adidas en Reebok?
    Anyways, ik erger mij momenteel aan het feit dat ik morgen pas mijn vriendin zie (cat).

    Neen, daar heb ik geen problemen mee dat zijn gewoon sportmerken. Maar van die tutjes die zoals eerder gezegd met een abercrombie of een golf van G-star gaan joggen vind ik echt belachelijk.
    Sorry voor het slordig getyp ik zit op mobiel


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik erger me aan een 'vriendin' die zich zonder duidelijke reden aan mij ergert.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Daar heb ik ook een hekel aan ja.
    & momenteel aan de berg huiswerk die hier naast me ligt en het feit dat ik absoluut te weinig geslapen heb om er deftig aan te kunnen beginnen. ;3


    effort never betrays you

    *heeft op de manege altijd haar oude kloffie aan* Ik zit gelukkig op een manege waar iedereen hun oude kleding aantrekt, maar bij mijn eerste manege was dat ook altijd zo.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind abercrombie redelijk sportief en daar heb je ook sweatpants en dergelijke van, dus zo raar is dat toch niet dat mensen daarin gaan sporten.

    Ik erger me aan veel eerlijk gezegd. Zit niet in zo'n goeie periode (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat boeit me echt niks, ik zou ook gaan hardlopen met een addidas vest :') (als ik er één had)
    Maar je hebt wel gelijk wat betreft het zeuren als de kleding vies is, dan moeten ze die kleding niet aantrekken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik erger me aan zoveel dingen. Als ik dat hier allemaal neer moet zetten zijn we volgende week nog niet klaar :'D


    26 - 02 - '16

    Ik erger me aan mensen die met yolo & swag door het leven gaan. Grow up.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    In mijn klas zitten gelukkig niet zulke mensen ^^
    En op de manege loopt iedereen in oude kleding rond omdat het onmogelijk is om niet vies te worden daar ^^
    Op het moment erger ik me aan de proefwerkweek :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Op dit moment heb ik een hekel aan dat er geen snoepjes in huis zijn, ik heb namelijk heel veel zin in snoepjes.


    Physics is awesome

    Limerry schreef:
    Dat vind ik ook vervelend, like, je gaat toch geen modeshow lopen?
    Hm, ik irriteer me op dit moment aan niets.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik erger me kapot aan mijn gevoel...


    Bad decisions make good stories.

    Bij mij in de klas zit ook jongen die Abercromie aan heeft tijdens gym, maar ik heb er geen probleem mee. Zijn wasbordje komt er mooi in uit:9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered