• and goes to Cirque du Soleil!!!!


    This guy!!! (eigenlijk girl, maar dat matched niet met de pic(cat))

    Omg, ik ben gewoon zooooo happy. Ik wilde er namelijk al heel lang heen, maar ja, voor dat Cirque nu eindelijk eens in NL is, en ik ga nooit naar Amerika dus daar een show zien was ook niet mogelijk. En nu heeft mijn moeder kaartjes geregeld voor als ze in December in Ahoy zijn(yeah)

    Dusss, wie is er nog meer blij? (om andere dingen dan natuurlijk die geweldige herfstvakantie waar iedereen op heeft gewacht_O_)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:45 ]


    From these ashes, I will rise

    Zijn er olifanten?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Zijn er olifanten?

    Als je hele dikke mensen bedoeld, dan wel(cat)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Als je hele dikke mensen bedoeld, dan wel(cat)


    Zonder olifanten geen leuk circus (puh)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Zonder olifanten geen leuk circus (puh)


    Hij heeft wel wat van een olifant toch:Y)


    From these ashes, I will rise

    cirque du soleil is elk jaar in Nederland voor zover ik weet... Hij staat elk jaar in Amsterdam... Ik ben er, 1 of 2 jaar geleden heen geweest toen het in Amsterdam was.. Dit jaar was ie er ook.. De kaartjes zijn alleen best duur...

    Maar wel leuk dat je gaat!

    *two thumbs
    Oh, ik wil ook wel eens naar Cirque de Soleil, weet jij of ze ook naar België komen?

    Audacity schreef:
    Zijn er olifanten?

    Zieligggggg. (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    mismi schreef:
    cirque du soleil is elk jaar in Nederland voor zover ik weet... Hij staat elk jaar in Amsterdam... Ik ben er, 1 of 2 jaar geleden heen geweest toen het in Amsterdam was.. Dit jaar was ie er ook.. De kaartjes zijn alleen best duur...

    Maar wel leuk dat je gaat!

    Mijn moeder vond het vorig jaar te duur, maar dit jaar gaan we dus wel (:

    Ludwig schreef:
    *two thumbs
    Oh, ik wil ook wel eens naar Cirque de Soleil, weet jij of ze ook naar België komen?

    Alegria (waar ik heen ga) niet maar volgens mij gaan er volgend jaar wel twee shows die ook door België komen


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)


    Hij heeft wel wat van een olifant toch:Y)


    Ik zie niet echt wat een olifant en een image hosted by Angelfire met elkaar te maken hebben eigenlijk (cat)


    i put the fun in funeral

    Longclaw schreef:
    (...)
    Zieligggggg. (no_chears)


    Maar...



    olifant :c


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Maar...



    olifant :c



    Olifant! : D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh ja, ik ben echt superblij.
    Weet je wel? Ik mag nog lekker twee weken van school genieten! Geweldig goed leren voor geschiedenis, biologie, wiskunde, wiskunde, Duits, godsdienst, Nederlands, aardrijkskunde en fysica!
    Weet je wel niet hoe blij me dat maakt?

    Maar ah, ik zal wel genieten van de vakantie die erna komt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik zie niet echt wat een olifant en een image hosted by Angelfire met elkaar te maken hebben eigenlijk (cat)

    Zie je die foto niet dan? tsk, das een dikke vent die staat op een bal das toch duidelijk(N)

    Tada, mister strong man himself!
    Hij is groot, sterk, dik, loopt als een olifant, tilt mensen op en het geluid dat op zijn mond komt lijkt ook aardig op dat van een olifant
    Alleen zijn neus is niet zo lang, maar ja dat zit ook alleen maar in de weg.(A)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Zie je die foto niet dan? tsk, das een dikke vent die staat op een bal das toch duidelijk(N)

    Tada, mister strong man himself!
    Hij is groot, sterk, dik, loopt als een olifant, tilt mensen op en het geluid dat op zijn mond komt lijkt ook aardig op dat van een olifant
    Alleen zijn neus is niet zo lang, maar ja dat zit ook alleen maar in de weg.(A)


    Ew, die man in de rode jas D: Ew. Ew. Je krijgt mij voor geen goud naar dat een circus o.o Al heeft mister strong man meneer best een leuk broekje (cat)

    Maar alsnog:



    olifant :c


    i put the fun in funeral