• Daar heb ik dus echt een hekel aan, en ik kom het steeds vaker tegen. Zoals bij ons in de paardenclub, daar hebben we een meisje dat ALTIJD met truien van Abercrombie, Hollister, Superdry, G-Star en noem maar op komt rijden. Dan heb ik echt zoiets van; kom op man, je gaat paardrijden, daar wordt je vies van, als je het nu wilt of niet.
    Als het nu een oud stuk kledij is maakt me dat niet uit, maar als je de week voordien nog hebt zitten opscheppen dat je bij Hollister bent gaan shoppen en dan aankomt met die nieuwe trui en achteraf zit te klagen dat ie vuil is.. :')
    Ach ja, de mensen doen nu eenmaal wat ze willen, maar dit is mijn menig erover. Ik vind het gewoonweg belachelijk als je met merkkleding komt sporten.

    Waar hebben jullie op dit moment een hekel aan?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat ik zo meteen Chinees ga eten en ik eigenlijk al vol zit van snoep.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Ik vulde je titel automatisch aan met '... zijn idioten.'
    Op dit moment heb ik een hekel aan bloemen en school.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    -

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:10 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dit weer, het is echt verschrikkelijk om met dit weer op de markt te meoten werken, alles wordt nat en er zijn zeer weinig klanten en het is koud


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, verschrikkelijk! Zo ontzettend dom ja.
    Ik heb een hekel aan alles watmet Frankrijk te maken heeft, belalve Coco Chanel en de hele mode shit daar. (: Oh ja, en The Phantom of the Opera en nog wat uitzonderingen. Maar over het algemeen een naar mijn mening politiek soms ontzettend incorrect land.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife